F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Stefano Domenicali może powrócić do Ferrari?

11.01.2019

Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA

Brown: Nie zamierzamy wywierać zbyt dużej presji na Norrisie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2011
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Gascoyne: Celem Team Lotus na przyszły sezon jest środek stawki

Brytyjczyk potwierdził też, że w sezonie 2012 zespół korzystał będzie z systemu KERS Red Bulla.
Nataniel Piórkowski, 10 sierpnia 2011, wyświetlenia: 2174<< | lista | T- | T+ | >>
Mike Gascoyne twierdzi, że Team Lotus będzie od przyszłego sezonu stałym bywalcem w środku stawki.

Zespół z Norfolk rozpoczął starty w Formule 1 z początkiem sezonu 2010, wraz z Virgin Racing oraz HRT, ale jak do tej pory nie udało mu się zdobyć żadnego punktu i wciąż regularnie traci około pół sekundy do samochodów Williamsa i Toro Rosso.

Gascoyne uważa jednak, że duży pakiet poprawek przygotowany na Grand Prix Singapuru pomoże zniwelować tę stratę. Brytyjczyk ma także nadzieję, iż przybycie do zespołu byłego projektanta Red Bulla – Marka Smitha pomoże czynić zespołowi kolejne kroki naprzód tak, aby w przeszłym sezonie osiągnąć poziom środka stawki.

„Mówiliśmy, że chcemy się ścigać w środku stawki już w tym roku, ale tak nie jest. Jesteśmy na ziemi niczyjej, ale wykonaliśmy w tym roku duże postępy i jesteśmy dwie sekundy z przodu w porównaniu do innych nowych zespołów. Z drugiej strony jesteśmy jednak pół sekundy za samochodami przed nami. Miło byłoby się z nimi ścigać pod koniec roku i rzeczywiście celem na ten rok jest rywalizacja z Williamsem i Toro Rosso, a następnie podjęcie kolejnych kroków. Sądzę, że możemy tego dokonać” – powiedział Gascoyne w rozmowie z serwisem AUTOSPORT.

„Przeniesiemy nasze starania na przyszłoroczny samochód zaraz po przerwie wakacyjnej i to tak naprawdę powinno dać nam kopa. W przeciwieństwie do tegorocznego bolidu, który był niemal zupełnie nowy w porównaniu do sezonu 2010, w przyszłym sezonie samochód będzie rozwiniętą wersją bolidu z tego roku. Będzie ta sama skrzynia biegów, ten sam zespół projektantów, ten sam silnik. Będziemy się w stanie koncentrować na tych częściach, które pomogą nam być szybszymi, a nie na rzeczach, które trzeba ponownie tworzyć” – dodał.

Gascoyne potwierdził, że w przyszłym sezonie Team Lotus będzie korzystał z systemu KERS dostarczanego przed Red Bull Racing, jednak jest przekonany, że decyzja o nie stosowaniu go w tym roku była najodpowiedniejsza, pomimo tego, że T128 traci przez to na swym tempie. „Jedyną możliwością, z jakiej mogliśmy skorzystać w tym roku, było używanie KERS Red Bulla i przechodzenie przez takie same problemy. To była dobra decyzja. Z punktu widzenia zasobów wiele przez to zaoszczędziliśmy”.

„Przyszły rok, gdy będzie on już w pakiecie, będzie dokładnie tym, czego potrzebujemy. Jak wiele pozwala on nadrobić? Trzy dziesiętne sekundy na okrążeniu? W tym roku nie ma to dla nas większego znaczenia, ale w przyszłym roku, gdy chcemy być konkurencyjni, musimy go mieć. W nadchodzącym sezonie będziemy korzystać z systemu Red Bulla, ponieważ mamy już teraz ich skrzynie biegów, więc jest to tylko logicznym następstwem. Wszystko sprowadza się do rozwoju tegorocznej konstrukcji, ale będziemy mieli również pakiet z KERS. Jesteśmy z tego bardzo zadowoleni” – zakończył dyrektor techniczny Team Lotus.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.01.2012  Alex Rossi liczy na awans do Formuły 1
13.12.2011  Lotus będzie stosował czarno-złote malowanie w F1, GP2, GP3 i IndyCar
12.12.2011  HRT dementuje plotki o nawiązaniu współpracy z Caterhamem
12.12.2011  HRT zmieni silniki na Renault?
08.12.2011  Team Lotus potwierdza zatrudnienie Johna Ileya
Tagi:
Gascoyne M.
Team Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Aeromis, 10.08.2011 14:24[!]
Dwóm stajniom szczerze współczuję, Mercedesowi i Team Lotus, bo niezbyt mają z kim rywalizować, a przepaść dzieli aby kogoś dogonić. KERS wystarczy? Ano nie, to za mało, przydałby się jakiś odrzutowiec, może Tony Fernandes coś pożyczy :)
Loxley, 10.08.2011 14:33[!]
celują i celują, coś trafić nie mogą
Nirnroot, 10.08.2011 14:51[!]
akurat Team Lotus ma szansę. są rozsądnie prowadzeni, mają znakomity duet kierowców, którzy wnoszą coś poza naszywkami sponsorów, no i mają Mike'a :]
kabans, 10.08.2011 14:59[!]
a to nie był cel tego sezonu?
SkC, 10.08.2011 15:02[!]
I tak nie zdobędą punktów w 2012.
marwoj666, 10.08.2011 15:03[!]
Heh, a co z planem ataku na Renault w tym sezonie? Chociaż z obecną formą LRGP... :D
fordern, 10.08.2011 16:03[!]
KERS Red Bulla niewiele im da ;d
Ralph1537, 10.08.2011 16:05[!]
żartować to oni potrafią
jpslotus72, 10.08.2011 17:54[!]
Poprzeczka zawsze musi być stawiana wysoko - każdy ustala tę wysokość wg własnej miary. A co się da realnie osiągnąć - to już zupełnie inna bajka. Dlatego ja bym się z nich tak nie śmiał. Co mają powiedzieć - że planują na przyszły rok stagnację i celem jest dla nich kolejny sezon bez punktów?
Galvan, 10.08.2011 18:08[!]
Jeśli trochę jeszcze popracują to za kilka lat mogą punktować. Pomoże im zapewne wymiana Trullego na kogoś młodszego. Tylko kto z młodych, obiecujących driverów pokroju Hulka skusiłby się na jazdę w marnym jak na razie Lotusie?
Simi, 10.08.2011 23:35[!]
SkC i Ralph1537 - dlaczego tak sądzicie? Nie widzicie postępów i rozsądnego kierowania Team Lotus?
Tak jak ktoś mądrze napisał - stać ich na doświadczonych kierowców, którzy nie muszą uczyć się sami (D'Ambrosio, Ricciardo), ale mogą skupić się na rozwoju bolidu i zespołu. To ekipa, która dobrze rokuje. W przeciwieństwie do Virgin i HRT.
MairJ23, 11.08.2011 00:30[!]
Czy Lotus nei powstal od zera - porownujac np do Mercedesa ?
Bo jak powstali od zera i jak nie posiadaja budzetu poziomu RBR to nie obawialbym sie szybkiej dominacji :)
Wrecz przeciwnie - beda si espokojnei pieli w gore - tylko na milosc boska niehc cos z tym Lotusem w nazwie zrobia - bo nei da sie na to patrzec.
wojo75, 11.08.2011 08:30[!]
To samo mówił w ubiegłym roku..aha ..jeszcze ze pokona LRGP ... czas zejść na ziemie
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca