F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

11.12.2018

Bottas weźmie udział w Arctic Lapland Rally

Andreas Seidl dołączy wkrótce do McLarena

Binotto otrzymał oferty pracy z konkurencyjnych stajni

Przyszłość GP Meksyku stoi pod znakiem zapytania?

10.12.2018

Pirelli wybrało mieszanki ogumienia na pierwsze wyścigi sezonu 2019

Gasly nie obawia się o swój status w Red Bullu

Vettel: Potrzebujemy ostatniego kroku, aby skuteczniej walczyć o tytuł

Wolff wieszczy Mickowi Schumacherowi udaną karierę w F1

Verstappen: Nie możemy od razu stracić cierpliwości do Hondy

Sirotkin i Wehrlein liczą się w walce o posadę kierowcy rozwojowego Ferrari

09.12.2018

Williams: Zespół potrzebuje ducha walki Roberta Kubicy

08.12.2018

Hartley: Byłem przekonany, że mam wieloletni kontrakt na starty w F1

Kubica: Żałuję, że już nie będę ścigał się w F1 z Alonso

07.12.2018

Lewis Hamilton odebrał trofeum mistrzowskie za sezon 2018

Wolff: Nawet Williams może odkryć lukę w przepisach na sezon 2019

Raikkonen: Sauber ma wszystko, aby przygotować doskonały bolid

Wolff: Doświadczyliśmy pewnych komplikacji w rozwoju nowego silnika

Salo: SMP domagało się od Williamsa obniżki wartości umowy sponsorskiej

06.12.2018

System Halo uchronił Leclerca podczas kolizji z Alonso w GP Belgii

Marko: Super Formula jest dobrym poligonem przed F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wybrane wypowiedzi po pierwszym dniu testów w Jerez (11)

KOB, MAL, ROS, MSC, DLR, KOV, DIR, WEB, BUT, RIC, RAI.
Redakcja, 7 lutego 2012, wyświetlenia: 4261<< | lista | T- | T+ | >>
Kamui Kobayashi (Sauber, P7): „Jestem zadowolony. Nowy samochód zachowuje się bardzo dobrze. Udało mi się dziś przejechać dużo kilometrów, pomimo niewielkiego problemu w porannej sesji. Podczas dzisiejszych jazd nie skupialiśmy się na osiągach, ale na kontroli systemów i niezawodności. Odnoszę jednak wrażenie, że nowe ogumienie Pirelli może nam odpowiadać. Z niecierpliwością czekam na kolejne testy i dalszą pracę nad samochodem”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Pastor Maldonado (Williams, P11): „Doskonale jest powrócić na tor razem z zespole i rozpocząć powiększanie dorobku kilometrów w FW34. Samochód spisywał się dobrze, a wszystkie systemy działały tak jak powinny już od samego poranka – tak samo nowy silnik Renault. Oczywiście jest zbyt wcześnie na snucie jakichkolwiek prognoz, ale będziemy ciężko naciskać, starając się lepiej zrozumieć nasz samochód”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Nico Rosberg (Mercedes, P3): „Mamy za sobą bardzo dobry początek naszego programu testowego i o poranku udało się nam przejechać 56 okrążeń. Prowadziłem samochód z 2011 roku, więc od samego początku czułem się bardzo komfortowo. Sprawdziliśmy wiele różnych rzeczy korzystając z doskonałych warunków pogodowych i rozpoczęliśmy przyswajać wiedzę o pracy nowego ogumienia Pirelli. Byłem naprawdę szczęśliwy z powrotu na tor w moim Mercedesie i wiem, że w fabryce rozwój naszego nowego samochodu idzie zgodnie z planem”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Michael Schumacher (Mercedes, P6): „Po tej długiej przerwie czuję się wspaniale mogąc wrócić do samochodu i ponownie wyjechać na tor. Naszym głównym celem było uzyskanie pierwszych opinii na temat opon przygotowanych na ten rok i rozpoczęcie zbierania o nich informacji. Wygląda na to, że Pirelli dokonało postępów, ponieważ ogumienie jest bardziej spójne, wygodne w prowadzeniu, a największą różnicę da się odczuć na tylnych kołach. Dziękuję wszystkim w Pirelli, za wykonanie dobrej roboty tej zimy. Zobaczymy, czego będziemy mogli nauczyć się jutro”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Pedro de la Rosa (HRT, P12): „Prawdę mówiąc, dzisiejszy dzień bardzo się mi podobał. Muszę przyznać, że o poranku byłem trochę podenerwowany, ponieważ ledwo znam personel zespołu i sam samochód, ale teraz jestem ogólnie zadowolony z tego, jak nam poszło. Dzisiaj najważniejsze było przejechanie kilku kilometrów bez próbowania żadnych rzeczy – po prostu chodziło o aklimatyzację i sądzę, że zespół wykonał pod tym względem doskonałą robotę. Czułem się w jego otoczeniu bardzo dobrze, bardzo dobrze współpracowało mi się z mechanikami i inżynierami. Wszyscy oni wykonali kawał dobrej roboty. Myślę że wszyscy mają po tym dniu pozytywne wrażenia”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Heikki Kovalainen (Caterham, P10): „Dobrze jest wrócić do pracy po przerwie zimowej i zobaczyć jak zespół przygotowuje się do sezonu. Pierwsze odczucia z jazdy samochodem są dobre. Jest zdecydowanie za wcześnie by powiedzieć jak mocno się poprawiliśmy, jednak wydaje mi się, że idziemy we właściwym kierunku. Rzecz jasna, nie chcieliśmy kończyć dzisiejszych testów tak szybko, jednak nie umieliśmy rozwiązać problemu z rozrusznikiem. Jestem jednak dość zadowolony z dzisiejszego dnia i wiem, że zespół będzie ciężko pracował byśmy mogli powrócić jutro na tor”.

(Paweł Zając)
 
Paul di Resta (Sahara Force India, P2): „To był dobry początek naszego programu testów. Przejechaliśmy dziś 101 okrążeń, co pozwoliło nam z nawiązką zrealizować wszystkie założone cele. Balans z którym rozpoczęliśmy jazdy był całkiem niezły, a samochód zachowywał się bez zarzutu na dłuższych przejazdach, co pozwoliło nam gromadzić potrzebne dane. Wydaje mi się więc, że przed jutrzejszym dniem znajdujemy się w dobrym położeniu, a kolejne trzy dni jazd będą bardzo ciekawe, ponieważ będziemy dokonywać podczas nich szerszej oceny samochodu. Z mojego punktu widzenia dobrze było spędzić tak męczący dzień w samochodzie, aby wyrwać się z zastoju i ocenić swój poziom przygotowania fizycznego”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Mark Webber (Red Bull, P4): „Było nieźle, czułem się dość komfortowo, a samochód jest całkiem szybki. Jest jeszcze wcześnie, jednak jak na razie jest dobrze. Mieliśmy drobne opóźnienie dziś rano z powodu mgły na lotnisku. Nigdy nie planuje się siedzenia w garażu, jednak nie można kontrolować natury. Mimo wszystko dobrze nam później poszło. Po południu przejechaliśmy 54 okrążenia i liczymy, że jutro będzie lepiej”.

(Paweł Zając)
 
Jenson Button (McLaren, P8): „To był dobry dzień. Rano sprawdzaliśmy wszystkie systemy i przejazdy były niezłe. Zbieraliśmy dane na temat aerodynamiki, poziomu docisku, temperatur i ogólnych odczuć w kokpicie. Po południu zrobiliśmy przejazd składający się z 15 okrążeń i jest to dla nas dobry punkt startowy, a i stałość osiągów była dobra. Było dziś pozytywnie, samochód nie ma żadnych problematycznych obszarów. Ogólnie dopiero zaczęliśmy i chodziło o przejeżdżanie kolejnych kilometrów. Są pewne obiecujące znaki, więc jestem zadowolony. Ważnym jest, by jutrzejszy dzień był bezproblemowy, co pozwoli nam na przejechanie kolejnych kilometrów i znalezienie odpowiedniego kierunku. Dzisiejsze testy były dobrym fundamentem przed kolejnymi dniami”.

(Paweł Zając)
 
Daniel Ricciardo (Toro Rosso, P5): „Miło było powrócić do kokpitu po raz pierwszy od listopadowego Grand Prix Brazylii, a fakt, że byłem pierwszą osobą, która mogła przejechać się STR7 był małym bonusem. Wyjechanie z garażu zupełnie nowym samochodem było doskonałym doświadczeniem. Mieliśmy bardzo produktywny poranek – przejechaliśmy 40 okrążeń i dokonaliśmy dużych postępów z naszym programem. Po południu wykonaliśmy kilka dłuższych przejazdów, ale musieliśmy je skrócić, ponieważ straciliśmy godzinę. Na ostatnim przejeździe korzystałem ze średnich opon, używając twardych przez pozostałą cześć dnia. Tak więc ogólnie rzecz ujmując za nami dobry początek i czekam na jutrzejszy, mam nadzieję produktywny dzień, ponieważ jazda tym samochodem jest naprawdę bardzo przyjemna. Powrót do szybkiej jazdy był wspaniałym uczuciem. Jest jeszcze za wcześnie na właściwą ocenę samochodu, ale po wyjeździe z alei serwisowej wydawało się mi dziś, że jest zbalansowany i dość stabilny. Pozwoliło mi to na zyskanie dobrych wrażeń, gdy po raz ostatni zmniejszyłem obroty”.

(Nataniel Piórkowski)

 
Kimi Raikkonen (Lotus, P1): „To był pozytywny pierwszy dzień testów i wszystko przebiegało prawie zgodnie z planem. Nie mieliśmy żadnych większych problemów i mam dobre wyczucie samochodu i opon. Ogumienie stanowiło większe wyzwanie popołudniem, gdy założyliśmy używane opony, ale ogólnie za nami pozytywny dzień. Dzisiejsze czasy okrążeń są bez znaczenia. Jestem zadowolony z balansu samochodu, który sprawuje się dobrze i w dodatku nie dopadły go żadne poważne problemy. Przejechałem dziś więcej kilometrów niż liczy wyścig i w ogóle nie miałem żadnych problemów fizycznych, co jest dobrym znakiem. Z niecierpliwością czekam na poczynienie kolejnych postępów z samochodem podczas jutrzejszej sesji”.

(Nataniel Piórkowski)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.11.2018  Leclerc najszybszy drugiego dnia testów Pirelli w Abu Zabi
28.11.2018  Leclerc na czele po czterech godzinach drugiego dnia testów
27.11.2018  Vettel na czele tabeli pierwszego dnia testów w Abu Zabi
27.11.2018  Bottas najszybszy w porannej wtorkowej sesji testów ogumienia
23.11.2018  Raikkonen weźmie udział w testach opon wspólnie z Sauberem
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Karol26, 07.02.2012 19:11[!]
Pastor ostrożny, bo wie że cudów nie mają, oby byli z Bruno konkurencyjni :) Kamui zadowolony pewnie znowu z Perezem będą na jednych oponach jeździć najwięcej :D
m3nel23, 07.02.2012 19:14[!]
Shumi jaki szczęśliwy z opon. :)
cobra, 07.02.2012 19:26[!]
A Iceman milczy. :>
kamil_zmc, 07.02.2012 19:49[!]
Iceman pewnie chciał po rywalizować na czasy okrążeń, a że nikt inny nie chciał to dlatego milczy :)
kalou2, 07.02.2012 19:58[!]
Zdecydowanie wyróżnia sie wypowiedź Pastora, nie wróży to najlepiej ;D
FelipeF1., 07.02.2012 20:07[!]
kurcze czekałem na wypowiedz Felipe i Icemana, a tu ani Massa ani Kimas
oklasky, 07.02.2012 20:28[!]
Pedro de la Rosa (HRT, P12) - to będzie najwyższe miejsce DLR w tym sezonie.
Ambrozya, 07.02.2012 20:30[!]
"Pijarowy bełkot". Szkoda, że nie korzystacie z tego primaaprilisowego tytułu cały rok;) Nawiasem mówiąc fatalnie wyglądają te trzyliterowe skróty nazwisk w podtytule artykułu...
TommyYse, 07.02.2012 21:14[!]
Kovalainen jest pewny postępu, zresztą pewnie jak cały Caterham. Widać że zależy im na tym, życzę im 1. punktu, ale nie jedynego w tym sezonie :]



Ricciardo powiedział "Powrót do szybkiej jazdy był wspaniałym uczuciem." - tak jakby wspominał czasy w Formula Renault, bo chyba nie mówi tu o jazdach w HRT ?
Djmisiek, 07.02.2012 21:25[!]
"Jest jeszcze wcześnie, jednak jak na razie jest dobrze." - nie rozumiem....?
TommyYse, 07.02.2012 21:33[!]
@Djmisiek

Myślę że Webber chce przez to powiedzieć że czuje się dobrze w bolidzie i że uważa go za szybki, ale za wcześnie żeby go oceniać po pierwszym dniu testów.
katinka, 07.02.2012 22:02[!]
Kimi zadowolony i brawo, bo jak na kolejny pierwszy raz swietnie sobie poradzil i niezly czas Lotusem wykrecil, chociaz nie przypuszczam, aby byli tak dobrzy jak sie zacznie sezon. A co z McLarenem? Ciekawe co tak naprawde testowal Button i zwlaszcza Massa w Ferrari, bo to juz chyba skuterem byloby szybciej... No i cieszy dobra jazda Paula i Daniela, oby tak dalej i moze byc fajna walka w srodku stawki, prawie sami mlodzi gniewni i jeden bardzo gniewny.
Prophet, 08.02.2012 00:14[!]
Tytuł trochę nie współmierny do zawartości - powinno być "Wybranych wypowiedzi nie mamy" :P Brakuje tylko Massy ;)
Kristofuros, 08.02.2012 10:01[!]
A Felipe focha strzelił, że się nie wypowiedział ?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca