F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2018

Ricciardo spodziewa się emocjonalnego pożegnania z Red Bullem

Naoki Yamamoto otrzyma szansę występu w piątkowym treningu F1?

16.11.2018

Stroll: Williams nie dokonał żadnych postępów z koszmarnym FW41

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Fernandes wciąż walczy o nazwę Lotus ze względu na wsparcie fanów

"Podjęliśmy taką decyzję po otrzymaniu wielkiego wsparcia ze strony fanów".
Marek Roczniak, 1 grudnia 2010, wyświetlenia: 1668<< | lista | T- | T+ | >>
Rzecznik zespołu startującego dotychczas jako Lotus Racing potwierdził, że nazwa ekipy i jej kierowcy wyścigowi umieszczeni na liście startowej na sezon 2011 opublikowanej wczoraj przez FIA odpowiadają faktycznemu stanowi rzeczy.

Kierowcami będą ponownie Jarno Trulli i Heikki Kovalainen, natomiast jeśli chodzi o nazwę zespołu, to czynione są nadal starania, aby było nią „Team Lotus”, choć ostatnio sugerowano, jakoby Tony Fernandes pogodził się już z faktem, że nie wygra sporu z Protonem i należącą do niego Grupą Lotus, która chce z kolei, aby z nazwy Lotus korzystał zespół Renault.

Odnosząc się do dalszych dążeń związanych z przyjęciem w sezonie 2011 nazwy „Team Lotus”, do której szef malezyjskiej ekipy nabył prawa jakiś czas temu od prywatnego przedsiębiorcy Davida Hunta, Fernandes napisał na swoim Twitterze: „Podjęliśmy taką decyzję po otrzymaniu wielkiego wsparcia ze strony fanów. Będzie zatem nazwa Team Lotus i choć z pewnością czeka nas wiele bitew, to jednak siedziba zespołu w Hingham jest przepełniona entuzjazmem”.

Owe „bitwy” niewątpliwie odnoszą się do tego, że spór Team Lotus/Group Lotus zostanie w pewnym momencie przyszłego roku rozpatrzony przez brytyjski wymiar sprawiedliwości. W międzyczasie szef techniczny malezyjskiego zespołu Mike Gascoyne stwierdził, że potwierdzenie kierowców i nazwy to „świetne wiadomości dla zespołu”.

Korespondent F1 gazety Telegraph – Tom Cary powiedział z kolei, że jego zdaniem umieszczenie na oficjalnej liście startowej FIA nazwy Team Lotus oznacza, że Fernandes „ma błogosławieństwo Berniego Ecclestone'a w swoich dążeniach”.

Źródło: motorsport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.10.2016  Fernandes nie wyklucza ponownego zaangażowania się w Formułę 1
29.10.2014  Tony Fernandes: F1 musi dokonać samoanalizy
23.10.2014  Caterham może nie przystąpić do Grand Prix Stanów Zjednocznych
23.10.2014  Sytuacja Caterhama staje się coraz trudniejsza
06.09.2014  Fernandes zadowolony ze sprzedaży Caterhama
Tagi:
Team Lotus
Fernandes T.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 01.12.2010 12:14[!]
Przykro mi to mówić (pisać), ale na moje wsparcie nie mogą liczyć - oczywiście nie jestem tak zadufany, żeby sądzić, że zależy im na mojej opinii...
Przykro mi z powodu tej szarpaniny w sprawie praw do nazwy - już samo to jest szarganiem legendy. Czy taka wywalczona w "bitwach" nazwa będzie właściwym nawiązaniem do prawdziwej tradycji Lotusa?
Wydaje mi się, że wcale nie chodzi o fanów, tylko o sponsorów itp. - dla których nazwa "Lotus" jest marketingowo atrakcyjniejsza niż 1Malaysia Team.
akkim, 01.12.2010 12:21[!]
Wygodniej, jak Proton czule przytuli Renówkę,
na koniec sezonu licząc na gotówkę.
Poza tym niech Bernie tak nie błogosławi,
bo Go znowu zegarka "przechodzień" pozbawi.

Co do wsparcia Fanów, to już chwyt sprawdzony,
jak potrzeba takiego to kulą ogony,
mało po palcu słowami w odbyt im nie wchodzą,
a po wszystkim wzrok odwrócą idąc własną drogą.
Gie, 01.12.2010 12:26[!]
Pewnie walczą o nazwę bo mogą utracić sponsorów. Nie wiem ile mieli umów długoletnich ale pozyskali sponsorów ze względu na nazwę Lotus. Jeśli się zmieni będzie okazja do zerwania umów i wtedy zostaną bez pieniędzy.
Lolkoski, 01.12.2010 13:33[!]
@up- patrząc na mocną pozycję firm z Malezji - w sensie sponsoringu - raczej nie będą mieli problemów.
SirKamil, 01.12.2010 15:18[!]
Kasa kasa kasa... wsparcie fanów. ROTFL.
buran, 01.12.2010 22:06[!]
a moje wsparcie mają. pod sportowym względem miano Lotusa należy się im bardziej niżeli Tolemanowi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca