F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Trzech kandydatów do zajęcia ostatniego miejsca na sezon 2010

Zgłosili się: Epsilon Euskadi, Litespeed/Lotus i ekipa z bazą w Hinwll, którą ma sprzedać BMW.
Mariusz Karolak, 12 września 2009, wyświetlenia: 3317<< | lista | T- | T+ | >>
FIA jest prawie gotowa do wyboru trzynastego zespołu na sezon 2010 – tak przynajmniej stwierdził wczoraj Max Mosley na torze Monza. Kandydatami do zajęcia ostatniego wolnego miejsca są: Epsilon Euskadi, Litespeed/Lotus i potencjalny nabywca zespołu BMW Sauber.

„Ostatniej nocy otrzymaliśmy ostateczne oferty i w ciągu maksymalnie dwóch dni, razem z odpowiednimi ludźmi starannie ocenimy zgłoszone aplikacje i dokonamy wyboru jednej z nich” – powiedział prezydent FIA.

FIA nie otrzymała oferty od zespołu Lola, który już w połowie czerwca zadeklarował, że rezygnuje z ubiegania się o miejsce w stawce na sezon 2010. Brytyjski konstruktor zaprezentował w tym tygodniu model bolidu przeznaczonego do testów w tunelu aerodynamicznym i potwierdził, że przekłada swoje plany związane z debiutem w Formule 1 na rok 2011.

„Przełożyliśmy nasze wejście do F1 na rok 2011” – powiedział szef zespołu Robin Brundle. „Nie rezygnujemy, a jedynie przekładamy plany na kolejny rok”. Interesujące jest to, że choć trwa nowy proces naboru zespołów do F1, to jak dotychczas nie było żadnego oficjalnego komunikatu ze strony FIA.

Źródło: PaddockTalk.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.12.2018  Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1
12.12.2018  Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2
07.12.2018  Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019
05.12.2018  Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018
05.12.2018  Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony
Tagi:
Mosley M.
F1 ogólnie
FIA
Team Lotus
Villadelprat

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pointrox, 12.09.2009 15:42[!]
Robi się tłoczno :D
mika02, 12.09.2009 16:23[!]
czy w przypadku karnego usunięcia renault ze stawki, ponownie zacznie się proces uzupełnienia listy zespołów na sezon 2010?
Arya, 12.09.2009 16:50[!]
A Stefan GP? :D Przecież mówili, że tam mają wielką bazę, bolid na przyszły rok i będą walczyć :] A teraz wcale o nich nie słychać. To znowu FIA faworyzuje chętnych na Coswortha? :P
Simi, 12.09.2009 17:00[!]
Robi się interesująco, ale problemem jest to, że trochę wiecej teamów niż BMW może się wycofać. Mam nadzieję, że nie, ale niestety jest duże prawdopodobieństwo. Choćby Renault, może Toyota. I co? Już mamy dwóch. Jedna rada: DRASTYCZNE CIĘCIE KOSZTÓW!!!
renegade, 13.09.2009 00:59[!]
Simi, ale te same zespoly, ktore sa zagrozone plajta nie chca ciec kosztow, bo to technologia, F1, kosmos, szmery-bajery... Wiec kolko sie zamyka lolz.
YAHoO, 13.09.2009 08:03[!]
W takim razie proponuję zrobić F1 z samochodami z klocków LEGO. Koszty rozwojów będą ograniczone do 100zł na kupno wiaderka z klockami i przebudowywanie przedniego skrzydła. I co najważniejsze - będzie MILIARD chętnych !! HURA !
rafaello85, 13.09.2009 10:32[!]
A jak się ma sprawa z KE? Badają już kwestię poprzedniego naboru, który został zarządzony przez FIA?
Kamikadze2000, 13.09.2009 17:25[!]
Mam nadzieje, że wybiorą właściwą ekipę! :))
aPiS, 14.09.2009 10:49[!]
ha ha ha. Cóż za kandydat: "Potencjalny nabywca zespołu BMW Sauber" - jest jak żona Colombo - wszyscy o niej słyszeli, ale nikt jej nigdy nie widział.
"Gdzieś jest lecz nie wiadomo gdzie... tę pszczółkę..." ale to chyba nie ta bajka, bo osa to była w 1998 na bolidach Jordana, a nie Saubera.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca