F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Virgin chce w Turcji skupić się na poprawie osiągów

Nick Wirth: "Wszyscy jesteśmy rozczarowani naszym pierwszym Grand Prix Monako".
Igor Szmidt, 20 maja 2010, wyświetlenia: 1312<< | lista | T- | T+ | >>
Szef Virgin Racing – John Booth ma nadzieję, że zespół będzie mógł bardziej skupić się na aspektach związanych z osiągami bolidu podczas nadchodzącego Grand Prix Turcji. Nowy zespół debiutujący w sezonie 2010 był zmuszony poświęcić wiele czasu na rozwiązywanie problemów z niezawodnością bolidu VR-01, który do mety dojechał tylko trzy razy – w tym dwa w Barcelonie na początku tego miesiąca.

Virgin musiał również poprawić zbiornik paliwa w VR-01, jako że początkowo nie był on wystarczająco duży, aby pomieścić ilość benzyny potrzebnej do przejechania pełnego dystansu wyścigu w szybkim tempie. Rozmawiając w Monako w zeszły weekend, Booth przyznał, że pierwszy finisz dwóch bolidów nadszedł zbyt późno, ale wyraził ostrożny optymizm, że teraz zespół będzie mógł powoli zacząć skupiać się na polepszaniu formy i osiągów samochodu.

„Barcelona była dla nas bardzo ważna” – powiedział Booth. „Pierwszy raz udało się nam dojechać do mety dwoma bolidami w piątym wyścigu sezonu. To niewystarczająco dobrze i poprzednie cztery wyścigi były rozczarowaniem, lecz Barcelona przyniosła dużą ulgę. Dziewięćdziesiąt dziewięć procent naszych wysiłków skierowanych jest w stronę niezawodności, lecz mamy nadzieję, że od następnego wyścigu uda nam się dołożyć do tego osiągi”.

Po tym, jak główny rywal zespołu Virgin – malezyjski Lotus miał słabą formę w początkowych rundach sezonu, tak w Hiszpanii duży pakiet modyfikacji pozwolił Lotusowi T127 uciec od konkurencji. Komentując niedzielny wyścig w Monako, który nie został ukończony przez żaden z bolidów Virgin z powodu problemów mechanicznych, dyrektor techniczny Nick Wirth spoglądał na nadchodzącą rundę w Turcji z większym optymizmem, gdzie zespół będzie używał dwóch poprawionych nadwozi po tym, jak jedynie Timo Glock korzystał z takowego w dwóch ostatnich wyścigach.

„Wszyscy jesteśmy rozczarowani naszym pierwszym Grand Prix Monako, lecz jestem pewien, że szybko poradzimy sobie z problemami, na które tam trafiliśmy i już czekamy na debiut drugiego poprawionego nadwozia VR-01 w Turcji” – powiedział Wirth.

Źródło: ITV-F1.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.01.2012  Symonds: Ubiegłoroczny bolid był lepszy niż się wydawało
01.01.2012  Marussia zaprezentowała nowe logo
11.12.2011  Booth: Symonds gorąco wspiera prace Virgin Racing
27.11.2011  Charles Pic kierowcą Marussi w sezonie 2012
17.11.2011  Glock żartuje z Pica
Tagi:
Virgin

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca