Bravi: Przyszłoroczny Sauber będzie zupełnie nowym samochodem
Szef zespołu przyznaje, że inżynierowie dotarli do limitów rozwoju z modelem C43.
04.11.2311:13
620wyświetlenia
Embed from Getty Images
Szef Saubera - Alessandro Alunni Bravi, ujawnił, że zespół rozpoczął projektowanie bolidu C44 od czystej kartki papieru.
Stajnia z Hinwil, która aktualnie rywalizuje pod szyldem Alfy Romeo, miała obiecujący start sezonu 2022 w ramach nowych przepisów technicznych. Mimo to z biegiem czasu zespół nie był w stanie utrzymać tempa rozwoju konkurencji, stopniowo osuwając się na koniec stawki.
Aktualnie Alfa Romeo zajmuje przedostatnią pozycję w klasyfikacji konstruktorów z identycznym dorobkiem co ósme AlphaTauri, a także z przewagą zaledwie czterech punktów nad ostatnim Haasem.
Jak przyznaje Alessandro Alunni Bravi, który koordynuje transformację Alfy Romeo w Saubera, przyszłoroczny model będzie oparty o zupełnie nowy koncept.
Według Rogera Benoita z gazety Blick, model C44 będzie dysponował zupełnie innym podwoziem oraz zawieszeniem. Orędownikiem zmiany konceptu ma być nowy dyrektor techniczny Saubera - James Key, który rozpoczął pracę dla zespołu na początku września.
Szef Saubera - Alessandro Alunni Bravi, ujawnił, że zespół rozpoczął projektowanie bolidu C44 od czystej kartki papieru.
Stajnia z Hinwil, która aktualnie rywalizuje pod szyldem Alfy Romeo, miała obiecujący start sezonu 2022 w ramach nowych przepisów technicznych. Mimo to z biegiem czasu zespół nie był w stanie utrzymać tempa rozwoju konkurencji, stopniowo osuwając się na koniec stawki.
Aktualnie Alfa Romeo zajmuje przedostatnią pozycję w klasyfikacji konstruktorów z identycznym dorobkiem co ósme AlphaTauri, a także z przewagą zaledwie czterech punktów nad ostatnim Haasem.
Jak przyznaje Alessandro Alunni Bravi, który koordynuje transformację Alfy Romeo w Saubera, przyszłoroczny model będzie oparty o zupełnie nowy koncept.
Dotarliśmy na sam koniec możliwości rozwoju. Musimy wykonać restart. Zrozumieliśmy limity naszego samochodu i musimy powiedzieć «Koniec». Mimo to jest różnica między zidentyfikowaniem problemów, a wyeliminowaniem ich. Dopiero w lutym w Bahrajnie podczas testów stanie się jasne czy udało na się tego dokonać.
Według Rogera Benoita z gazety Blick, model C44 będzie dysponował zupełnie innym podwoziem oraz zawieszeniem. Orędownikiem zmiany konceptu ma być nowy dyrektor techniczny Saubera - James Key, który rozpoczął pracę dla zespołu na początku września.