F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Inne serie
•  Wiadomości o serii
•  Rekordziści serii
•  Oficjalna strona
Sezon 2012
Sezon 2011
Sezon 2010
Kierowcy innych serii i uczestnicy testów F1
Najbliższe wyścigi i zwycięzcy ostatnich
Globalni rekordziści
    Ostanie wiadomości
    o wszystkich seriach:

    De Vries wygrywa niedzielne zawody F2 na torze Paul Ricard

    Illot odnosi pierwsze zwycięstwo w GP3 podczas dzisiejszego sprintu

    Russell wygrał główny wyścig F2 na Paul Ricard

    Hubert wygrał pierwszy wyścig GP3 we Francji

    Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

    Fuoco wygrywa szalony sprint F2 w Monako

    Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

    Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

    Aitken wygrywa sprint F2 w Barcelonie

    Alesi wygrywa niedzielny wyścig GP3 na torze Catalunya

    Więcej wiadomości...
    Lamborghini dominuje w hiszpańskiej rundzie GT1
    Paweł Zając, 3 lipca 2011<<  |  lista newsów  |  T-  |  T+  |  >>
    Lamborghini utrzymało swą dominację podczas szóstej rundy Mistrzostw Świata GT1 na hiszpańskim torze Navarra. Najlepsi w wyścigu głównym okazali się Nicky Pastorelli i Dominik Schwager. Drugie miejsce przypadło ich zespołowym kolegom, Markusowi Winkelhockowi i Marcowi Bassengowi. Najniższy stopień podium wywalczyli David Brabham i Jamie Campbell-Walter.

    Zwycięzcy wyścigu startowali dopiero z szóstej pozycji po karze za wymianę silnika. Dobry start pozwolił im przesunąć się na czwarte miejsce, które utrzymywali aż do zmiany kierowców. Nie najlepiej wystartował debiutujący w GT1 Bertrand Baguette, który po pierwszych zakrętach znalazł się w okolicach 10 miejsca. Zdobywcy pole position od razu wystrzelili do przodu i wyrabiali sobie przewagę nad rywalami.

    Rywalizacja zakończyła się pechowo dla ekipy Corvetty – Exim Bank, gdyż już po 3 okrążeniach Mike Hazemans musiał wycofać się z rywalizacji. W walce przestał się również liczyć Tomas Enge, który nie dość, że otrzymał karę przejazdu przez aleję serwisową za spowodowanie wypadku w trzecim zakręcie, to ucierpiał również z powodu przebitej opony i musiał zjechać na nie planowany pit stop.

    Ekipa All-Inkl.com fantastycznie spisała się podczas zmiany kierowców w samochodzie numer 37. Idealna zmiana pozwoliła na wyprzedzenie rywali i awans na drugą pozycję. W przypadku drugiego samochodu pojawił się jednak problem. Marc Basseng odjechał ze stanowiska zanim mechanik wymieniający opony wrócił do garażu. Sędziowie byli nieustępliwi i nałożyli na ekipę kare przejazdu przez boksy, jednak tempo Lamborghini w ten weekend było tak niesamowite, że Niemiec stracił tylko jedną pozycję – na rzecz siostrzanego samochodu – dzięki czemu zespołowi udało się zachować dublet.

    Kara dosięgnęła również Richarda Westbrooka, który zaciekle walczył o 4 pozycję z Maxime Martinem. Ford był znacznie szybszy w zakrętach, jednak to Nissan był szybszy na prostej, przez co Belg nie umiał znaleźć sposobu na Brytyjczyka. Kiedy Westbrook zniknął w pit lane, Martin rzucił się w pogoń za Nissanem Sumo Power, jednak na odrobienie strat było już za późno i ekipa Marc VDS musiała zadowolić się 4 miejscem.

    Na piątym miejscu znalazł się Aston Martin ekipy Hexis, który mimo początkowych problemów utrzymał swoją pozycję z wyścigu kwalifikacyjnego. Na kolejnym miejscu znalazł się drugi Nissan ekipy JRM, który do samego końca naciskał Astona. Siódma pozycja przypadła Corvettcie zespołu DKR, dla którego jest to najlepszy wynik w sezonie. Dalej uplasował się drugi samochód Hexis AMR. Richard Westbrook, mimo kary za niebezpieczny wyjazd z boksu, zdołał utrzymać się na punktowanej pozycji. Ostatni punkcik w hiszpańskim wyścigu przypadł Basowi Leindersowi i Marcowi Hennericiemu.

    W klasyfikacji generalnej prowadzą Basseng i Winkelhock przed Luhrem i Krummem. Trzecie miejsce zajmują Christian Hohenadel i Andrea Piccini. Kolejny wyścig GT1 odbędzie się za dwa tygodnie na francuskim torze Paul Ricard.

    GT1 Championship > 2011 > Hiszpania (główny), Navarra - 3,933 km
    P. #KierowcaNar.ZespółSamochódOkr.Czas/strataPkt.
    1. 37Dominik Schwager
    Nicky Pastorelli


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV361h00m35,24425
    2. 38Markus Winkelhock (D)
    Marc Basseng (D)


    All-Inkl.com Münnich Mot.Lamborghini Murcielago R-SV36+0:02,32818
    3. 21Jamie Campbell-Walter
    David Brabham


    Sumo Power GTNissan GT-R36+0:03,73515
    4. 41Maxime Martin
    Bertrand Baguette


    Marc VDS Racing TeamFord GT36+0:07,48812
    5. 4Christian Hohenadel (D)
    Andrea Piccini (D)


    Hexis AMRAston Martin DB936+0:24,10410
    6. 23Lucas Luhr
    Michael Krumm


    JR MotorsportsNissan GT-R36+0:24,9928
    7. 47Michael Rossi (D)
    Dimitri Enjalbert (D)


    DKR EngineeringChevrolet Corvette Z0636+0:30,4736
    8. 3Clivio Piccione
    Stef Dusseldorp


    Hexis AMRAston Martin DB936+0:31,7734
    9. 22Peter Dumbreck
    Richard Westbrook


    JR MotorsportsNissan GT-R36+0:35,5732
    10. 40Marc Hennerici
    Bas Leinders


    Marc VDS Racing TeamFord GT36+0:35,9741
    11. 9Vanina Ickx
    Christoffer Nygaard


    Belgian RacingFord GT36+0:53,177
    12. 20Nick Catsburg
    Enrique Bernoldi


    Sumo Power GTNissan GT-R36+0:59,299
    13. 7Tomas Enge
    Alex Müller


    Young Driver AMRAston Martin DB9351 okr.
    Niesklasyfikowani
    10Antoine Leclerc
    Yann Clairay


    Belgian RacingFord GT20
    8Darren Turner
    Stefan Mucke


    Young Driver AMRAston Martin DB919
    11Mike Hezemans
    Nico Verdonck


    Exim Bank Team ChinaChevrolet Corvette Z063
    Pole position: Markus Winkelhock (Münnich Motorsport) - 60:33,245
    Objaśnienie skrótów: D - debiutant
    Zdjęcia z imprezy  |  Klasyfikacje generalne  |  Kalendarz wyścigów


      Komentarze  
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Kamikadze2000, 03.07.2011 18:56[!]
    Ta seria byłaby ciekawą alternatywą dla Fisichelli, Trullego czy też Liuzziego. Fajnie byłoby zobaczyc tam Giermaziaka. W sumie dużo kierowców powiązanych niegdyś z F1 - Brabham, Pastorelli, Winkelhock, Bernoldi, Leinders, Enge.;]
    Hellsbells, 03.07.2011 22:32[!]
    Tak, jest tam wiele dawnych "odpadków" z F1. Ale co do Fisichelli to radzi sobie bardzo dobrze w ILMS. NIe ma po co zmieniać środowiska, tym bardziej, że Ferrari, dla którego obecnie pracuje nie ma w GT1.
    yaper, 04.07.2011 16:25[!]
    Giermaziak niegdyś jeździł z powodzeniem Audi R8 LMS w pucharze ADAC, więc kto wie, może kiedyś zawita do mistrzostw świata GT1.
    Strony  •  1 Odśwież T- T+
    Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!


    F1WM
    F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
    Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
    Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
    Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
    Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
    Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
     
      •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
    Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca