F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2014
Sezon 2013
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    Kolejna edycja Race of Champions odbędzie się w Arabii Saudyjskiej

    Rene Rast wywalczył tytuł mistrzowski DTM

    DTM: Green wygrał sobotni wyścig na Hockenheimringu

    Markiełow wygrywa sprint F2 w Jerez

    Lorandi wygrywa sprint GP3, Russel zdobywa mistrzostwo

    Leclerc zdobywa mistrzostwo F2 po wygranej w Jerez

    Fukuzumi wygrywa sobotni wyścig GP3 w Jerez

    DTM: Rene Rast odniósł zwyciestwo w drugim wyścigu w Austrii

    DTM: Ekstrom odniósł zwycięstwo w sobotnim wyścigu na Red Bull Ringu

    Wickens wygrał drugi wyścig DTM na Nurburgringu

    Więcej wiadomości...
    Kimiya Sato wygrywa pierwszy wyścig Auto GP na Imoli
    Łukasz Godula, 28 czerwca 2014<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Kimiya Sato odniósł zwycięstwo w pierwszym wyścigu weekendu Auto GP na słynnym torze Imola we Włoszech. Japończyk po starcie z drugiego miejsca skorzystał z problemów Markusa Pommera, po czym nie oddał prowadzenia do mety.

    Niemiec wprawdzie wystartował bardzo dobrze i po kilku zakrętach oddalił się od Japończyka, jednak po zaledwie okrążeniu doznał awarii i musiał zatrzymać się na torze. Dzięki temu Sato wyszedł na pozycję lidera i niezagrożony nawet podczas fazy postojów, dojechał do mety z przewagą niemal 8 sekund nad drugim Kevinem Giovesim.

    Podium uzupełnił Andrea Roda, który w początkowej fazie wyścigów wyprzedził w ładnej walce Varhauga, który zameldował się tuż za podium. Piąta na mecie pojawiła się Michaela Cerruti, która wykorzystała bardzo późny pit stop do nadrobienia kilku pozycji. Tymczasem siódmy na mecie Dracone, mimo wysokiej pozycji przed postojem, stracił na nim i musiał zadowolić się zaledwie 6 punktami. Punktowaną dziesiątkę uzupełnili Cipriani, Pal Kiss oraz Ghirelli.

    Auto GP World Series > 2014 > Włochy 2/1, Imola - 4,909 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 16Kimiya SatoEuronova RacingLola B05/522032:01,69725
    2. 28Kevin GiovesiPuma 3 M-SportLola B05/5220+0:07,93818
    3. 4Andrea RodaVirtuosi UKLola B05/5220+0:15,11815
    4. 11Pal VarhaugVirtuosi UKLola B05/5220+0:16,02312
    5. 88Michela CerrutiSuper Nova RacingLola B05/5220+0:20,17610
    6. 2Francesco DraconeSuper Nova RacingLola B05/5220+0:27,1798
    7. 8Christof von Grünigen (D)Zele RacingLola B05/5220+0:27,6006
    8. 7Giuseppe CiprianiIbiza Racing Lola B05/5220+0:53,6864
    9. 9Tamas Pal KissZele RacingLola B05/5220+0:55,2022
    10. 99Vittorio GhirelliPuma 3 M-SportLola B05/5220+1:06,2021
    11. 77Salvatore De Plano (D)Euronova RacingLola B05/52191 okr.
    12. 71Michele la RosaMLR71 by Euronova Lola B05/52128 okr.
    Niesklasyfikowani
    1Markus Pommer (D)Super Nova RacingLola B05/520
    Pole position: Markus Pommer (Super Nova Racing) - 1:31,401 (+2 pkt.)
    Najszybsze okrążenie: Kimiya Sato (Euronova Racing) - 1:31,147 (+1 pkt.)
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca