F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Formuła 1 powróci do formatu kwalifikacji z lat 2006-2015

Czasówka na zasadzie eliminacji zostanie zniesiona już od Grand Prix Chin.
Mateusz Szymkiewicz, 7 kwietnia 2016, wyświetlenia: 4837<< | lista | T- | T+ | >>

Jak dowiedział się serwis Autosport, Formuła 1 zdecydowała się na przywrócenie formatu kwalifikacji z lat 2006-2015.

Przed startem sezonu podjęto decyzję, by czasówka przybrała format eliminacji i po kilku minutach ustanawiania czasów okrążeń, podczas każdego segmentu kolejni zawodnicy byli eliminowani w 90-sekundowych odstępach. Mimo to nowe reguły okazały się być całkowitym fiaskiem, ze względu na fakt, że większość zawodników po ustanowieniu satysfakcjonujących ich rezultatów postanowiła kończyć jazdę jeszcze przed czasem.

Sytuacja ta spotkała się z ostrą reakcją środowiska podczas Grand Prix Bahrajnu, lecz osoby odpowiedzialne za kształt Formuły 1 nie chciały powrócić do poprzednich zasad, proponując sumowanie dwóch czasów okrążeń. Głosowanie w tej sprawie miało odbyć się dzisiaj, lecz zespoły postanowiły wystosować pismo do Berniego Ecclestone'a i Jeana Todta, w którym zażądały powrotu do standardowego rozgrywania Q1, Q2 i Q3.

Według Autosportu, szef Formuły 1 oraz prezydent FIA wyrazili zgodę na przywrócenie zasad obowiązujących w latach 2006-2015. Mimo to jak przyznał ten pierwszy w rozmowie z brytyjskim serwisem, niewykluczone są zmiany w następnym roku, ponieważ jego zdaniem „możliwe jest znalezienie jakiegoś rozwiązania”.

„Wygląda na to, że ludzie zapomnieli co próbujemy zrobić, czyli wymieszać stawkę, ponieważ to co widzieliśmy nie wprawiało nas w ekscytację” – powiedział Bernie Ecclestone. „Lewis Hamilton pomógł nam trochę nie najlepszymi startami i przebijaniem się przez stawkę, natomiast Ferrari wydaje się być groźne, więc może pewne rzeczy ulegną zmianie. Tak czy inaczej możemy spotkać się wszyscy, by porozmawiać o nowym formacie i uzyskać odpowiedź. To jest proste”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019
18.05.2018  Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA
17.05.2018  Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom
16.05.2018  Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
FOM/FOA
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 09.04.2016 13:55[!]
@THC-303 :) Dokładnie.
@mikonegatio Znowu nie zrozumiałeś :) Ja pisałem o działaniach zgodnych z prawem: wiesz, czujesz się obrażony, bierzesz prawnika, występujesz o zadośćuczynienie... Dlatego pisałem głupota kosztuje. Kilka prostych zdań, a dumny politolog nie potrafi nic zrozumieć. Łomot powiadasz, masz już jakieś doświadczenia w tej kwestii? Nie zdziwię się. :)
@THC-303 Zauważyłem taką prawidłowość: gieroj w necie, pi...a w świecie.
Sprawdza się, byle ciapek może nawyzywać każdego i czuje się bezkarny, do tego lepszy. Ktoś chyba na siłę chce nam pokazać, jak prawdziwa jest ta formuła:)
@mikonegatio Nikt na tobie szacunku nie będzie wymuszal. Ale nie myśl, że jak tak będziesz traktował ludzi na forum , ciebie będzie szanował ktokolwiek. Teraz zrozumiałeś tych kilka prostych zdań politologu, czy przetłumaczyć na twój poziom? Pytam zawczasu, zanim sobie dorobisz kolejna teorię:) Niestety każdywpis i oodpowiedź, obnaża twoje niedouczenie i brak wyciągania sensownych wniosków, z jakiegokolwiek przekazu.
mikonegatio, 09.04.2016 14:11[!]
@marios76 Widzę, że tobie trzeba pisać prosto z mostu bo inaczej nie zrozumiesz: Mam głęboko gdzieś co sobie pomyślicie o tym, co ja tutaj piszę i mam jeszcze głębiej to jak będziecie mnie traktowali. A z obiektywnego punktu widzenia takie coś jak "bycie obrażonym" to doprawdy żenada i roszczeniowe postępowanie takich lewaków jak wy. Dobrze, że mieszkam w kraju gdzie konstytucyjnie jest zapewniona wolność słowa. Bez odbioru.
THC-303, 09.04.2016 14:43[!]
Tu coś było, ale się zmyło. Ostatnie posty to jednak nie mój poziom dyskusji (mikonegatio może sobie wytłumaczyć, że dla mnie za wysoki, jeśli chce).
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca