F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.02.2019

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Vettel poważnie traktuje zagrożenie ze strony Leclerca

Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie

Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Grosjean krytykuje nowe przepisy dotyczące koców grzewczych

Nowy bolid Williamsa zadebiutował na torze

Netflix opublikował zwiastun serialu "F1: Jazda o życie"

Sirotkin: Funkcja rezerwowego kierowcy Renault to dobra opcja

Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie

Tost: Przewaga Ferrari nad Mercedesem może wynosić 0,5s

Racing Point planuje powiększenie siedziby

19.02.2019

Ricciardo: Nagle poczułem się tak, jakbym wjechał w zakręt z otwartym DRS

Vettel: Szerokie przednie skrzydła wyglądają dziwnie

Gasly: Utrata panowania nad bolidem była niespodzianką

Honda: Koncepcja kompaktowego silnika nie wpłynie negatywnie na osiągi

Leclerc kontynuuje dobrą passę Ferrari podczas testów

Relacja z drugiego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Debiut Williamsa FW42 na torze najwcześniej w środę po południu

Wolff: Twardy Brexit to koszmarny scenariusz dla Formuły 1

Wolff zaskoczony słowami Binotto o priorytecie dla Vettela

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus nie przejmuje się niepowodzeniem w Malezji

Malezyjska ekipa skupia się już na następnych wyścigach.
Paweł Zając, 5 kwietnia 2010, wyświetlenia: 1782<< | lista | T- | T+ | >>
Grand Prix Malezji nie było dla Lotusa zbyt udane, jednak Mike Gascoyne uważa, że jego zespół podniesie się i po prostu skupi na wykonywaniu lepszej pracy. Heikki Kovalainen wykorzystał trudne warunki na torze Sepang w kwalifikacjach i udało mu się przebić do Q2, jednak podczas wyścigu kolizja i powrót problemów z hydrauliką zniweczyły szanse na dobry wynik.

Gascoyne przyznał, że niedziela nie przyniosła takiego rozstrzygnięcia, jakiego oczekiwał Lotus, jednak zaznaczył, że zespól nie zniechęci się porażką. „Wydaje mi się, że łatwo jest pokonać samego siebie w końcowych wynikach” – powiedział szef techniczny malezyjskiej ekipy w wywiadzie dla serwisu AUTOSPORT.

„To był mocny weekend, jednak czy nie takie są wyścigi? Jarno miał taki sam problem z hydrauliką, jak w Melbourne. Szczerze mówiąc sprawdzaliśmy dwa rozwiązania w piątek i wybraliśmy to, na którym przejechaliśmy więcej kilometrów. Prawdopodobnie to był błąd, jednak z perspektywy czasu wydaje się to dobre. To nie jest tak, że nie wiemy, o co w tym chodzi”.

„Heikki próbował wyprzedzić rywala, jednak nie do końca to wyszło. Chciał zrobić to szybko, ponieważ czuł, że jest dużo szybszy. Później myśleliśmy, że wystąpił problem z hydrauliką, jednak tak naprawdę uszkodzeniu uległ czujnik. Możliwe, że zatrzymaliśmy go bez potrzeby. Kiedy wypuściliśmy go ponownie na tor miał bardzo dobre tempo. To odrobinę rozczarowujące, ponieważ mógł mieć dobry wyścig”.

„Jarno miał problem ze sterowaniem, brakowało wielu części nadwozia [po kolizji] i miał spore luzy w tylnej części bolidu, a później stracił wspomaganie kierownicy. Takie jest życie – musimy iść dalej. Wciąż jesteśmy na 10 miejscu w klasyfikacji konstruktorów i nadal jesteśmy w stanie ukończyć wyścig. Jednakże jestem rozczarowany, ponieważ zrobiliśmy tutaj krok w przód, a niestety wyścig tego nie pokazał”.

Gascoyne uważa również, że jego zespół wciąż robi postępy, a wiedząc, jakie poprawki zaplanowano na Grand Prix Hiszpanii, optymistycznie patrzy w przyszłość. „Mamy czas. Przyjeżdżanie na domowy wyścig rozgrywany tydzień po tygodniu, szczególnie że to dopiero nasz trzeci występ, zawsze jest wyzwaniem. O mało nam to nie umknęło, jednak takie jest życie”.

„Nie możemy się doczekać Barcelony, jednak na każdy wyścig będą małe poprawki. Nie oglądamy się za siebie, tylko idziemy do przodu. Będziemy mieli kilka małych poprawek na Chiny, powinny dać jedną dziesiątą sekundy, może dwie. Szykujemy jednak duży pakiet na Barcelonę – walczymy z terminami. Wydaje nam się, że możemy w Hiszpanii być od jednej do dwóch sekund szybsi. To całkiem dobry krok – na pewno będzie więcej niż sekunda poprawy na samym pakiecie aerodynamicznym”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Gascoyne M.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
aronek, 05.04.2010 23:32[!]
no no, dobrze wam idzie. oby tak dalej;)
Szkot, 06.04.2010 07:37[!]
Grunt to zachować dobre samopoczucie niezależnie od sytuacji :)
Konfederat1970, 06.04.2010 09:15[!]
Jeśli odrobią w czasówce 2 sek. to będą już mogli celować w walkę z Torro Rosso i BMW Sauber o przejście do Q2. Naprawdę byłby to duży postęp. Liczę na to :), ale zobaczymy.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca