F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Formuła 1 powróci do formatu kwalifikacji z lat 2006-2015

Czasówka na zasadzie eliminacji zostanie zniesiona już od Grand Prix Chin.
Mateusz Szymkiewicz, 7 kwietnia 2016, wyświetlenia: 4641<< | lista | T- | T+ | >>

Jak dowiedział się serwis Autosport, Formuła 1 zdecydowała się na przywrócenie formatu kwalifikacji z lat 2006-2015.

Przed startem sezonu podjęto decyzję, by czasówka przybrała format eliminacji i po kilku minutach ustanawiania czasów okrążeń, podczas każdego segmentu kolejni zawodnicy byli eliminowani w 90-sekundowych odstępach. Mimo to nowe reguły okazały się być całkowitym fiaskiem, ze względu na fakt, że większość zawodników po ustanowieniu satysfakcjonujących ich rezultatów postanowiła kończyć jazdę jeszcze przed czasem.

Sytuacja ta spotkała się z ostrą reakcją środowiska podczas Grand Prix Bahrajnu, lecz osoby odpowiedzialne za kształt Formuły 1 nie chciały powrócić do poprzednich zasad, proponując sumowanie dwóch czasów okrążeń. Głosowanie w tej sprawie miało odbyć się dzisiaj, lecz zespoły postanowiły wystosować pismo do Berniego Ecclestone'a i Jeana Todta, w którym zażądały powrotu do standardowego rozgrywania Q1, Q2 i Q3.

Według Autosportu, szef Formuły 1 oraz prezydent FIA wyrazili zgodę na przywrócenie zasad obowiązujących w latach 2006-2015. Mimo to jak przyznał ten pierwszy w rozmowie z brytyjskim serwisem, niewykluczone są zmiany w następnym roku, ponieważ jego zdaniem „możliwe jest znalezienie jakiegoś rozwiązania”.

„Wygląda na to, że ludzie zapomnieli co próbujemy zrobić, czyli wymieszać stawkę, ponieważ to co widzieliśmy nie wprawiało nas w ekscytację” – powiedział Bernie Ecclestone. „Lewis Hamilton pomógł nam trochę nie najlepszymi startami i przebijaniem się przez stawkę, natomiast Ferrari wydaje się być groźne, więc może pewne rzeczy ulegną zmianie. Tak czy inaczej możemy spotkać się wszyscy, by porozmawiać o nowym formacie i uzyskać odpowiedź. To jest proste”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
07.12.2017  FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie
28.11.2017  Wolff: Liberty musi poważnie traktować groźby Ferrari
27.11.2017  Todt: Zespoły same głosowały za ograniczeniem regulaminowej puli silników
25.11.2017  McLaren krytykuje plan ograniczenia regulaminowej puli silników
Tagi:
Przepisy
F1 ogólnie
FOM/FOA
FIA

  Komentarze  
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
marios76, 09.04.2016 13:55[!]
@THC-303 :) Dokładnie.
@mikonegatio Znowu nie zrozumiałeś :) Ja pisałem o działaniach zgodnych z prawem: wiesz, czujesz się obrażony, bierzesz prawnika, występujesz o zadośćuczynienie... Dlatego pisałem głupota kosztuje. Kilka prostych zdań, a dumny politolog nie potrafi nic zrozumieć. Łomot powiadasz, masz już jakieś doświadczenia w tej kwestii? Nie zdziwię się. :)
@THC-303 Zauważyłem taką prawidłowość: gieroj w necie, pi...a w świecie.
Sprawdza się, byle ciapek może nawyzywać każdego i czuje się bezkarny, do tego lepszy. Ktoś chyba na siłę chce nam pokazać, jak prawdziwa jest ta formuła:)
@mikonegatio Nikt na tobie szacunku nie będzie wymuszal. Ale nie myśl, że jak tak będziesz traktował ludzi na forum , ciebie będzie szanował ktokolwiek. Teraz zrozumiałeś tych kilka prostych zdań politologu, czy przetłumaczyć na twój poziom? Pytam zawczasu, zanim sobie dorobisz kolejna teorię:) Niestety każdywpis i oodpowiedź, obnaża twoje niedouczenie i brak wyciągania sensownych wniosków, z jakiegokolwiek przekazu.
mikonegatio, 09.04.2016 14:11[!]
@marios76 Widzę, że tobie trzeba pisać prosto z mostu bo inaczej nie zrozumiesz: Mam głęboko gdzieś co sobie pomyślicie o tym, co ja tutaj piszę i mam jeszcze głębiej to jak będziecie mnie traktowali. A z obiektywnego punktu widzenia takie coś jak "bycie obrażonym" to doprawdy żenada i roszczeniowe postępowanie takich lewaków jak wy. Dobrze, że mieszkam w kraju gdzie konstytucyjnie jest zapewniona wolność słowa. Bez odbioru.
THC-303, 09.04.2016 14:43[!]
Tu coś było, ale się zmyło. Ostatnie posty to jednak nie mój poziom dyskusji (mikonegatio może sobie wytłumaczyć, że dla mnie za wysoki, jeśli chce).
Strony  •  < 1 2 3 4 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca