F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2018

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciały wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Kubica: Sezon 2019 jest perfekcyjnym momentem na powrót do F1

Sainz: McLaren nie kopiuje bolidu Red Bulla

Sirotkin został zaproszony przez Audi na testy samochodu DTM

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Gascoyne dumny z całego zespołu

"Teraz możemy popracować nad osiągami".
Łukasz Godula, 15 marca 2010, wyświetlenia: 2131<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny Lotus Racing – Mike Gascoyne jest 'bardzo dumny' z każdej osoby w zespole, która przyczyniła się do tego, że oba bolidy T127 zostały sklasyfikowane w Bahrajnie.

Gascoyne przywrócił nazwę Lotus do F1 wraz ze swoją nową ekipą i prawie całkowicie osiągnął cel wyznaczony na pierwszy wyścig, jakim było dojechanie do mety (Heikki Kovalainenem ujrzał flagę w szachownicę, a Jarno Trulli zatrzymał się na ostatnim okrążeniu). Biorąc pod uwagę kłopoty Virgin Racing oraz HRT, których to zespołów ani jeden bolid nie został sklasyfikowany, Gascoyne jest zachwycony obrotem taki spraw dla jego zespołu.

„Wykonaliśmy to, co zapowiedzieliśmy” – powiedział Brytyjczyk serwisowi AUTOSPORT. „Powiedzieliśmy, że będziemy profesjonalnym zespołem, pojawimy się na starcie, będziemy gotowi i niezawodni. Teraz możemy popracować nad osiągami. Uważam, że nasze najszybsze okrążenie nie było złe – 2 minuty i 2 sekundy, podczas gdy wielu kierowców nie zeszło poniżej 2 minut. Nasze tempo nie było złe, z wszystkich przejazdów które wykonaliśmy wiedzieliśmy, że pojedyncze okrążenie będzie naszym problemem i byliśmy lepsi na długich przejazdach. Dobrze było dojechać do mety”.

Gascoyne sądzi, że jego nowa ekipa dojrzała znacznie podczas swojej wyprawy do Bahrajnu i zasłużyła na końcowy rezultat. „To jest minimum, na jakie nas stać” – powiedział Gascoyne, który uważa, że Lotus pójdzie teraz naprzód. „Wiemy, że mamy niezawodny bolid i wiemy, że musimy naciskać, by był szybszy, jednak było to długie sześć miesięcy. Wszyscy pracowali bardzo ciężko, więc jest to świetna rzecz dla zespołu. Również dla Tony'ego Fernandesa, ponieważ zasłużył na to, robiąc co w jego mocy, by wesprzeć zespół. Jestem po prostu bardzo dumny z każdej osoby”.

Gascoyne powiedział, że jego celem jest teraz zbliżenie się do Toro Rosso w nadchodzących wyścigach. „Musimy się lepiej kwalifikować” – powiedział. „Toro Rosso było przed nami i różnica wynosiła kilka sekund, jednak jak to w sporcie motorowym, skupiamy się teraz na najbliższym zespole, by go pokonać. Musimy zmniejszyć stratę i zacząć od zbliżenia się do tego, kto jest przed nami”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Gascoyne M.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sasza82, 15.03.2010 19:26[!]
Optymistyczne podejście, ale uważam, że jeśli któryś z nowych zespołów zbliży się na sekundę do starych zespołów, to już będzie sukces...o walce z nimi mogą chyba tylko póki co pomarzyć...strat w aerodynamice nie da się tak łatwo odrobić, tym bardziej, że nie dysponują dużym budżetem. Z drugiej strony jeśli już zrobią krok naprzód może być on bardziej spektakularny ze względu na stratę jaką mają...nic tylko życzę im powodzenia :)
Amalio, 15.03.2010 19:34[!]
Bardzo podoba mi się ich optymistyczne podejście do sprawy :)
Gibonlak, 15.03.2010 19:46[!]
Sasza, piszesz o budżetach... zastanawiam się jak dużo pieniędzy mają zespoły i jak to się przekłada na osiągnięcia, można to gdzieś sprawdzić?
sasza82, 15.03.2010 19:55[!]
Pod tym linkiem znajdziesz pewną dyskusję na ten temat, aczkolwiek jak wiadomo są to przypuszczalne kwoty mogące mijać się z prawdą. Budżety to niestety tajemnica, póki co można tylko dywagować :)

http://forums.aut...php?showtopic=125131

Można mieć wątpliwości co do Renault np. jako, że pojawiły się głosy w prasie, że wkład Pietrowa to 7%, więc 105 baniek jakoś nie pasuje :)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca