F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Kwiat weźmie udział w testach europejskiej serii NASCAR

    Tass: Kwiat prowadzi rozmowy na temat startów w Formule E

    Jenson Button powróci do regularnych startów w wyścigach w sezonie 2018

    Leclerc kończy sezon F2 zwycięstwem w dzisiejszym sprincie

    Boccolacci wygrywa ostatni wyścig sezonu GP3

    Markiełow odniósł zwycięstwo w głównym wyścigu F2 na Yas Marina (akt.)

    Kari wygrywa sobotni wyścig GP3 w Abu Zabi

    Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

    Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

    Alonso nie dementuje plotek o udziale w testach prototypu LMP1 Toyoty

    Więcej wiadomości...
    Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC
    Nataniel Piórkowski, 19 listopada 2017<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+

    Fernando Alonso zakończył testy Toyoty TS050 na Sakhir z dorobkiem 113 pokonanych okrążeń.

    W trakcie porannej części zajęć Hiszpanowi udało się uzyskać czas 1:43,709s. Po południu dwukrotny mistrz świata osiągnął progres, ustanawiając wynik 1:43,013s. Dla porównania najlepszy rezultat dnia: 1:42,381s ustanowił etatowy kierowca japońskiego producenta w WEC – Mike Conway.

    Dyrektor techniczny Toyota Motorsport GmbH – Pascal Vasselon podkreślił, że Alonso w ogóle nie koncentrował się na walce o rekordowe czasy: „Nie przeprowadziliśmy żadnych przejazdów z niskim zapasem paliwa jak również prób kwalifikacyjnych. Dzisiaj na szali nie znajdowało się żadne trofeum. Wykonaliśmy z Fernando trochę więcej pracy. Po tym jak oswoił się z samochodem, po południu przeprowadził trochę testów opon, uzupełniając program realizowany przez Mike'a [Conwaya]”.

    Alonso, który coraz częściej jest łączony przez media z występem w przyszłorocznym 24-godzinnym wyścigu Le Mans, dodał: „Test prototypu LMP1 to zawsze miłe wydarzenie dla każdego kierowcy wyścigowego. Te samochody prowadzą się wspaniale. W trakcie przejazdów zapewniają bardzo spójne osiągi. Pewnego dnia miło byłoby wystąpić w wyścigu długodystansowym. Nie wiem kiedy do tego dojdzie, ale z całą pewnością jest to jeden z moich celów na przyszłość po Formule 1”.

    Vasselon nie chciał zdradzić, czy Alonso powróci za stery TS050 podczas testów Toyoty na Motorland Aragon. „Na tę chwilę była to tylko fantastyczna okazja. Mamy teraz czas, aby pomyśleć o przyszłości”.




      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Adakar, 19.11.2017 16:38[!]
    to jest mega "slap in a face" dla Hondy ... no kurcze, będąc ciągle pod kontraktem Hondy, w fabrycznej (badz co bądz) ekipie w F1 przez ostatnie 3 lata; teraz, w trakcie sezonu robi testy ... z odwiecznym rodzimym rywalem - Toyotą :D

    W kwaterze Hondy musiało mieć miejsce pare rytualnych samobójstw z powodu takiej zniewagi ;)
    rno2, 19.11.2017 17:21[!]
    Te prototypy osiągają czasy jak bolidy GP3. Nie rozumiem hajpu na tę serię.
    Protonek, 19.11.2017 17:23[!]
    @rno2
    Generalnie chodzi o wyścig Le Mans, który jest klasyką sportów samochodowych.
    Aeromis, 19.11.2017 22:49[!]
    @rno2
    Te bolidy by nie przejechałyby nawet 1/5 LeMans, bo by im paliwa zabrakło. :D To że bokser wrypie łyżwiarce figurowej, to nie znaczy że jest lepszym tancerzem na łyżwach. Czy aby na pewno nie rozumiesz, czy może raczej nie chcesz hmm? ;)
    Sasilton, 20.11.2017 01:03[!]
    Cytat rno2 :
    Te prototypy osiągają czasy jak bolidy GP3. Nie rozumiem hajpu na tę serię.

    W 2014 były wolniejsze tylko o kilka sekund, a przypominam ze są to samochody które mają przejechać na 1 silniku tyle, co F1 przez prawie cały sezon.
    Kamikadze2000, 20.11.2017 06:36[!]
    @Adakar chyba nie rozumie, o co chodzi w tej serii. ;))
    Metalpablo, 20.11.2017 08:33[!]
    WEC wg mnie korzysta z dłuższej konfiguracji toru więc porównywanie czasów z GP3, które jeżdżą po krótszej nitce jest nie adekwatne.

    Po za tym zgadzam się z Adakarem. Wizerunkowo to jest policzek dla Hondy.
    dek, 20.11.2017 10:02[!]
    Cytat Sasilton :
    W 2014 były wolniejsze tylko o kilka sekund, a przypominam ze są to samochody które mają przejechać na 1 silniku tyle, co F1 przez prawie cały sezon.

    Absurd, sezon WEC, z treningami i kwalifikacjami to ok 20 tys km. Na 5 silników. Sezon F1 to 18 tys km na 4 silniki.
    Damos, 20.11.2017 10:44[!]
    Cytat dek :
    Absurd, sezon WEC, z treningami i kwalifikacjami to ok 20 tys km. Na 5 silników. Sezon F1 to 18 tys km na 4 silniki.

    Wiesz... z drugiej strony - samo 24h Le Mans to chyba około 5300km wyścigu (na jednym silniku) Tyle samo ścigania mamy w 16 lub 17 wyścigach F1.
    Faktem jest, że pozostałe wyścigi WEC nie są już 24h tylko 6h. Na Spa to ledwie 1200km - tyle, co 4 wyścigi F1 (akurat na jeden silnik)
    Gzehoo92, 20.11.2017 10:51[!]
    A tak nawiązując do poprzedniego newsa z WEC - kiedyś natknąłem się na jakiś wpis że Nissan w 2015r. nie miał silnika hybrydowego. Nieco zaskakujące, zwłaszcza że Nissan wchodził do tej serii jako producent, a tacy zwykle są oznaczeni jako LMP1-H.
    dek, 20.11.2017 11:09[!]
    Cytat Damos :
    Wiesz... z drugiej strony - samo 24h Le Mans to chyba około 5300km wyścigu (na jednym silniku) Tyle samo ścigania mamy w 16 lub 17 wyścigach F1.
    Faktem jest, że pozostałe wyścigi WEC nie są już 24h tylko 6h. Na Spa to ledwie 1200km - tyle, co 4 wyścigi F1 (akurat na jeden silnik)

    Ja nie mówię o wyścigach tylko o weekendach. Weekend f1 to ponad 800 km. Jeden silnik w F1 ma do przejechania ponad 4000 km.
    Damos, 21.11.2017 10:42[!]
    Cytat dek :
    Ja nie mówię o wyścigach tylko o weekendach.
    A ja mówię o wyścigach. W czasie treningów możesz skręcić obroty, odpuszczać, wcale nie jechać treningu lub robić go na innym silniku. Po każdym treningu możesz zmienić płyny, wystudzić jednostkę. W czasie wyścigu nie zmienisz oleju ani silnika, który cały czas pracuje w górnych wartościach obciążenia.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+

      Dodanie nowego komentarza
    Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
    Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca