F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.09.2018

Zgłoszenia Pirelli i Hankooka pozytywnie przeszły weryfikację FIA

Wolff: Nie zamierzamy kupować wyścigowych foteli Oconowi i Russellowi

Leclerc pokonał 129 okrążeń pierwszego dnia testów opon

Budkowski: Renault nie jest jeszcze gotowe na walkę z Mercedesem i Ferrari

Monza i Silverstone niepewne organizacji wyścigów F1 po sezonie 2019

20.09.2018

Vettel: Ferrari nie ma powodów do obaw

Verstappen: Red Bull dysponuje obecnie najlepszym bolidem w stawce

Ocon: Nie żałuję swoich decyzji

Dan Ticktum nadal ma szansę na starty dla Toro Rosso w sezonie 2019

GP Rosji stanie się w przyszłości kolejnym nocnym wyścigiem F1?

19.09.2018

Ferrari i Mercedes wezmą udział w nadchodzących testach ogumienia Pirelli

Horner: Vettel wciąż może pokonać Hamiltona w walce o tytuł

Grupa Strategiczna omówi plan standardowych części na sezon 2021

Honda zadebiutuje w Rosji z nową ewolucją jednostki napędowej?

Ferrari nie może jeszcze zadeklarować pozostania w F1 po sezonie 2020

18.09.2018

Pirelli ujawniło selekcję mieszanek ogumienia na GP Rosji

Red Bull powróci w Rosji do starszej specyfikacji silnika Renault

Zanardi: Vettel stracił szansę na wywalczenie tytułu

17.09.2018

Newey: Vettel ma problemy w radzeniu sobie z presją

Ocon spodziewa się pozostania w Force India do końca sezonu

Więcej wiadomości

  Archiwum 2014
PnWtŚrCzPiSoNd
12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Sainz Jr kandydatem do objęcia posady drugiego kierowcy McLarena?

Mistrz FR 3.5 mógłby pomóc ekipie w pozyskaniu sponsoringu hiszpańskich firm.
Nataniel Piórkowski, 14 listopada 2014, wyświetlenia: 1950<< | lista | T- | T+ | >>
Według doniesień włoskiego portalu Omnicorse, Carlos Sainz Jr jest realnym kandydatem do partnerowania Fernando Alonso w przyszłorocznym składzie McLarena.

Tegoroczny mistrz FR 3.5 jest łączony ze stajnią Toro Rosso, w której miałby dzielić garaż z młodym Maxem Varstappenem. Włoscy dziennikarze spekulują jednak, że z uwagi na chęć pozyskania hiszpańskich sponsorów, McLaren może zdecydować się na sformowanie zupełnie nowego składu kierowców.

W trakcie Grand Prix Brazylii szef zespołu – Eric Boullier w żartobliwym nastroju przyznawał, że jest otwarty na współpracę z hiszpańskimi partnerami. „Santander, Madrilena… Nie prowadzimy żadnych poważnych negocjacji, ale jeśli tylko chcą z nami współpracować, to nie widzę problemu!”.

Omnicorse sugeruje, że jedną z firm poważnie zainteresowanych zainwestowaniem swych pieniędzy w ekipę McLaren-Honda, może być koncern telekomunikacyjny Telefonica. Według informacji włoskich reporterów, to właśnie on może nalegać na zatrudnienie Sainza Jr w charakterze drugiego kierowcy i – jak wszystko na to wskazuje – partnera swego doświadczonego rodaka, Fernando Alonso.

Tymczasem były menedżer Benettona i szef ekipy Epsilon Euskadi – Joan Villadelprat sądzi, że współpraca McLarena, Hondy i Alonso jest skazana na sukces. „Nie wątpię, że silnik Hondy będzie konkurencyjny. Mieli wystarczająco dużo czasu, by nie popełnić błędów Renault i Ferrari”.

„Wydaje mi się też, że nowy rozdział współpracy z Fernando Alonso okaże się dużo bardziej owocny niż pierwszy, pisany w 2007 roku. Po pierwsze, tym razem Fernando będzie niekwestionowanym numerem jeden. Po drugie zarówno on jak i McLaren dojrzeli i wyciągnęli wnioski z tamtego kontrowersyjnego okresu. Fernando musi gdzieś przejść. Ferrari stoi w miejscu, a jego relacje z Marco Mattiaccim są zerowe. Opcja związana z McLarenem jest dobra, ponieważ w tym roku zespół używał silników Mercedesa. Honda mogła wejść w posiadanie pewnych informacji ich dotyczących, a z jej zasobami jestem przekonany, że stworzą niesamowitą jednostkę” – dodał.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.09.2018  Ocon: Nie żałuję swoich decyzji
16.09.2018  Alonso: Powtórzenie wyniku z Singapuru będzie bardzo ciężkie
14.09.2018  Vandoorne: Nie otrzymałem wyjaśnień od McLarena
12.09.2018  Alonso: Priorytetem McLarena powinna być poprawa niezawodności
11.09.2018  Perez: To McLaren był zainteresowany moim powrotem
Tagi:
McLaren
Alonso F.
Honda
Villadelprat
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Indy, 14.11.2014 10:36[!]
Myślę, że to bzdura. Sam Alonso nie wystarczy by zainteresować hiszpańskich sponsorów?
rno2, 14.11.2014 11:07[!]
Też nie wierzę w takie doniesienia. O ile rozumiem, że McLaren zastanawia się czy pozostawić Buttona czy Magnussena (trzymam kciuki za Duńczyka), o tyle branie kolejnego debiutanta i to spoza swojego programu juniorskiego (gdzie gotowy do F1 jest już Vandoorne) byłoby bez sensu. McLaren to nie biedak z końca stawki, który robi co mu sponsor rozkaże...
Pieczar, 14.11.2014 11:08[!]
Coś mnie ominęło? Alonso jest już oficjalnie potwierdzony, że tak wszyscy o nim mówią?
bbrbutch, 14.11.2014 11:12[!]
Bbrbutch gotowy do objęcia stanowiska kierowniczego w Mclaren w 2015?
Jak ja widzę te pytajniki na końcu tematu to aż mnie skręca.Pisać,żeby pisać- trochę bez sensu.Przecież tak można napisać o każdym kierowcy-nieprawdaż.?
rno2, 14.11.2014 11:37[!]
@Pieczar Idąc takim tokiem myślenia, to prawie o niczym nie ma sensu się na tej stronie wypowiadać. Po co rozmawiać o sezonie 2015, skoro nie znamy formy poszczególnych zespołów...
Lochyzb, 14.11.2014 11:43[!]
Ale Pieczar ma rację. Ktoś rzucił, że Alonso w McLarenie, większość uznała to za pewnik. A szanse na to są 50%, czyli albo przejdzie, albo nie przejdzie. Równie dobrze można napisać, że Vettel w Sauberze, Hamilton w Manorze, a Kubica w Polonezie F1.
rno2, 14.11.2014 11:57[!]
@Lochyzb Wszyscy ze świata F1 na prawo i lewo trąbią, że Alonso idzie do Maka, Vettel publicznie przyznaje, że będzie jeździł w Ferrari, więc czego innego możemy się spodziewać?
Równie dobrze można wstrzymać wszelkie dyskusje o tegorocznym tytule mistrzowskim, bo wcale nie jest pewne czy Hamilton albo Rosberg nie poślizgnie się na skórce od banana i wcale nie wystartuje w Abu Dhabi...
Lochyzb, 14.11.2014 12:06[!]
Akurat skórkę od banana możemy brać pod uwagę, bo to jest zdarzenie możliwe. Alonso w McLarenie jest jak najbardziej także zdarzeniem możliwym, ale jeszcze nie pewnym, więc nie powinno się mówić tak o tym zdarzeniu jako spełnionym. A to, że sami o tym mówią, to tak samo pan Julek z kiosku może powiedzieć, że będzie jeździł w Ferrari. Dopóki nie będzie oficjalki, to... :]
Pieczar, 14.11.2014 13:52[!]
@rno2 Co innego luźne rozmowy na forum a co innego wypowiedzi szefa jednego z zespołów do mediów. Wypowiada się tak, jakby już przejście Alonso do Mclarena było pewne, a póki co mamy tylko plotki (ich prawdopodobieństwo to inna sprawa).
Indy, 14.11.2014 15:16[!]
@Lochyzb A jak w lotka grasz to też myślisz, że masz 50% szans?
Adam2iak, 14.11.2014 15:29[!]
Kto wie, McLaren ma już doświadczenie w "podbieraniu" juniorów konkurentom.
kabans, 14.11.2014 15:44[!]
Dosc kolejnzych mlodych kierowcow, dlaczego?.....dlatego ze to kierowcy roboty bez zadnego polotu, jesli juz popisza sie blyskotliwoscia to nie przynosi to nic dobrego np verginie w usa albo perez bardzo czesto. Borowczyk podnieca sie ze vetel wyprzedzil dwoch kierowcow ktorzy w bijac sie o miejsce zjechalu mu z drogi ale nic nie powie jak przykladowo alonso wyprzedza na spa force india wewnatrz 10 albo weber przed eaurogue
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca