F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

05.12.2018

Szefowie zespołów uznali Hamiltona za najlepszego kierowcę w sezonie 2018

Giovinazzi: Doświadczenie z 2017 roku nie będzie pomocne w sezonie 2019

Lucas Auer dołączył do juniorskiego programu Red Bulla

Isola: Problemom F1 nie są winne wyłącznie opony

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lotus nie przejmuje się niepowodzeniem w Malezji

Malezyjska ekipa skupia się już na następnych wyścigach.
Paweł Zając, 5 kwietnia 2010, wyświetlenia: 1765<< | lista | T- | T+ | >>
Grand Prix Malezji nie było dla Lotusa zbyt udane, jednak Mike Gascoyne uważa, że jego zespół podniesie się i po prostu skupi na wykonywaniu lepszej pracy. Heikki Kovalainen wykorzystał trudne warunki na torze Sepang w kwalifikacjach i udało mu się przebić do Q2, jednak podczas wyścigu kolizja i powrót problemów z hydrauliką zniweczyły szanse na dobry wynik.

Gascoyne przyznał, że niedziela nie przyniosła takiego rozstrzygnięcia, jakiego oczekiwał Lotus, jednak zaznaczył, że zespól nie zniechęci się porażką. „Wydaje mi się, że łatwo jest pokonać samego siebie w końcowych wynikach” – powiedział szef techniczny malezyjskiej ekipy w wywiadzie dla serwisu AUTOSPORT.

„To był mocny weekend, jednak czy nie takie są wyścigi? Jarno miał taki sam problem z hydrauliką, jak w Melbourne. Szczerze mówiąc sprawdzaliśmy dwa rozwiązania w piątek i wybraliśmy to, na którym przejechaliśmy więcej kilometrów. Prawdopodobnie to był błąd, jednak z perspektywy czasu wydaje się to dobre. To nie jest tak, że nie wiemy, o co w tym chodzi”.

„Heikki próbował wyprzedzić rywala, jednak nie do końca to wyszło. Chciał zrobić to szybko, ponieważ czuł, że jest dużo szybszy. Później myśleliśmy, że wystąpił problem z hydrauliką, jednak tak naprawdę uszkodzeniu uległ czujnik. Możliwe, że zatrzymaliśmy go bez potrzeby. Kiedy wypuściliśmy go ponownie na tor miał bardzo dobre tempo. To odrobinę rozczarowujące, ponieważ mógł mieć dobry wyścig”.

„Jarno miał problem ze sterowaniem, brakowało wielu części nadwozia [po kolizji] i miał spore luzy w tylnej części bolidu, a później stracił wspomaganie kierownicy. Takie jest życie – musimy iść dalej. Wciąż jesteśmy na 10 miejscu w klasyfikacji konstruktorów i nadal jesteśmy w stanie ukończyć wyścig. Jednakże jestem rozczarowany, ponieważ zrobiliśmy tutaj krok w przód, a niestety wyścig tego nie pokazał”.

Gascoyne uważa również, że jego zespół wciąż robi postępy, a wiedząc, jakie poprawki zaplanowano na Grand Prix Hiszpanii, optymistycznie patrzy w przyszłość. „Mamy czas. Przyjeżdżanie na domowy wyścig rozgrywany tydzień po tygodniu, szczególnie że to dopiero nasz trzeci występ, zawsze jest wyzwaniem. O mało nam to nie umknęło, jednak takie jest życie”.

„Nie możemy się doczekać Barcelony, jednak na każdy wyścig będą małe poprawki. Nie oglądamy się za siebie, tylko idziemy do przodu. Będziemy mieli kilka małych poprawek na Chiny, powinny dać jedną dziesiątą sekundy, może dwie. Szykujemy jednak duży pakiet na Barcelonę – walczymy z terminami. Wydaje nam się, że możemy w Hiszpanii być od jednej do dwóch sekund szybsi. To całkiem dobry krok – na pewno będzie więcej niż sekunda poprawy na samym pakiecie aerodynamicznym”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Gascoyne M.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
aronek, 05.04.2010 23:32[!]
no no, dobrze wam idzie. oby tak dalej;)
Szkot, 06.04.2010 07:37[!]
Grunt to zachować dobre samopoczucie niezależnie od sytuacji :)
Konfederat1970, 06.04.2010 09:15[!]
Jeśli odrobią w czasówce 2 sek. to będą już mogli celować w walkę z Torro Rosso i BMW Sauber o przejście do Q2. Naprawdę byłby to duży postęp. Liczę na to :), ale zobaczymy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca