F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.01.2019

Ticktum startuje w serii, która nie zapewnia punktów do superlicencji

Alonso: Większość kierowców dołączyłaby do McLarena przed sezonem 2015

Abiteboul broni wysokiego kontraktu Ricciardo z Renault

Guanyu Zhou został kierowcą testowym i rozwojowym Renault

FIA i Liberty naciskają na wprowadzenie limitów budżetowych

Marko: Gasly nie będzie kierowcą numer dwa

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
272829
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus uporał się z problemami z zawieszeniem

James Allison pozostaje optymistą przed nadchodzącymi testami.
Paweł Zając, 29 lutego 2012, wyświetlenia: 2644<< | lista | T- | T+ | >>
Dyrektor techniczny zespołu Lotus, James Allison, jest optymistycznie nastawiony, pomimo opuszczenia drugiej serii przedsezonowych testów i ma nadzieję, że nie będzie to krokiem w tył.

Ekipa zrezygnowała z jazd zaraz po tym, gdy Romain Grosjean zameldował o problemach z podwoziem po pierwszym wyjeździe na tor Catalunya. Zespół z Enstone pracował nad rozwiązaniem problemu i jutro powróci do jazdy podczas ostatniej serii testów.

Allison przyznał, że opuszczenie czterech dni testów nie jest idealne, jednak są powody, by optymistycznie patrzeć w przyszłość. „Oczywiście nie jest to idealna sytuacja. Na tym etapie sezonu potrzebujemy przejechanych kilometrów, tak jak inne zespoły, jednak mimo to, myślę, że są powody do optymizmu. Po pierwsze w Jerez nie mieliśmy większych problemów i dobrze zrozumieliśmy samochód. Dodatkowo wykryliśmy tam kilka drobnych problemów, których nie mogliśmy naprawić przed pierwszymi testami w Barcelonie. W czwartek samochód wyjedzie na tor z nowymi częściami i nie możemy się już tego doczekać”.

Brytyjczyk przyznał, że jest pewny, co do przeprowadzonych napraw, które sprawiły, że samochód jest cięższy o kilogram. „Mówimy tutaj tylko o jednym kilogramie, z którym powinniśmy sobie poradzić. Nie będzie to miało żadnego znaczącego wpływu na prowadzenie czy też osiągi”.

Allison na temat ostatnich problemów dodał: „Przylecieliśmy do Barcelony z zupełnie nowym podwoziem: E20-02. Wykonaliśmy okrążenie instalacyjne, a później Romain wyjechał na swój pierwszy testowy przejazd. Jak tylko dotknął hamulców przed pierwszym zakrętem poczuł, że coś jest nie tak i przez radio poinformował nas, że wraca prosto do boksu. Okazało się, że mieliśmy problem z mocowaniem jednego z elementów górnego tylnego ramienia przedniego zawieszenia”.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adnowseb, 29.02.2012 17:14[!]
Lotus do ''objechania'' przez Saharę.
Nie wierzę w ''innowacyjność''tego bolidu.
Cytat :
i ma nadzieję, że nie będzie to krokiem w tył.

Oby nie kolejny blamaż:)) bo musieliby się ze wstydu ''zapaść pod ziemię''
jpslotus72, 29.02.2012 17:15[!]
Szkoda straconych kilometrów. Po obiecującym początku w Jerez przyszło pierwsze potknięcie. Nie ma się co oszukiwać i szukać PR-owskich pocieszeń. Co było to było (czego nie było, to już nie wróci). Pozostaje dobrze przepracować pozostałe kilometry i minuty testów. Oby już bez przykrych niespodzianek...
IceMan11, 29.02.2012 17:22[!]
Mam nadzieję, że mimo wszystko ich bolidy powalczą z Mercem.
adnowseb, 29.02.2012 17:26[!]
@IceMan11
Optymista:))
Merc'' zleje ich okropnie'' możemy się założyć'':)))
IceMan11, 29.02.2012 17:38[!]
@adnowseb
Nie takie rzeczy się widziało. Tak poza tym jestem osobą, która nie wierzy w Mercedesa - ich miejsce to 4 i wyżej nie podskoczą, więc... Możemy się założyć. Na moje Mercedes na pewno nie zleje okropnie Lotusa. Przyjmujesz zakład?
adnowseb, 29.02.2012 17:49[!]
@IceMan11
OK:)) ''zakład stoi''
Pozdro
Simi, 29.02.2012 20:24[!]
Ciekawe czy jakkolwiek odbije się to na formie Lotusa. Mówią, że są optymistami, ale nie zapominajmy, że każdy tak mówi. Ja liczę na jak najwięcej ze strony tej ekipy, głównie z tego względu, że mają w składzie jednego z dwóch najlepszych kierowców w składzie. Szkoda by było, gdyby Kimi musiał walczyć pojedyncze punkty. Na tą chwilę jednak czuję, że Lotus będzie szósty za FI, Mercem i wielką trójką.
PABLOeskobar, 29.02.2012 21:19[!]
Ja także przychylam się do opinii @IceMan11
Nawet jestem skory powiedzieć że lotus może być szybszy od Merca
Z FI nie powinni mieć także problemów zaś przy problemach ferrari mogą być 3 siłą w stawce.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca