F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

22.02.2019

McLaren i Toro Rosso osiągnęły porozumienie w sprawie Jamesa Keya

Russell: Przykład Force India z sezonu 2015 daje nadzieję Williamsowi

Pirelli zaprezentowało program testów ogumienia w trakcie sezonu 2019

Osaka zainteresowana organizacją ulicznego wyścigu F1

Williams zorganizuje w piątek dzień filmowy z bolidem FW42

21.02.2019

Red Bull spodziewa się bardziej dojrzałego Verstappena

Pirelli ujawnia szacunkowe różnice pomiędzy mieszankami

Leclerc: Nasi rywale kryją swój prawdziwy potencjał

Marko: Nigdy nie mieliśmy lepszych zimowych przygotowań

Kubica: Miałem dziś tylko 12 okrążeń na wyczucie bolidu

Hulkenberg na czele tabeli na zakończenie pierwszej rundy testów

Relacja z czwartego dnia testów w Barcelonie (zakończona)

Hamilton: Ciężko oczekiwać, że Leclerc od razu dorówna Vettelowi

Organizatorzy GP USA stracą dofinansowanie z budżetu stanowego?

Perez obawia się o przyszłość GP Meksyku

Ocon: Jestem pod wielkim wrażeniem zaangażowania Hamiltona

20.02.2019

Kwiat studzi emocje po ustanowieniu najlepszego czasu dnia

W czwartek Williams planuje rozpocząć testy aerodynamiczne FW42

Horner: Nie mamy problemów z wibracjami silnika Hondy

Williams przeprosiła za opóźnienie w budowie bolidu FW42

Więcej wiadomości

  Archiwum 2012
PnWtŚrCzPiSoNd
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Lotus wykluczył użycie podwójnego DRS na Suzuce

Ekipa z Enstone nie zdołała dostroić systemu podczas porannej sesji treningowej.
Karol Zając, 5 października 2012, wyświetlenia: 1957<< | lista | T- | T+ | >>
Lotus ponownie nie użyje podwójnego DRS w dalszej części weekendu w Japonii. Zespół testował to urządzenie po raz pierwszy na treningu przed GP Niemiec, jednak nie zdołał jeszcze odpowiednio dostroić tego systemu tak, by dawał spodziewane korzyści.

Kimi Raikkonen w pierwszym treningu sprawdzał działanie podwójnego DRS, ale zespół wykluczył użycie urządzenia w GP Japonii, ponieważ nie był w stanie zmusić go do efektywnego działania: „To trochę działało, ale nie będziemy z tym jeździć. Mieliśmy jeszcze kilka innych problemów, więc to również nie pomogło w ocenie systemu. Jednak nie jest to coś, co nagle zrobi z nas zwycięzców – nawet gdyby pracował w stu procentach” – powiedział Fin.

Raikkonen przyznał, że urządzenie to sprawiało problemy z właściwym ustawieniem samochodu: „Tak wydaje się być. Trzeba zapytać o to zespół, ale zaczęło się nieźle, kiedy testowaliśmy to pierwszy raz – choć nie jest to takie łatwe, jak nam się wydawało, to wciąż się uczymy” – zakończył kierowca Lotusa.

Źródło: autosport.com
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2017  Lopez: Przygoda z Lotusem nie była porażką
01.03.2016  Renault udało się zachować wszystkie mocne strony konstrukcji E23
22.02.2016  Chester: Bolid RS16 jest ewolucją Lotusa E23
13.01.2016  Renault: Na tę chwilę naszymi kierowcami są Maldoando i Palmer
13.01.2016  Kevin Magnussen prowadzi rozmowy z teamem Renault?
Tagi:
Raikkonen K.
Lotus

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
jednooki_cyklop, 05.10.2012 16:39[!]
Jakoś mnie to nie zaskoczyło :)
AlbertoArmstrong, 05.10.2012 16:42[!]
Oni chyba naprawdę nie chcą wygrać wyścigu w tym sezonie, dzięki dobrym kwalifikacjom.
marrcus, 05.10.2012 16:50[!]
oni już nie wygrają, czas co wyścig nowy zwycięzca już dawno się skonczył
Challenger, 05.10.2012 17:21[!]
Skad wiedziałem, Eric sciemnia co wyscig o nowych pakietach, DDRS itp tymczasem francuziki nie sa w stanie wymyslic niczego. Tak samo bylo wczesniej jak jezdzil Robert tez mowili ze maja pomysly tylko nigdy niczego nie bylo. Troche jak polski rzad - ciagle picuja jak to jest dobrze i jak to bedzie lepiej tylko to lepiej nigdy nie nadchodzi. Ten bolid z kazdym wyscigiem i nowym pakietem u konkurencji odstaje co raz bardziej, dzis odstaja od RBRa i MCLa o 1-1,5 sek (co prawda, FIA jeszcze moze pozamiatac za elastyczne przednie skrzydla ale watpie). Szkoda ze Kimi nie przeszedl do Mclarena bylby to wlasciwy czlowiek na wlasciwym miejscu. Dwoch chlodnych kierowcow ale kazdy waleczny.
MPOWER, 05.10.2012 17:45[!]
@Challenger
Już to wcześniej pisałem. Ten DDRS jest jakiś nieciekawy, ciągle go przesuwają. Albo to w ogóle nie wejdzie do bolidu Lotusa, albo to wynalazek na nowy sezon albo....to tylko ściema.

Co do Mcl też byłem za tym aby tam Kimi wrócił. Przynajmniej by powalczył i do tego miałby dobrego kolegę zespołowego. A teraz to dupa zbita. Jeśli Jenson odejdzie to tylko znajdzie się miejsce dla Raikkonena. Nie wierzę, że jeśli Perez się sprawdzi, to zespół Maka pozwoli mu odejść a gdy się sprawdzi to Sergio będzie nr 1.
Ogólnie brak słów....bo innego wyjścia nie ma. Mercedes w komplecie, w Ferrari Kimiego nie zobaczymy a jedyna opcja przejścia w tym sezonie też przeszła koło nosa - czyli McL.
jednooki_cyklop, 05.10.2012 20:47[!]
@MPOWER
DDRS nie może być wynalazkiem na przyszły sezon, gdyż został on zakazany: http://f1wm.pl/php/news_id-26960.html
Simi, 05.10.2012 21:00[!]
@MPOWER
Naprawdę wierzyłeś w powrót Kimiego do McLarena? Przecież, biedak udusiłby się tam. Nie od dziś wiadomo, że w McLarenie brakowało mu luzu. Przeszedł do Ferrari i mógł się pościgać na skuterach śnieżnych jako James Hunt itd. A w McLarenie, był taki szalony uścisk PR, że on nie mógł tego znieść - i wyniósł się stamtąd. Na pewno by tam nie wrócił. Oczywiście, chciałbym widzieć go w tym zespole. Myślę, że walka Alonso (Ferrari) - Raikkonen (McLaren) byłaby pasjonująca i ekscytująca, ale... McLaren? To zupełnie nie jest świat Kimiego.
rno2, 05.10.2012 21:10[!]
@jednooki_cyklop
Owszem DDRS ma być zakazany, ale tylko w tej koncepcji którą wymyślił Mercedes. Natomiast wersja którą testuje Lotus ma być legalna...
oxiplegatz, 05.10.2012 21:16[!]
Kimi moim zdaniem trochę za bardzo grymasi. Na początku sezonu narzekał, że wspomaganie kierownicy jest nie takie jak trzeba, teraz podwójny DRS... Niech dadzą ten wynalazek Grożkowi, wtedy się przekonamy ile ten DDRS jest wart. Jakoś dzwnie jestem przekonany, że byłby szybszy.
Jacobss, 05.10.2012 22:44[!]
oxiplegatz - Kolejny "ekszpert". Nie wiem czy wiesz, ale kazdy kierowca ma ustawiony samochod pod wlasne upodobania i styl jazdy. "Grymaszenie" o ktorym wspomniales, wystepujace u KAZDEGO kierowcy z 20 razy podczas jednej sesji treningowej w piatek.
Mowienie, ze Raikkonen grymasi, dlatego ze narzekal na poczatku sezonu na wspomaganie kierownicy, a potem pod koniec sezonu na podwojny DRS jest nie na miejscu i swiadczy o braku fundamentalnej wiedzy, poniewaz sa to dwie rzeczy nie majace nic ze soba wspolnego i dzieli je duza ilosc czasu. Poza tym, gdzie tu Raikkonen narzeka? Stwierdza fakt, ze system nie dziala tak jakby chcieli.

Jakoś dzwnie jestem przekonany, że byłby szybszy.
Tak, ale chyba w szybkosci zderzenia sie ze sciana (badz zawodnikiem) po pierwszym zakrecie.

Oczywiscie nie zastanawiam sie nawet, czy rozumiesz dzialanie systemu DRS, bo po twojej wypowiedzi wynika, ze nie. Szybkosc zawodnika nie ma przeciez wplywu na efektywnosc przeplywu powietrza.
MPOWER, 06.10.2012 00:48[!]
@Simi
Nie wierzyłem ale liczyłem na to. Fakt Maki mają wielką wadę PR ale teraz w padoku rządzi Martin Witmarsh a nie Ron Dennis :)
Uważam, że w McL miałby większe szansę na walkę niż w Lotusie. Ale to zdanie na dzisiaj. W tym sezonie Lotus się dociera i jestem ciekaw co pokażą w przyszłym, jeżeli oczywiście Kimi będzie jeździł bo jeszcze kontraktu nie ma podpisanego.

@jednooki_cyklop
@rno2 ma rację, najpierw dobrze doczytaj :) DDRS Lotusa nie będzie zakazany.
oxiplegatz, 06.10.2012 03:19[!]
@Jacobss Tak jak się domyślałem odezwał się zwolennik Raikkonena. Nie musisz mi przypominać, że piątkowe testy (zwłaszcza P1) to czas sprawdzania nowych ulepszeń oraz testowanie ustawień. Będę się jednak upierał przy tym, że Kimi lubi mieć wszystko dostrojone pod siebie na 100%, w przeciwnym wypadku zachowuje się trochę jak przysłowiowa "baletnica". Oczywiści młodzi kierowcy też szukają optymalnych ustawień. Uważam, że Grosjean powinien też mieć szansę na test DDRS-u.
Cytat Jacobss :
Szybkosc zawodnika nie ma przeciez wplywu na efektywnosc przeplywu powietrza.

Ale szybkość przepływu powietrza ma wpływ na prędkość bolidu, to się nazywa aerodynamika.
jednooki_cyklop, 06.10.2012 14:24[!]
@MPOWER @rno2
Pokażcie mi, gdzie jest napisane o tym, że koncepcja Lotusa nie będzie łamała regulaminu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca