F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.02.2019

Grafik kierowców F1 na testy w Barcelonie

15.02.2019

Kubica jako pierwszy poprowadzi Williamsa FW42

Williams zaprezentował wizualizację bolidu FW42

Leclerc: Partnerowanie Vettelowi to szansa, a nie powód do nerwów

Haas ogłosił program jazd swych kierowców na zimowe testy

Binotto: Obraliśmy agresywne podejście do projektu bolidu SF90

Ferrari przedstawiło bolid SF90

Alonso może być w tym sezonie nieoficjalnym rezerwowym McLarena

F1 nie zamierza rezygnować z piątkowych treningów

Brown: Mieliśmy zbyt wysokie oczekiwania przed sezonem 2018

14.02.2019

McLaren zaprezentował bolid MCL34

Pierwsze zdjęcia bolidu Alfy Romeo wyciekły do internetu

Marko: Red Bull z silnikami Hondy może znaleźć się na czele stawki

Alonso nie weźmie udziału w zimowych testach z McLarenem

Raikkonen: Nie czuję się za stary na Formułę 1

Hulkenberg: Moja przyszłość w Renault zależy od pojedynku z Ricciardo

Racing Point nie zdąży z nowym bolidem na pierwszy dzień testów?

13.02.2019

Projekt nowego bolidu Racing Point opiera się na konstrukcji z sezonu 2018

Racing Point zaprezentowało nowe barwy na sezon 2019

Red Bull RB15 wyjechał na tor Silverstone

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus zmuszony odłożyć debiut podwójnego DRS

Powodem jest brak testów na suchym torze.
Dawid Hojczyk, 31 sierpnia 2012, wyświetlenia: 2082<< | lista | T- | T+ | >>
Lotus postanowił przełożyć wyścigowy debiut podwójnego DRS, gdyż piątkowe opady utrudniły prace nad rozwojem innowacyjnego rozwiązania. System nie pojawi się również podczas sobotniego treningu.

Szef techniczny Lotusa, James Allison powiedział, że decyzja o usunięciu podwójnego DRS była po prostu rozsądniejsza. „Dzisiejszy deszcz uniemożliwił nam sprawdzenie jak system będzie pracował w warunkach wyścigowych, kiedy będzie sucho. Jutro, zamiast testować system, skupimy się raczej na pracy nad pakietem aerodynamicznym przygotowanym na ten weekend”.

Kimi Raikkonen miał już styczność z tą nowinką, natomiast Romain Grosjean miał jej po raz pierwszy używać właśnie na Spa. „Naprawdę nie mogłem się doczekać testów tego systemu, ale zdaje się, że jeszcze nie przyszedł na mnie czas” – rzekł Francuz.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
adias, 31.08.2012 19:52[!]
szkoda
kusza, 31.08.2012 21:04[!]
We Wloszech na spokojnie potestuja. Dobra decyzja.
MPOWER, 31.08.2012 23:26[!]
Cholera....szkoda ;/
jpslotus72, 31.08.2012 23:35[!]
Nie tylko Lotus nie mógł przetestować powakacyjnych pakietów - w ogóle niedzielne setupy (nawet jeśli jutro będzie sucho) będą robione tak "na oko". W związku z tym może być naprawdę ciekawie - niezależnie od tego, czy wyścig będzie suchy czy mokry. Dzisiaj był właściwie jeszcze ostatni dzień wakacji...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca