F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.07.2018

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Abiteboul: Być może powinniśmy zmniejszyć liczbę wyścigów F1

Lowe nie obawia się o swoją przyszłość w Williamsie

Sirotkin: Inne czynniki maskują nasz progres

13.07.2018

Whiting: Kierowcy powinni lepiej kontrolować używanie DRS

Villeneuve nie widzi szans na postępy Williamsa w sezonie 2018

Na Hockenheimringu powstanie trzecia strefa aktywacji DRS

Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła

12.07.2018

Mercedes przedstawił przyszłą strukturę zarządzającą działu technicznego

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Meksyku

Vandoorne: McLaren nie spisuje na straty obecnego sezonu

Potwierdzenie kalendarza F1 na sezon 2019 uzależnione od GP Miami

11.07.2018

Kubica: Miałem podpisany kontrakt z Ferrari na sezon 2012

Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault

Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2010
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

HRT przed styczniem nie ogłosi składu swoich kierowców

Zespół jest w pełni skoncentrowany na sprawach technicznych, ale rozmawia z 5-6 zawodnikami.
Grzegorz Filiks, 23 grudnia 2010, wyświetlenia: 2459<< | lista | T- | T+ | >>
HRT nie spieszy się z wyborem kierowców wyścigowych, ponieważ obecnie jest w pełni skoncentrowane na technicznych przygotowaniach do sezonu 2011.

Chociaż Hispanii nie udało się zabezpieczyć swojej przyszłości po tym, jak koncern Toyota zerwał z nią umowy odnośnie udostępnienia swojego auta i bazy w Kolonii, to jednak przedstawiciele stajni nie mają wątpliwości, że kibice F1 zobaczą ją na starcie do przyszłorocznego wyścigu w Bahrajnie.

Właściciel zespołu Jose Ramon Carabante wyznał we środę dziennikowi Marca, że przygotowania dotyczą nie tylko kolejnych 12 miesięcy, ale i dalszej przyszłości. Spytany czy wierzy w dalsze starty HRT, hiszpański biznesmen odparł: „Tak, oczywiście. To jasne. Samochód pojawi na starcie, bez wątpienia”.

Carabante realistycznie podchodzi do sprawy postępów swojej ekipy w najbliższych latach, ale jego zdaniem do tej pory nie było żadnych sygnałów, które każą wątpić w jej długoterminową przyszłość: „Musimy nadal się rozwijać. Chcemy w ciągu najbliższych paru lat konsolidować stajnię krok po kroku i cały czas wchodzić na jeden stopień wyżej. To długoterminowy projekt i zamierzamy ciągle się uczyć by zobaczyć, czy za 2-3 lata uda nam się wszystko poukładać, co było naszym wyjściowym celem”.

HRT podobno prowadzi rozmowy z wieloma kierowcami odnośnie posady w ich bolidzie na przyszły sezon. Carabante przyznaje, że ma wielu kandydatów do jazdy. „Będą zmiany” – wyznał, mówiąc o składzie swojego zespołu. „Negocjujemy z różnymi zawodnikami. Jest ich pięciu czy sześciu i nie zamierzamy się spieszyć. Do stycznia nic nie ogłosimy, ponieważ sprawdzamy, co będzie najlepszym wyborem. Jest wiele możliwości i chcemy mieć możliwie najbardziej solidnych kierowców, podobnie jak samochód”.

Mówiąc o ambicjach na 2011 rok, Carabante stwierdził: „Musimy być realistami. Chcemy wykonać krok naprzód w porównaniu do minionego sezonu i tyle. Bycie wysoko jest marzeniem, utopią. Punktowanie również jest bardzo trudne, ale chcemy być tuż za Toro Rosso, Force India i zespołami tego kalibru”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.05.2013  Bolidy HRT z sezonu 2011 będą startowały w BOSS GP
15.02.2013  Pirelli kupiło bolid HRT z sezonu 2011?
30.01.2013  Ecclestone: Scorpion Racing raczej nie wystartuje w tym roku
29.01.2013  HRT zostanie uratowane?
27.12.2012  De la Rosa rozczarowany zamknięciem HRT
Tagi:
HRT

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jpslotus72, 23.12.2010 14:22[!]
Dwa fotele w HRT do wynajęcia - zakończenie licytacji na allegro w styczniu...
cwiek, 23.12.2010 14:25[!]
"Musimy być realistami. Chcemy wykonać krok naprzód w porównaniu do minionego sezonu i tyle. Bycie wysoko jest marzeniem, utopią. Punktowanie również jest bardzo trudne, ale chcemy być tuż za Toro Rosso, Force India i zespołami tego kalibru”.

Ostatnie zdanie mnie rozbroiło.
Jeśli będą tuż za Virgin, to już będzie ich sukces.
gogels, 23.12.2010 15:58[!]
@jpslotus72

To niech już lepiej jedno z miejsc zlicytują na WOŚP, przynajmniej w szczytnym celu akcja będzie. :D
jpslotus72, 23.12.2010 17:20[!]
@gogels

I w jednym z bolidów Jurek Owsiak?... :)
cichy, 23.12.2010 23:34[!]
cwiek,
ale oni w tym roku to akurat byli przed Virgin ;)
noofaq, 24.12.2010 00:54[!]
fotele HRT wolne.. a bolid juz mają? ;)
Tomos, 24.12.2010 10:00[!]
Się okaże, że w Bahrajnie pojadą puste bolidy bez kierowców;p
Simi, 25.12.2010 20:27[!]
noofag - nie, oni pojadą w samych fotelach.
NEO86, 16.01.2011 23:41[!]
Tuż za Toro Rosso i Force India? Niech oni lepiej się skupią na tym żeby nie byli ostatni
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca