F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.10.2017

Button: Przed sezonem 2009 mogłem przejść do Toro Rosso

Di Resta z zainteresowaniem śledzi rozwój Formuły E

Francuski organ bada proces sprzedaży F1 Liberty Media

Di Resta testował w środę bolid Williamsa z 2014 roku

18.10.2017

Kubica wystartuje w piątkowych treningach z Williamsem?

McLaren ogłosi nową umowę z Alonso już w czwartek?

Kolejna edycja Race of Champions odbędzie się w Arabii Saudyjskiej

Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Formuła 1 powróci do formatu kwalifikacji z lat 2006-2015

Czasówka na zasadzie eliminacji zostanie zniesiona już od Grand Prix Chin.
Mateusz Szymkiewicz, 7 kwietnia 2016, wyświetlenia: 4610<< | lista | T- | T+ | >>

Jak dowiedział się serwis Autosport, Formuła 1 zdecydowała się na przywrócenie formatu kwalifikacji z lat 2006-2015.

Przed startem sezonu podjęto decyzję, by czasówka przybrała format eliminacji i po kilku minutach ustanawiania czasów okrążeń, podczas każdego segmentu kolejni zawodnicy byli eliminowani w 90-sekundowych odstępach. Mimo to nowe reguły okazały się być całkowitym fiaskiem, ze względu na fakt, że większość zawodników po ustanowieniu satysfakcjonujących ich rezultatów postanowiła kończyć jazdę jeszcze przed czasem.

Sytuacja ta spotkała się z ostrą reakcją środowiska podczas Grand Prix Bahrajnu, lecz osoby odpowiedzialne za kształt Formuły 1 nie chciały powrócić do poprzednich zasad, proponując sumowanie dwóch czasów okrążeń. Głosowanie w tej sprawie miało odbyć się dzisiaj, lecz zespoły postanowiły wystosować pismo do Berniego Ecclestone'a i Jeana Todta, w którym zażądały powrotu do standardowego rozgrywania Q1, Q2 i Q3.

Według Autosportu, szef Formuły 1 oraz prezydent FIA wyrazili zgodę na przywrócenie zasad obowiązujących w latach 2006-2015. Mimo to jak przyznał ten pierwszy w rozmowie z brytyjskim serwisem, niewykluczone są zmiany w następnym roku, ponieważ jego zdaniem „możliwe jest znalezienie jakiegoś rozwiązania”.

„Wygląda na to, że ludzie zapomnieli co próbujemy zrobić, czyli wymieszać stawkę, ponieważ to co widzieliśmy nie wprawiało nas w ekscytację” – powiedział Bernie Ecclestone. „Lewis Hamilton pomógł nam trochę nie najlepszymi startami i przebijaniem się przez stawkę, natomiast Ferrari wydaje się być groźne, więc może pewne rzeczy ulegną zmianie. Tak czy inaczej możemy spotkać się wszyscy, by porozmawiać o nowym formacie i uzyskać odpowiedź. To jest proste”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.10.2017  Horner: Spalanie oleju psuje wizerunek bardziej ekologicznej F1
11.10.2017  Pod koniec miesiąca Liberty przedstawi specyfikację nowego silnika F1
08.10.2017  Alonso został ukarany reprymendą za ignorowanie niebieskich flag
07.10.2017  Steiner: Bolidy z Halo będą gotowe na czas
02.10.2017  Szafnauer: Zespoły łamały przepisy osuszając pola startowe
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
FOM/FOA
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 09.04.2016 13:55[!]
@THC-303 :) Dokładnie.
@mikonegatio Znowu nie zrozumiałeś :) Ja pisałem o działaniach zgodnych z prawem: wiesz, czujesz się obrażony, bierzesz prawnika, występujesz o zadośćuczynienie... Dlatego pisałem głupota kosztuje. Kilka prostych zdań, a dumny politolog nie potrafi nic zrozumieć. Łomot powiadasz, masz już jakieś doświadczenia w tej kwestii? Nie zdziwię się. :)
@THC-303 Zauważyłem taką prawidłowość: gieroj w necie, pi...a w świecie.
Sprawdza się, byle ciapek może nawyzywać każdego i czuje się bezkarny, do tego lepszy. Ktoś chyba na siłę chce nam pokazać, jak prawdziwa jest ta formuła:)
@mikonegatio Nikt na tobie szacunku nie będzie wymuszal. Ale nie myśl, że jak tak będziesz traktował ludzi na forum , ciebie będzie szanował ktokolwiek. Teraz zrozumiałeś tych kilka prostych zdań politologu, czy przetłumaczyć na twój poziom? Pytam zawczasu, zanim sobie dorobisz kolejna teorię:) Niestety każdywpis i oodpowiedź, obnaża twoje niedouczenie i brak wyciągania sensownych wniosków, z jakiegokolwiek przekazu.
mikonegatio, 09.04.2016 14:11[!]
@marios76 Widzę, że tobie trzeba pisać prosto z mostu bo inaczej nie zrozumiesz: Mam głęboko gdzieś co sobie pomyślicie o tym, co ja tutaj piszę i mam jeszcze głębiej to jak będziecie mnie traktowali. A z obiektywnego punktu widzenia takie coś jak "bycie obrażonym" to doprawdy żenada i roszczeniowe postępowanie takich lewaków jak wy. Dobrze, że mieszkam w kraju gdzie konstytucyjnie jest zapewniona wolność słowa. Bez odbioru.
THC-303, 09.04.2016 14:43[!]
Tu coś było, ale się zmyło. Ostatnie posty to jednak nie mój poziom dyskusji (mikonegatio może sobie wytłumaczyć, że dla mnie za wysoki, jeśli chce).
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca