F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.12.2018

Domenicali: Powrót Alonso do Formuły 1 z Ferrari byłby możliwy

Verstappen zadowolony z zatrudnienia Gasly'ego przez Red Bulla

Renault będzie pracować nad nowym bolidem podczas przerwy świątecznej

Komentarze Vettela na temat powrotu nie robią wrażenia na Kubicy

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Koniec jazdy na dziś dla Virgin

"Brakuje nam paru części zamiennych, które mamy nadzieję otrzymać dziś wieczorem".
Marek Roczniak, 11 lutego 2010, wyświetlenia: 4624<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Virgin Racing musiał przedwcześnie zakończyć dzisiejsze testy na torze Jerez po tym, jak problem z mocowaniem spowodował oderwanie się przedniego skrzydła z bolidu VR-01. Powodem zaprzestania jazdy jest brak części zamiennych.

Timo Glock przejechał podczas porannej sesji jedenaście okrążeń – na ostatnim z nich z samochodu odpadło przednie skrzydło, co spowodowało wywieszenie na krótko czerwonej flagi. Od momentu powrotu do boksów samochód pozostaje w garażu Virgin i wiadomo już, że dzisiaj nie pojawi się więcej na torze. Jak na złość pogoda uległa dzisiaj wyraźnej poprawie.

„Dziś rano doświadczyliśmy problemu z mocowaniem przedniego skrzydła, który doprowadził do jego odpadnięcia we wczesnej fazie jazdy” – powiedział dyrektor techniczny Nick Wirth w oświadczeniu wydanym przez zespół. „Niestety brakuje nam jednej czy dwóch części zamiennych, które mamy nadzieję otrzymać dziś wieczorem, tak więc do końca dnia nie będziemy mogli jeździć”.

Zespół jest jednak zadowolony z dotychczasowych rezultatów, pomimo małej liczby przejechanych okrążeń. „Jesteśmy bardzo zachęceni tym, co zobaczyliśmy do tej pory i zebraliśmy już trochę ważnych danych aerodynamicznych, które pokazały, że osiągi mieszczą się w zakresie naszych przewidywań. Liczymy na wznowienie testów jutro rano” – dodał Wirth.

Do 13:30 najlepszym czasem w czwartek legitymował się Sebastien Buemi (Toro Rosso STR5), który na suchym torze uzyskał czas 1:20,026 tuż po godzinie pierwszej po południu. Drugi był Jenson Button (McLaren MP4-25), a trzeci Nico Hulkenberg (Williams FW32), który stracił sporą część porannej sesji ze względu na wyciek z układu hydraulicznego. Robert Kubica (Renault R30) uplasował się na szóstej pozycji, tuż za dwoma byłymi mistrzami świata – Michaelem Schumacherem i Fernando Alonso.

Poniżej prezentujemy aktualne czasy z czwartku (tabelka aktualizowana na bieżąco):

Testy grupowe w Andaluzji, dzień 2/4 - 11.02.2010, Jerez - 4,428 km
P. KierowcaNar.Zespół / bolidOp.Czas okr.StrataOdstępOkr.Km
1. Kamui KobayashiBMW Sauber Ferrari C291:19,950--103456,084
2. Sebastien BuemiToro Rosso Ferrari STR51:20,0260,0760,076121535,788
3. Jenson ButtonMcLaren Mercedes MP4-251:20,6180,6680,59283367,524
4. Nico HulkenbergWilliams Cosworth FW321:20,6290,6790,01167296,676
5. Vitantonio LiuzziForce India Mercedes VJM031:20,7540,8040,12580354,240
6. Michael SchumacherMercedes GP W011:21,0831,1330,329124549,072
7. Fernando AlonsoFerrari F101:21,4241,4740,341129571,212
8. Robert KubicaRenault R301:22,0032,0530,579103456,084
9. Mark WebberRed Bull Renault RB61:22,0432,0930,04099438,372
10. Timo GlockVirgin Cosworth VR-011:29,96410,0147,9211148,708
Wszystkie dni należące do tej serii testów: 1/4, 2/4, 3/4, 4/4
Zdjęcia z testu  |  Kalendarz testów

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Testy
Virgin
Jerez

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
SaleiB, 11.02.2010 14:13[!]
Virgin jest w o tyle dobrej sytuacji że jeszcze ma przed sobą sporo testów i mają czas żeby wszystko dobrze poustawiać. Najgorzej będą miały zespoły które zaczną testować dopiero przed pierwszym wyścigiem. Jak będą miały podobne problemy to w wyścigu wystartują chyba tylko po to żeby sobie dalej potestować, bo przy czasach o 10 sekund gorszych od czołówki to nawet Luca Badoer będzie mógł je wyśmiać ;)
topor999, 11.02.2010 14:26[!]
Te nowe zespoły to jakiś koszmar, najpierw się pozgłaszali i napali się na F1, potem się okazało że niektórzy nie zdążą a ci co najprawdopodobniej zdążą i testują swoje nowe bolidy to okazuje się że części im odpadają w trakcie jazdy, są niebezpieczni na torze dla siebie i innych! Boże widzisz i nie grzmisz ?!
DarkArte, 11.02.2010 14:35[!]
http://www.youtub.../watch?v=gh3Gu6x9alg Dokładnie 1:00. Tak a propos odpadających części. Z tego co pamiętam MSC też się sypało Ferrari po wyjeździe z boksów swego czasu... (widok od przodu, a za bolidem jakieś leące pierścienie czy inne części - pamiętacie? Więc nie jest to domena słabych bądź nowych zespołów jak pisze Topor ;)
ari2k5, 11.02.2010 14:41[!]
Dlaczego ta awaria kojarzy mi się z R. Ratzenbergerem i Imolą '94? Wtedy Wirth też był szefem Simteka.
IceOne, 11.02.2010 14:42 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
przyjmowanie badziewia do F1 tak sie konczy.Wszystko pieknie wyglada w wypowiedziach PR, teraz przyszedl czas zmierzyc sie z rzczywistoscia a dla tych przedszkolakow F1, to jak czolowe zdezenie z betonowa sciana. Tanio i niebezpiecznie - dostepnosc j tego sportu dla taniochy tylko tyle zdziala. Cale szczescie ze to tylko testy i nikomu nic sie nie stalo. Choc zadko sie zgadzam z opiniamim topor999 , to tym razem musze przyznac mu racje. Wszystko wskazuje na to ze te nowe zespoly to bedzie wzod na [ciach] calej F1 i ten lekko podupadly cyrk podzieli sie na 2 ligi, przy czym polowa drugiej ligi wogle nie wyjdzie na boisko. Naprawde bedzie KOSZMAR. zobaczymy co jeszcze sie wysypie z tej pieknie wymalowanej dziewicy jak chlopcy zaczna ja mocniej docierac, narazie byla tylko gra wstepna :))
Lukas, 11.02.2010 15:00[!]
Ale od tego są testy :) wiadomo, że będą odstawali ale co by nie było oni już trochę przejechali w porównaniu do reszty ;)
pro-Papinian, 11.02.2010 15:13[!]
Nie widzę potrzeby cofać się w czasie tak daleko jak proponuje DarkArte, dla tych co mają problemy z pamięcią proponuję sobie przypomnieć Węgry '09. I to nie był jakiś kawałek plastiku tylko spora sprężyna w dodatku odpadła od samochodu mistrzowskiego w tamtym sezonie. Więc z tym bezpieczeństwem i krytyką nowych zespołów może się trochę wstrzymać.
bolekse, 11.02.2010 15:18[!]
Przypominam wszystkim, którzy z ogromnym zamiłowaniem tutaj wyśmiewają Virgin, że swego czasu RedBull miał takie zawieszenie że na byle wyższym krawężniku się rozpadało :] A mieli chłopcy już wieloletnie doświadczenie, tak samo bolid McLarena w którym to i owo odpadało od czasu do czasu za czasów Kimiego. Tutaj jedna awaria w czasie testów i już KONIEC F1 przez nowe zesopły. Żenada... a kiedyś szło tu czytac mądre komentarze...
alienjam, 11.02.2010 15:19[!]
@ari2k5

Fakt, dziwny zbieg okoliczności ale z tego co mi wiadomo Roland Ratzenberg uszkodził przednie skrzydło wcześniej podczas wycieczki poza tor...

Co do VR - mieli dziś po prostu pecha i tyle, nie świadczy to, że nowe zespoły sprowadzą cyrk do stawki F1
aronek, 11.02.2010 15:21[!]
spokojnie panowie, koszmar zacznie si jak Campos i usf1 wyjada na tor(o ile wogole wyjadą).
adamo342, 11.02.2010 16:26[!]
po co w ogóle chcieli wstępować do f1
Loxley, 11.02.2010 20:08[!]
http://www.youtub.../watch?v=h3n4ga35fSg jak ktoś chce zobaczyć, jak to wyglądało.
paolo, 11.02.2010 20:20[!]
bolekse: RB4 łamał się bo chcieli zaoszczędzić wagę. Zdarza się wypadek przy pracy tak jak nie zawsze najlepsi przechodzą od kopa testy zderzeniowe bo lawirują na granicy przepisów z wagą. Nie dlatego, że nie potrafią zbudować wystarczająco wytraymałej konstrukcji. W Virgin śmieszy po prostu rozdmuchane "wirtualne podejście do wichrów i wiatrów" (CFD) i przy pierwszym poważnym kontakcie z "wiatrem" zdemolowane aero tak, że aż części brakło:) Nie twierdzę, że to wina CFD tylko trochę to śmiesznie wyszło. Pracownicy tuneli aero używanych w F1 mogą spać spokojnie po takiej kompromitacji :)

Dzięki za filmik. Fajnie wygląda jak mocowanie puszcza po wdepnięciu hamulca, zaczyna szorować bokami po asfalcie i potem rozwala się o tarkę.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca