LiGNA   AKTUALNOŚCI  |  KALENDARZ WYŚCIGÓW  |  UCZESTNICY  |  KLASYFIKACJE  |  REGULAMIN  |  PLIKI  |  FORUM  |  YOUTUBE
F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Sezony LiGNA
•  F1 2005 / 2006
•  F1 2006 / 2007
•  F1 2007 / 2008
•  F1 2008 / 2009
•  F1 2009 / 2010
•  F1 2011
•  F1 History 2010 / 2011
•  GP2 2008 / 2009
•  GP2 2009 / 2010
•  Grand-Am 2010
•  WTCC 2008 / 2009
•  WTCC 2009 / 2010
•  WTCC 2010 / 2011
•  WTCC 2012
•  Race of Champions
•  Kalendarz wydarzeń
  Serwery LiGNA
 LiGNA (live-timing)

  Kalendarz wyścigów
1. 27.02Brazylia
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
2. 12.03USA
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
3. 26.03Włochy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
4. 2.04Czechy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
5. 16.04Niemcy
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2
6. 23.04W. Brytania
WYŚCIG 1  |  WYŚCIG 2

  Klasyfikacja kierowców
1. Oskar Stabno208 
2. Mateusz Bogusz198 
3. Alex Radomski178 
4. Radek Bogusz107 
5. Damian Kurowski89 
6. Aleksander Boguslawski75 
7. Jacek Murzyn62 
8. Wojciech Guminski55 
9. Lukasz Gregeracki54 
10. Grzegorz Kaczala33 
11. Rafal Wachowski24 
12. Kamil Jankowski20 
13. M Prawucki16 
14. Bartosz Pyciarz14 
15. P Kowalczyk13 

  Klasyfikacja zespołów
1. BMW442 
2. SEAT338 
3. Alfa Romeo136 
4. Chevrolet123 
5. Peugeot70 
6. Honda30 
  Sezon WTCC 2012 > Aktualności
WTCC 2012: Wywiad z Mateuszem 'Matipl123' Boguszem
Sir Wolf, 21 marca 2012, wyświetlenia: 3922<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
Dzisiaj przyszło porozmawiać mi z zawodnikiem figurującym na trzeciej lokacie w klasyfikacji generalnej, który... no cóż, zbyt wylewny nie jest. Konkretne pytanie, konkretna odpowiedź. Podejście do wyścigów? – jak się chce, to wyniki są, ale nie zawsze się chce. Dorzućmy do tego wybredność wobec samochodu. Kogoś Wam to przypomina? Proponuję zmianę ksywki na Iceman.

Matipl123, jesteś tutaj nowy, ale kiedy patrzy się na generalkę, odnosi się wrażenie, że z wyścigami coś wspólnego miałeś już wcześniej...
„To prawda. Zaraziłem się ściganiem dawno temu. Jeździłem głównie dla zabawy – wchodziłem na serwer i jeździłem. Żadnej zabawy w setupy. Początki ligowe nie były łatwe, zaczynałem od F1 w 2008 roku, jednakże stopień trudności mnie odrobinę przerósł i odnalazłem WTCC – w 2009 – i to był strzał w dziesiątkę – powiadają, że byłem jeszcze młody. Później poszło jak z górki.”

Pierwsze kwalifikacje i odrazu strata zaledwie 88 tysięcznych do zdobywcy pole-position, co dało pozycję startową lepszą, niż siedemnastu innym zawodnikom LiGNy. W wyścigu metę przekroczyłeś jako pierwszy. Czy taki wynik w jakiś sposób stanowi dla ciebie motywację przez pozostałymi wyścigami sezonu?
„Oczywiście, że jest to motywacja, bo wiem, że mimo wysokiego i wyższego poziomu innych kierowców i szybszych samochodów BMW, wiem, że mogę walczyć jak równy z równym. I mogę wygrać.”

Drugi weekend wyścigowy wypadł już nieco gorzej, jednak 22 dodatkowe punkty do tabeli nigdy nie są złe. Po wyścigu narzekałeś na samochód, możesz powiedzieć coś więcej na ten temat?
„Będąc szczerym, Seat kompletnie nie pasował do tego toru. Brak trakcji już na Interlagos był dokuczliwy, a kiedy doszły wzniesienia, to zarazem sterowność i moc stracił. Nie wspominam o latającym tyle, którego ogarnięcie przez ustawienia zabiera czas z okrążenia.”

Na liście startowej nie jesteś jedyną osobą z nazwiskiem Bogusz. Czy jesteś spokrewniony w jakiś sposób z Radkiem?
„Tak, to mój wujek.”

Jak czujesz się w nowym środowisku, wśród bardziej doświadczonych kierowców ligii?
„Dobieram sobie ligi. Bezpłatne ligi. To oznacza, iż poziom jest znacznie niższy, niż w przypadku na przykład LiGNy. Lecz dla mnie to nie jest nowość, ścigałem się już w lvl0, miałem kilka świetnych walk, wiadomo gdzie. Odczuwam oczywiście pewien dyskomfort przy ataku doświadczonych osób, gdyż zwykle ścigałem się z kimś popełniającym więcej błędów i nie musiałem tak przemyśliwać każdego ruchu.”

Jak oceniasz swoje umiejętności w porównaniu z innymi zawodnikami? Widzisz gdzieś wyraźne róźnice, jakieś braki, nad którymi trzeba jeszcze popracować?
„Wydaje mi się, że jesteśmy na równi. Nikt nie jest perfekcyjny. Czy jestem lepszy? Tego się prawdopodobnie nigdy nie dowiemy. Różnice? Dopóki w kogoś mogę przywalić, zawsze naciskam, nawet jeżeli opony są na wyczerpaniu. Co do braków... moim minusem jest dość lekkie podejście do wyścigów. Zdarza się, że ściągam tor na moment przed ostatnimi treningami lub w dniu wyścigu i muszę popracować nad tym, by uczyć się toru wcześniej, niż robię to teraz.”

Której rundy LiGNA wypatrujesz z największą niecierpliwością? Na którym torze natomiast czujesz się najmocniej?
„Zdecydowanie Macau! Uwielbiam ciasne tory, czuję się zagrożony bliską obecnością band i wiem, że jeżeli uderzę w jedną, mogę zakończyć wyścig swój i ewentualnie kilku innym osobom. I żeby ktoś nie był zaskoczony, potrafię zaatakować w najbardziej niemożliwych miejscach. Najmocniejszy tor? Chyba nie ma takiego, na pewno do tego grona zaliczyć można Macau, Monako, Spa i kilka innych.”

rozmawiał Sir Wolf
<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Matipl123, 21.03.2012 20:19[!]
:P
Grekyy, 21.03.2012 21:22[!]
Ty chyba jeździłeś z nami też w LiGNA GT (M1 ProCar) o ile pamiętam?
Matipl123, 21.03.2012 21:34[!]
Tak :)
jaro738, 21.03.2012 23:46[!]
no tak sie zastanawialem co z tymi zapowiadanymi wywiadem i konferencja
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM
F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca