F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2018

Sirotkin bliski startów w WEC w 2019 roku

Alexander Albon wybrał numer startowy

Kubica: Raikkonen wciąż jest jednym z najlepszych kierowców w F1

Steiner: Powinniśmy byli zdobyć więcej punktów

Sainz: Okres spędzony w Renault pozwolił mi lepiej poznać samego siebie

Brawn: Alonso nie odniósł tak wielu sukcesów na ile pozwalał mu talent

17.12.2018

Racing Point przedstawi zespół 13 lutego

Grosjean: F1 potrzebuje więcej takich zespołów jak Haas

Vettel nie jest fanem elektrycznych samochodów

Leclerc chciałby wygrać w przyszłym roku dwa wyścigi Grand Prix

Costa bagatelizuje doniesienia o problemach z nowym silnikiem Mercedesa

Vasseur: Ericsson dokonał olbrzymich postępów w sezonie 2018

16.12.2018

Brawn: Nowe przepisy na sezon 2019 to pierwszy krok w zmienianiu F1

14.12.2018

Giovinazzi: Raikkonen ma motywację, by ścigać się dla Saubera

Ferrari zaprezentuje nowy bolid 15 lutego

13.12.2018

Szafnauer: Stroll prezentuje osiągi na poziomie Ocona

Monza chce otrzymać 100 milionów euro na modyfikacje toru

Motorsport.com: Schumacher bliski dołączenia do Akademii Kierowców Ferrari

Vettel: Mam mieszane odczucia związane z powrotem Kubicy

12.12.2018

Zespoły odrzuciły propozycję likwidacji przepisu o starcie na oponach z Q2

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lotus nie wyjedzie już w tym tygodniu na tor

Zespół chce w pełni poprawić problematyczne podwozie przed następną turą jazd.
Nataniel Piórkowski, 21 lutego 2012, wyświetlenia: 4817<< | lista | T- | T+ | >>
Lotus wycofał się ze skutkiem natychmiastowym z dalszego udziału w testach w Barcelonie wskutek problemów z podwoziem, jakie pojawiły się dzisiejszego poranka.

Zespół postanowił powrócić do fabryki, aby w pełni zrozumieć usterkę podwozia nr 2, które zostało przywiezione na tor Catalunya. Pierwotnie Lotus miał pojawić się jutro na torze korzystając z podwozia używanego w Jerez, jednak stajnia potwierdziła, że problem wymaga modyfikacji obu wersji.

„Przed wysłaniem podwozia E20-01 do Barcelony, aby wymienić go z naszym E20-02, uszkodzonym dziś rano, wykonaliśmy w naszej fabryce szereg symulacji na podstawie danych, jakie dostarczył nasz krótki, poranny przejazd. W rezultacie udało się nam zidentyfikować obszar, który wymaga dodatkowych pokładów pracy. Bardziej owocne będzie dla nas zmodyfikowanie obu podwozi, niż wysłanie do Barcelony E20-01. Zastosujemy odpowiednie środki i dzięki temu będziemy w stanie rozwiązać problem przed nadchodzącym tygodniem” – powiedział dyrektor techniczny zespołu, James Allison.

Szef zespołu, Eric Boullier dodał: „Decyzja o rezygnacji z jazdy w tym tygodniu była bardzo trudna do podjęcia, jednak czujemy, że wybór ten jest najwłaściwszy. Pozytywne jest to, że szybko zidentyfikowaliśmy problem związany z podwoziem, a nasze biuro projektowe ma już opracowane odpowiednie rozwiązanie. Będziemy obecni na przyszłotygodniowych testach w Barcelonie. Wychodzimy z założenia, ze E20 był szybki już od Jerez, gdzie pokazał także swoją niezawodność. Przed nami dużo pracy w przyszłym tygodniu, ale wszyscy w Enstone jesteśmy gotowi sprostać temu wyzwaniu”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus
Testy

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
IceOne, 21.02.2012 20:58[!]
Ciekawy artykul sie ukazal na autosporcie na temat problemow Lotusa . Nie jest wesolo .
akkim, 21.02.2012 21:01[!]
Znaczy jak na budzie - CLEAR, tłumacząc czysto,
testowanie w Barcelonie wybitnie nie wyszło,
siedem kółek w dni testowe to zero praktycznie,
stracili kupę danych - może to ich zwichnie.

@IceOne
Faktycznie, to problem dla obu podwozi,
przy dużych prędkościach bolid chłopcom wozi,
to znaczy, że praca przed nimi wciąż wielka,
znowu rok do tyłu? Wręcz opada szczęka.

Coś się gada o silniku, jego mocowaniu,
ale to się pewnie okaże już w praniu,
zatem to nie pierdoła a problem poważny,
a to już cieniutko, na kalendarz zważmy.
mmaciej_h, 22.02.2012 09:03[!]
a ja Wam mówię, Lotus będzie bardzo wysoko w tym sezonie
adamo342, 22.02.2012 09:36[!]
Mi najbardziej szkoda Kimiego bo jemu testy są najbardziej potrzebne bo mu zależy na dobrym sezonie by myśleć o angażu w lepszym zespole
Jarek, 23.02.2012 00:21[!]
Właśnie wróciłem z Barcelony. Jako wierny kibic Renault F1 Team, czyli teraz Lotusa jestem okrutnie rozczarowany, ale jako ogólnie fan całej F1 więcej, niż zadowolony. Szukałem Was chłopaki z wm, ale nie spotkałem ;) Niesamowite uczucie poczuć smaczek F1 na żywo tuż przed rozpoczęciem sezonu, ale teraz jeszcze bardziej się nie mogę doczekać. @ mmaciej h, trzymam Cię za słowo...
Strony  •  < 1 2 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca