F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Wybrane wypowiedzi po trzecim dniu testów w Jerez (9)

Bianchi, Rosberg, Perez, Senna, Vettel, Hamilton, Vergne, van der Garde, Grosjean.
Redakcja, 9 lutego 2012, wyświetlenia: 3192<< | lista | T- | T+ | >>
Jules Bianchi (Sahara Force India, P10): „Na drugim przejeździe popełniłem drobny błąd. Opony były trochę zimne, obróciłem się wypadając w żwir i prawym tylnym kołem dotknąłem bandy. To nie było wprawdzie duże uderzenie, ale spowodowało kilka uszkodzeń. Bardzo mi przykro, ponieważ mój błąd kosztował dużo czasu i wysiłku zespołu. Chcę skupić się na pozytywach, ponieważ wczoraj mieliśmy dobry dzień, a ja jestem zadowolony z pracy z zespołem, wykonanej w tym tygodniu”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Nico Rosberg (Mercedes AMG, P1): „Jestem zadowolony z testów w Jerez, podczas których dowiedzieliśmy się bardzo dużo na temat nowych opon i kilku innych rzeczy, które znajdą zastosowanie w nowym samochodzie. Wydaje się, że opony mają rozsądniejszy stopień osiągów, przy czym są także trochę bardziej trwałe. Jak do tej pory Pirelli wykonało świetną robotę. Nie możemy tak naprawdę porównywać czasów okrążeń z innymi zespołami, ale interesująco było nauczyć się nowych rzeczy korzystając z naszego ubiegłorocznego bolidu. Teraz nie mogę się już doczekać kolejnych dwóch dni testów w Barcelonie z nasza nową Srebrną Strzałą”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Sergio Perez (Sauber, P6): „Za nami trudny dzień, ale najważniejsze jest to, że dokonaliśmy poprawy. Każdy krok który postawiliśmy, zmierzał w dobrym kierunku. Jutro do w bolidzie pojawi się po raz drugi Kamui. Oczywiście będzie miał intensywny program i mam gorącą nadzieję, że testy w Jerez będziemy mogli zakończyć produktywnym dniem”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Bruno Senna (Williams, P8): „Dziś był wielki dzień. Jest jeszcze wiele do zrobienia na zewnątrz samochodu jak i w środku, ale jestem bardzo usatysfakcjonowany, że w końcu usiadłem za kółkiem. Mieliśmy bardzo produktywny dzień i udało nam się zrealizować wszystkie cele. Odkryliśmy kilka interesujących rzeczy na temat opon. Podczas jazdy czuję, że w FW34 drzemie duży potencjał. Zespół wykonał świetną robotę i jestem zadowolony, że mieliśmy bezproblemowy dzień. Czekam z niecierpliwością na dalszy program testowy, aby dowiedzieć się czegoś więcej o samochodzie”.

(Mateusz Szymkiewicz)
 
Sebastian Vettel (Red Bull, P3): „Od czasu, gdy ostatni raz siedziałem w samochodzie minęły dwa miesiące, więc powrót do rytmu zajął mi kilka okrążeń. Czuję jednak, że bolid jest dobry i taki, jak się tego spodziewaliśmy. Z powodu zmian w regulaminach nastąpiła całkiem duża utrata przyczepności, ale możesz się do niej bardzo szybko przyzwyczaić i zacząć odkrywać, jak spisuje się nowy samochód. Na tę chwilę możemy być zadowoleni. Owszem, mieliśmy kilka problemów, ale to normalne w przypadku nowego samochodu”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Lewis Hamilton (McLaren, P4): „Biorąc pod uwagę fakt, że był to mój pierwszy dzień w nowym samochodzie, moje odczucia są bardzo pozytywne. Pomimo przechodzenia przez długi mi trudny wstępny program testów, obyło się bez nieprzyjemnych niespodzianek, co jest pozytywne. Tegoroczny samochód różni się nieco od ubiegłorocznego. W 2011 roku mieliśmy dużo przyczepności na tylnej osi, zwłaszcza w szybkich zakrętach, teraz jednak musimy jej szukać wszędzie, lub w ostateczności zmniejszyć przyczepność przodu, w jakiś sposób dociążając tył samochodu. Ten bolid jest naprawdę dobrą platformą do pracy. Wiem, że faceci i dziewczyny w fabryce poświęcą teraz dużo czasu analizie tych testów i zaowocuje to czymś nowym i jeszcze lepszym na następną turę w Barcelonie. Samochód wydaje się dość szybki, to miłe uczucie”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Jean-Eric Vergne (Toro Rosso, P5): „Moje pierwsze uczucie kiedy wsiadłem do bolidu było pozytywne. Samochód wydaje się być dobrą bazą do robienia postępów w trakcie zimowych testów. Ogólnie rzecz biorąc, dla mnie i zespołu był to pozytywny dzień, dlatego też jestem zadowolony z wykonanej pracy. Nadal muszę popracować nad moją formą w aucie, aby była perfekcyjna i nie mogę się doczekać dokonania jutro kolejnych postępów. Czy odczuwam coś szczególnego w związku z tym, że to jest mój samochód Formuły 1? Wole się skoncentrować na mojej pracy, a resztę aspektów schować głęboko w głowie”.

(Mateusz Szymkiewicz)
 
Giedo van der Garde (Caterham, P9): „To był dobry dzień. Jestem zadowolony, ponieważ spędziłem w samochodzie dużo czasu. Był to mój pierwszy wyjazd na tor od czasu wrześniowego wyścigu na Monzy w ubiegłym roku, więc o pranku musiałem poświęcić trochę czasu na aklimatyzację. Ta przyszła jednak dość szybko i zabraliśmy się do roboty. Jest kilka obszarów, nad którymi muszę popracować. Pierwszy to hamulce. Jestem przyzwyczajony do sztywniejszego pedału w samochodzie GP2, więc musiałem dostosować mój styl do bolidu F1. Drugi to wydobycie maksimum z ogumienia. Najlepsze czasy okrążeń osiąga się zaraz po wyjeździe z boksów, a to oznacza, że musisz przejechać dobre kółka zaraz po opuszczeniu alei serwisowej. Używaliśmy dziś także KERS oraz DRS i czułem się z nimi bardzo komfortowo. Ogólnie dzisiejszy dzień dał mi dużo frajdy. Zespół wykonał ze mną kawał dobrej roboty, a inżynierowie, mechanicy naprawdę ciężko pracowali, aby pomóc mi się zaaklimatyzować, więc od dziś nie mogę się już doczekać mojego kolejnego przejazdu”.

(Nataniel Piórkowski)
 
Romain Grosjean (Lotus, P2): „Jestem teraz jednym z najszczęśliwszych ludzi na świecie. To był dla mnie naprawdę dobry dzień. Byliśmy najszybsi o poranku, a po południu wykonaliśmy kilka dłuższych przejazdów. Wspaniale było w końcu poprowadzić samochód, którego rozwój i budowę śledziłem w Enstone. Na niezapomniany, pierwszy dzień w E20 miała również wpływ udana współpraca ze wszystkimi mechanikami i inżynierami. Samochód spisuje się dobrze przy różnym obciążeniu paliwem i na różnych rodzajach ogumienia, z których korzystaliśmy. Oczywiście na pewno istnieje obszar do poprawy podczas testów, ale to dobry początek roku”.

(Nataniel Piórkowski)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.02.2019  Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów
21.02.2019  Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)
20.02.2019  Daniił Kwiat z najlepszym czasem 3. dnia testów w Barcelonie
20.02.2019  Relacja z trzeciego dnia testów w Barcelonie (zakończona)
20.02.2019  Pirelli: Nawierzchnia toru odpowiedzialna za dobre czasy w Barcelonie
Tagi:
Testy

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
xdomino996, 09.02.2012 19:33[!]
Cytat :
Ten bolid jest naprawdę dobrą platformą do pracy

Oby bo ciągle to w McL powtarzają ,a może się okazać w Australii że i tak puszki będą przed nimi ,a jeszcze mogą przegrać z Lotusem ,Ferrari i Mercedesem ,ale trzymam kciuki za nich oby ten sezon był ich :)
+AS+, 09.02.2012 19:50[!]
Cytat :
Podczas jazdy czuję, że w FW34 drzemie duży potencjał.

Bruno jak ja bym chcial zeby ten potencjal byl duzy....
katinka, 09.02.2012 20:36[!]
Cytat :
W 2011 roku mieliśmy dużo przyczepności na tylnej osi, zwłaszcza w szybkich zakrętach, teraz jednak musimy jej szukać wszędzie, lub w konieczności zmniejszyć przyczepność przodu, w jakiś sposób dociążając tył samochodu.

Nie wiem, ale wydaje sie, to chyba nie jest zbyt optymistyczne, ze brak w tym MP4-27 przyczepnosci tylnej osi, moze dlatego nie sa na razie tak szybcy jak mysleli. No chociaz maja jeszcze troche czasu i testow, wiec jest nadzieja, ze z tym problemem w bolidzie sobie poradza. Wiec tez trzymam bardzo kciuki, aby to byl sezon McLarena i jeszcze Lewisa Hamiltona.
IceMan11, 09.02.2012 20:47[!]
@katinka
No wiadomym jest, że tegoroczne konstrukcje mają mniejszą przyczepność z tyłu. Każdy ma ten sam problem, nie tylko MP4-27. Uspokój się.

Cytat :
Z powodu zmian w regulaminach nastąpiła całkiem duża utrata przyczepności

Nie trzeba długo szukać ;P
Reyon, 09.02.2012 20:49[!]
@katinka
Mclaren musiał utracić na przyczepności tylnej osi to jest naturalne po zakazie dmuchania w dyfuzor.
A tak a propos to są tylko testy więc wyniki tutaj nie mają większego znaczenia jeśli chodzi o realny potencjał zespołów :) Ja też mam nadzieje, że będzie to sezon McLarena ale czy Lewisa Hamiltona? Tego nie wiem ale o Jensona jestem spokojny.
IceMan11, 09.02.2012 20:50[!]
@Reyon
Takiego "ap ropo" jeszcze nie widziałem ;D
Reyon, 09.02.2012 21:52[!]
@Iceman11
Walnąłem spacje nie tu gdzie trzeba podczas poprawiania. Czy to przestępstwo karane grzywną lub czasowym pozbawieniem wolności ;)?
IceMan11, 09.02.2012 22:43[!]
@Reyon
Dożywocie ;)
Wiesz. Nie każdy jest polonistą. Wstawiłeś źle spację, ale równie dobrze mogłeś nie wiedzieć. Ja tam wolę jak mnie ktoś poprawi - wtedy człowiek przy okazji się czegoś uczy :)
Reyon, 09.02.2012 22:51[!]
@IceMan11
Nie mam nic przeciwko ;) Tylko jestem czasem wyczulony na takie coś, bo niektórzy "poloniści" przez drobną literówkę kogoś zrównywają Cię z błotem bo "nie umiesz pisać, wróć do szkoły" :P
katinka, 09.02.2012 23:14[!]
@IceMan11 @Reyon
Dzieki za przypomnienie, zapomnialam, ze brak dmuchanego dyfuzora obniza przyczepnosc tylnej osi. Nie wiem, ktora przyczepnosc jest wazniejsza, ale mam nadzieje, ze jak obniza ta z przodu, to nie wplynie to jakos zle na zachowanie bolidu w zakretach, gdzie przeciez przyczepnosc jest tak wazna, aby bylo precyzyjnie i szybko. A co do spokoju, to ja jestem spokojna o Lewisa, a dopiero potem o McLarena i Jensa ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca