F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2009
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Sato nie będzie kierowcą Lotusa

Wiele wskazuje na to, że malezyjską ekipę reprezentować będą Trulli i Kovalainen.
Łukasz Godula, 13 grudnia 2009, wyświetlenia: 2246<< | lista | T- | T+ | >>
Wygląda na to, że Lotus F1 Racing wystartuje z Jarno Trullim oraz Heikkim Kovalainenem w przyszłym sezonie po tym, jak menedżer Takumy Sato ujawnił, że japoński kierowca nie zdołał podpisać umowy z malezyjskim zespołem.

Uważało się, że Sato z Kovalainenem będą walczyli o posadę w Lotusie u boku Trullego. Lotus ogłosi swój skład jutro, jednak menedżer Sato – Mattew Winter powiedział, że jego kierowca odpadł już z walki o miejsce. „Wiemy już, że Taku nie dostanie się do Lotusa – dowiedzieliśmy się o tym wczoraj” – powiedział Winter agencji Reuters. „Został skreślony z listy”.

Winter miał również nadzieję, że Sato znajdzie poparcie u azjatyckich sponsorów Lotusa, ponieważ zespół zdecydował się mieć bazę w Malezji i będzie sponsorowany przez linie lotnicze AirAsia, którymi kieruje Tony Fernandes. „Nie wiemy, jakie były kryteria wyboru” – powiedział Winter. „Myśleliśmy, że jest bardzo poważnym kandydatem – nie znajdziesz lepszego Azjaty od Taku”.

Sato miał nadzieję, że powiększona stawka Formuły 1 pozwoli mu w przyszłym sezonie powrócić po blisko dwuletniej przerwie, spowodowanej bankructwem Super Aguri. Był również łączony z serią IndyCar, jednak przyznał, że F1 jest dla niego priorytetem. Po zniknięciu opcji w Lotusie, Winter przyznał, że zmalały nadzieje Sato na fotel w 2010 roku w F1. „Nie poddajemy się” – stwierdził. „Ciągle jest kilka wolnych miejsc i próbujemy je zdobyć. Jego możliwości się zmniejszają, więc nie wiemy, czy będzie w F1 w przyszłym roku”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.04.2014  Sato: Long Beach nie nadaje się do F1
22.04.2013  Sato odnosi swoje pierwsze zwycięstwo w IndyCar
28.09.2012  Garść informacji z innych serii wyścigowych
21.12.2011  Sato optymistą po testach z Hondą
25.06.2011  Sato zdobył pierwsze pole position w IndyCar
Tagi:
Team Lotus
Sato T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Yurek, 13.12.2009 13:35[!]
Jak Kobayashi zostanie na lodzie, to się ostro wkurzę. Nie musi być Lotus, może być jakikolwiek zespół.
archibaldi, 13.12.2009 13:37[!]
Sato to dla mnie troche wariat na torze no i często też widziałem za nim pióropusz dymu ;)
freddiemercury, 13.12.2009 14:07[!]
"nie znajdziesz lepszego Azjaty od Taku”.
Myśle, że już wszyscy znaleźliśmy - Kobyashiego.
A co do duetu Trulli-Koval, to wg mnie tak chyba będzie.
maciej, 13.12.2009 14:26[!]
Jeśli Kamui zdobędzie więcej w F1 niż Sato to można by powiedzieć że Kamui jest najlepszym Azjatą , na razie pisanie że Kobyashi jest od Takumy lepszy po zaledwie 2 wyścigach jest delikatnie pisząc śmieszne.
Simi, 13.12.2009 14:47[!]
maciej - no dokładnie.
Sato jak dla mnie nie powinien już jeździć, ale cóż...
McLuke, 13.12.2009 15:12[!]
jeszcze jest 6 wolnych miejsc, więc Taku ma szanse by sie gdzieś załapać :) Może do USF1, a jak nie to do Saubera ;D
freddiemercury, 13.12.2009 15:13[!]
A czy Sato jest przez was uważany za najlepszego azjate? Dla mnie nie koniecznie, wogóle jest tam mało dobrych kierowców i Sato na tle innych wcale sie tak fest nie wybija. Może przesadziłem z tym, że Kamui jest lepszy, ale na pewno ma większe perspektywy, przemawiają za nim sponsorzy i był dobrze "chowany" przez Toyote, nikt go nie wpychał do F1 na warita tak jak Nakajime. Sam fakt, że interesuje się nim Renault też przemawia za nim. Może jeszcze od Taku nie jest lepszy, ale jak dostanie szanse prawdziwą to będzie od niego lepszy. Sato wg mnie jest już skończony. I nie widze go w F1.
paolo, 13.12.2009 19:34[!]
Brawa dla Lotusa za taki skład i po raz kolejny słowa politowania dla szefów Toyoty. Skoro Malezyjczycy w debiucie kompletują skład na poziomie składu ekipy największego koncernu motoryzacyjnego świata z największym budżetem to coś chyba było nie tak. Lotus za to zaczyna wyglądać na potęgę wśród debiutantów. Dwóch "prawdziwych" kierowców w debiucie i to ze stażem w takich zespołach to nie lada wyczyn.
quattro75, 13.12.2009 21:23[!]
Taku już dziękujemy. Jedynym azjata który powinien się znaleźć w F1 to Kobayashi. Byłem w niezłym szoku jak zobaczyłem co ten gość robi na torze.
paolo--> największym koncernem motoryzacyjnym na świecie jest Volkswagen:-) a toyota zawsze była porażką w F1:przez 7 lat mając jeden z największych lub jak podają inne źródła największy budżet nie zdołali wygrać nawet jednego GP!! Niezła masakra, super że zrezygnowali z F1.
freddiemercury, 13.12.2009 22:54[!]
Chyba poprostu się nie nadawali do tego sportu, ale i tak trzeba ich podziwaić za wytrwałość. Spójrzcie na Honde czy BMW. Im udawało się wygrać, być wyżej niż Toyota, a jednak szybciej wymiękli.
quattro75, 13.12.2009 23:05[!]
freddiemercury, właśnie to jest ta różnica :z mniejszym budżetem im udało się wygrać i to nie raz a toyocie ani razu.
jan5, 13.12.2009 23:55[!]
to koval nie chce do byłego renault?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca