F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.09.2018

Kwalifikacje w sezonie 2019 zostaną poszerzone o Q4?

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Mercedes wycofuje się chwilowo z kilku usprawnień

Nico Rosberg: "Mamy nadzieję, że na Spa wszystkie problemy będą już całkowicie rozwiązane".
Marek Roczniak, 29 lipca 2010, wyświetlenia: 2698<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Mercedes GP zdecydował się na chwilową rezygnację z kilku usprawnień, które zadebiutowały w samochodzie W01 na torze Hockenheim w ostatni weekend.

Po tym, jak Nico Rosberg stanął na podium na torze Silverstone, ekipa z Brackley wprowadziła kolejne usprawnienia na Grand Prix Niemiec, głównie dotyczące dmuchanego dyfuzora i kanału F. Jednakże 24-letni Niemiec nie był już tak konkurencyjny w domowym wyścigu, jak dwa tygodnie wcześniej.

„Zdecydowaliśmy się na krok w tył” – cytuje jego kolegę zespołowego Michaela Schumachera niemiecki Auto Motor und Sport. Tegoroczny samochód Mercedesa będzie więc jeździł na Hungaroringu w specyfikacji zbliżonej do Silverstone, podczas gdy zespół będzie próbował rozwiązać w fabryce problemy z ostatnimi usprawnieniami. „Do pełnego nowego pakietu wrócimy na Spa” – dodał siedmiokrotny mistrz świata.

Rosberg przyznał, że odczuwa pewną frustrację. „Za każdym razem, gdy wprowadzamy duże zmiany, coś idzie nie tak” – powiedział Nico dziennikarzom na Węgrzech. „Zmiany przygotowane na Walencję zadziały jak należy dopiero na Silverstone”. Dodał, że część problemów z Hockenheim została już rozwiązana: „Mamy nadzieję, że na Spa wszystkie problemy będą już całkowicie rozwiązane”.

Źródło: Motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.09.2018  Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi
21.09.2018  Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon
19.09.2018  Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli
16.09.2018  Hamilton: Zwycięstwo w Singapurze to wielka chwila dla Mercedesa
15.09.2018  Horner: Wolff może użyć książeczki czekowej, aby pomóc Oconowi
Tagi:
Schumacher M.
Rosberg N.
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
dragon92, 29.07.2010 21:07[!]
Ten zespół nie umie się rozwijać. Tak samo było w tamtym roku...
Bart, 29.07.2010 21:15[!]
Dokładnie. Myślę, że brak testów także ma na to swój wpływ, ale fakty są jakie są.
fibon, 29.07.2010 21:25[!]
Ja obstawiam, że to brak jenów daje się we znaki :P
marcintryb, 29.07.2010 21:27[!]
Raczej nigdy nie będą walczyć o Mistrzostwo Świata z takich poziomem rozwoju samochodu...
Dobrze by było gdyby testy wróciły.. Formuła 1 chce oszczędności więc zespoły nie musiały by pakować dużo pieniędzy w rozwój, który np. może okazać się klapą ?
lubczyk, 29.07.2010 21:30 Komentarz poprawiony przez moderatora[!]
W Spa mój drogi to Renia będzie mieć już F kaczkę więc będziecie za nimi :D I ni [ciach] nie ugracie.

Ahem, obchodzenie autocenzora przekleństw takimi metodami daleko Cię nie zaprowadzi. You have been warned :P
//Maraz
blader, 29.07.2010 23:04[!]
dziwi mnie, że jeszcze nikt nie wpadł na to, że wydawanie pieniędzy na usprawnienia które się nie sprawdzają to wydawanie pieniędzy w błoto. o wiele taniej i pewnie lepiej byłoby zorganizować testy w poniedziałki po wyścigach, żeby zespoły wiedziały w co inwestować i nie musiały marnować pieniędzy idąc w ciemno z rozwojem.
Tom_Bombadil, 29.07.2010 23:06[!]
Wydaje mi się, że nie tylko finanse mają znaczenie. W erze, gdy nie ma testów, większe znaczenie ma subtelny zmysł (na tzw. "nosa") żeby wiedzieć, w którą stronę się rozwijać i potrafić przewidzieć jakie to może przynieś efekty.
blader, 29.07.2010 23:18[!]
A ja myślę, że jeszcze większe znaczenie nabiera kasa. jeden zespół może sobie pozwolić na równoległe rozwijanie powiedzmy 3 projektów skrzydła i 2 projektów podłogi i dyfuzora, więc ma większe szanse, że jedno z tych rozwiązań "będzie grało" niż zespół który stać na rozwijanie tylko jednego projektu skrzydła, dyfuzora i podłogi. Jeśli kierunek przez nich obrany okaże się zły, to są w d*** (to chyba nie jest przekleństwo;))
SirKamil, 29.07.2010 23:19[!]
Nico już witał się z gąską- te puchary za zwycięstwa, mistrzostwo świata, kupe kasy, hiper rozwój fabrycznego zespołu... nie zawsze tak jest- pracować pracować pracować, mądrze pracować a dopiero potem ciężko.
publius, 30.07.2010 09:34[!]
podzielam zdanie dragon92. Ten zespół ma problemy z poprawkami. Porównując z McLarenem oni poprawki wstawiają w piątek i jak nie działa to out a Merc tak nie postępuje. Poza tym rok temu wręcz się pogubili i nie wiedzieli na jakim etapie zbłądzili. Był problem by odnaleźć ten moment i wyeliminować wszystko to co działało na niekorzyść. Może dla tego Button uznał McLarena za pewniejszy zespół od Brawna. To musiało być dość frustrujące co dwa tygodnie być słabszym mimo poprawek.
Kamikadze2000, 30.07.2010 12:41[!]
W zeszłym roku BrawnGP było zespołem niedofinansowanym. Teraz po prostu, tak jak BMW Sauber z ofermą "Frajerfeldem", starają się, by dziadziuś MSC zaadaptował się w bolid. Myślę, że i tak Robertowi ciężko będzie się utrzymac przed Britney, ponieważ Renówa też nie zachwyca.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca