F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.02.2019

Red Bull pod wrażeniem jednostek napędowych Hondy

Sainz: McLaren musi być zadowolony po pierwszym dniu testów

Vettel z przytupem rozpoczyna przedsezonowe testy

Relacja z pierwszego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Williams FW42 będzie mocno odstawał osiągami od bolidów rywali?

Williams po raz kolejny opóźnia debiut FW42

Villeneuve: Vettel znajduje się pod presją ze względu na Leclerca

Tegoroczny bolid Racing Point - RP19 wyjechał na tor w Barcelonie

Hembery: Wszyscy plotkują o chęci sprzedania przez Liberty praw do F1

Alfa Romeo przedstawiła bolid C38

Haas oficjalnie pokazał konstrukcję VF-19

Red Bull zaprezentował wyścigowe malowanie RB15

17.02.2019

Ferrari SF90 zadebiutowało na torze

Kwiat: O tym, czy dojrzałem powiedzą moje występy na torze

Gasly: Verstappen jest prawdopodobnie największym talentem w F1

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

Williams nie wyjedzie w poniedziałek na tor w Barcelonie

16.02.2019

Sezon 2019: Co nowego nas czeka w Formule 1?

Daniel Ricciardo pokonał pierwsze kilometry za sterami Renault R.S.19

Binotto: Na początku sezonu Vettel może mieć priorytet nad Leclerkiem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Czterech kierowców otrzymało reprymendy po kwalifikacjach

Witalij Pietrow, Sakon Yamamoto, Timo Glock i Lucas di Grassi zbyt wolno wracali do boksów.
Marek Roczniak, 31 lipca 2010, wyświetlenia: 2695<< | lista | T- | T+ | >>
Witalij Pietrow, Sakon Yamamoto, Timo Glock i Lucas di Grassi przekroczyli maksymalny dozwolony czas na swoich okrążeniach zjazdowych do alei serwisowej podczas dzisiejszych kwalifikacji, za co otrzymali reprymendy.

Przepisy stanowią, że „kierowcy muszą pozostać poniżej maksymalnego czasu wyznaczonego przez FIA do pokonania odcinka od linii samochodu bezpieczeństwa za wyjazdem z boksów do linii zjazdu samochodu bezpieczeństwa przed wjazdem do pit-lane”.

Zasada ta została wprowadzona w tym roku po to, aby zapobiec przypadkom zbyt wolnej jazdy kierowców w drodze do boksów. Na Węgrzech maksymalny czas, w jakim można było przejechać odcinek między obydwoma liniami samochodu bezpieczeństwa w trakcie kwalifikacji, wynosił jedna minuta i 26 sekund.

W limicie tym na swoich okrążeniach zjazdowych nie zmieścili się obydwaj kierowcy Virgin, a także Yamamoto z HRT i Pietrow z Renault, ale że żaden z nich nie przyblokował wtedy innego kierowcy, to skończyło się tylko na reprymendach.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.02.2019  Kaski niektórych kierowców wciąż nie mają homologacji FIA
06.02.2019  FIA opublikowała oficjalną listę zgłoszeń F1 na sezon 2019
22.01.2019  FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych
14.01.2019  Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
Tagi:
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hawaj, 31.07.2010 20:36[!]
1:26 to HRT ledwo w kwalifikacjach wydusił więc zjazdowe musieliby przejechać jak kwalifikacyjne :) - żarcik oczywiście bo od lini do lini nie ma pełnego okrążenia ale fakt jest faktem :)
Maraz, 31.07.2010 20:50[!]
No pewnie HRT niewiele brakuje do tego limitu :D
el_kozako, 31.07.2010 21:13[!]
niby nie jest to jakies smieszne ale padam z tego ;D
Kamikadze2000, 31.07.2010 21:24[!]
Buahahahaha!!! ;}}}
NEO86, 31.07.2010 22:37[!]
hehe dobre :))
niza, 31.07.2010 23:11[!]
hawaj, udało Ci się to, nie ma co :):):)
Thunderbolt, 01.08.2010 08:10[!]
Następny głupi przepis
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca