F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus od sezonu 2011 będzie używał skrzyń biegów Red Bull

Malezyjska ekipa podała pierwszą wiadomość na temat przyszłorocznych planów rozwojowych.
Michał Respond, 5 października 2010, wyświetlenia: 2853<< | lista | T- | T+ | >>
Zespół Lotus Racing potwierdził dzisiaj, że począwszy od przyszłego sezonu będzie wykorzystywał skrzynie biegów i systemy hydrauliczne przygotowywane przez firmę Red Bull Technology.

Niniejsza informacja jest konsekwencją zakończenia współpracy zespołu z firmą Cosworth i zamknięciem etapu wykorzystywania przekładni i hydrauliki firmy Xtrac w debiutanckim sezonie 2010.

„Mamy przyjemność poinformować, że uzgodniliśmy wieloletnie porozumienie z firmą Red Bull Technology na dostawę skrzyń biegów i układów hydraulicznych. Zaczynamy w sezonie 2011. Rzecz jasna będzie to dla nas potężny skok rozwojowy i daje on wyraz naszych ambicji w walce o czołowe lokaty w przyszłości” – powiedział dyrektor techniczny zespołu, Mike Gascoyne.

„Pakiet skrzynia biegów / układ hydrauliczny odgrywa krytyczną rolę w kwestii osiągów samochodu, nie tylko w kwestii konstrukcyjnej, ale również w zakresie kompozycji aerodynamicznej. Rezygnacja z podwójnych dyfuzorów w sezonie 2011 spowoduje zmniejszenie konstrukcyjne tylnej części aut, dzięki czemu (przy odpowiednim kształcie przekładni) będziemy mogli wykorzystać taki, a nie inny kształt pakietu, z którego będziemy korzystać. To ekscytująca wizja”.

Oczekuje się, że w bieżącym tygodniu Lotus ogłosi dwie kolejne informacje dotyczące przyszłego roku, z których jedna dotyczyć będzie rozpoczęcia współpracy z firmą Renault w zakresie dostaw silników. To z kolei oznaczać będzie, że zespół będzie miał do dyspozycji dokładnie taki sam układ napędowy, jak Red Bull Racing.

„Jesteśmy bardzo zadowoleni z faktu rozpoczęcia współpracy pomiędzy Lotus Racing i Red Bull Technology w zakresie dostaw przekładni i systemów hydraulicznych począwszy od sezonu 2011” – dodał szef Red Bull Racing, Christian Horner. „Wybranie Red Bull Technology na dostawcę to dowód, że pomimo krótkiej historii tej firmy to, co zyskaliśmy od początku naszych występów (w Formule 1) zyskało uznanie. Nie możemy się doczekać rozpoczęcia współpracy z Lotus Racing”.

Źródło: Autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Red Bull
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
mbg, 05.10.2010 10:14[!]
skrzynia RedBull, silnik Renault, ciekawe od kogo tym razem ukradną aero. Force India odpada.

A tak na poważnie to imponują mi Fernandez i jego ekipa. Niech się zbratają z Grupą Lotusa i nie odstawiają cyrków.
quickmick, 05.10.2010 10:24[!]
@mbq
Nikogo nie muszą ukradać...
Za dział aero w Lotusie odpowiada P. Jean-Claude Migeot. Gdybyś nie wiedział, kim jest ten Pan, to polecam Ci niniejszą statystykę: http://www.chican...20Migeot&type=G.
Myślę, że jego dokonania są porównywalne z niejakim Newey'em...
mbg, 05.10.2010 10:54[!]
moja wypowiedź składała się z dwóch członów. Pierwszy humorystyczny drugi wypowiedziany poważnym tonem, a dzięki za info o Jeanu-Claudie, chociąż kto wie czy ten pan się nie wypalił, jeśli chodzi o kreatywność.
Lolkoski, 05.10.2010 16:14[!]
Niezłego będą mieli składaka.
A tak poważnie to jedyny z nowych zespołów, który widać, że chce coś osiągnąć w przyszłości.
Sycior, 05.10.2010 17:02[!]
Nie dziwię im się, hydraulika Xtrac to badziewie. Trzy zespoły z niej korzystają, awarii było sporo. Lotus w przyszłym roku może nieźle śmigać
zitol, 06.10.2010 18:34[!]
Patrząc na statystyki które podał quickmick, to wątpię w możliwości Pana Jean-Claude Migeot.
Teamy w których pracował w tamtych latach nic ciekawego nie pokazały.
Porównanie go do Neweya i jego sukcesów z McLarenem i Red Bullem to wielkie nadużycie.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca