F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

15.01.2019

Haas będzie kontynuował bliską współpracę techniczną z Ferrari

Mick Schumacher dołączy do akademii młodych kierowców Ferrari?

14.01.2019

Verstappen: Współpraca z sędziami była konstruktywnym doświadczeniem

Prezentacje zespołów F1 przed sezonem 2019

Budkowski: Przed Renault trzy lata atakowania rywali

Mercedes przygotował zupełnie nowy silnik na sezon 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Kierowcy Toro Rosso będą nadal używać odmiennych pakietów aero

Zespół chce ustalić, czy poprawki z GP Niemiec zapewniły oczekiwaną poprawę osiągów.
Nataniel Piórkowski, 17 września 2016, wyświetlenia: 777<< | lista | T- | T+ | >>


Kierowcy Toro Rosso będą przez resztę wyścigowego weekendu w Singapurze korzystać z odmiennych pakietów aerodynamicznych – potwierdził po piątkowych treningach Carlos Sainz.

Po ostatnich problemach stajnia z Faenzy próbuje ustalić, czy nowy pakiet aerodynamiczny, wprowadzony w trakcie GP Niemiec, rzeczywiście miał pozytywne przełożenie na tempo bolidów STR11.

Podczas piątkowych treningów Toro Rosso prowadziło testy porównawcze: Carlos Sainz korzystał z nowych części, podczas gdy Daniił Kwiat używał starszej specyfikacji.

Pomimo uzyskania przez kierowców STR względnie obiecujących czasów, włoskiej stajni nie udało się znaleźć odpowiedzi na pytanie o to, który z pakietów zapewnia lepsze osiągi.

„Prawdopodobnie była to dla nas jedyna negatywna wiadomość po piątkowych treningach. Oba pakiety spisują się bardzo podobnie” – powiedział Sainz zapytany o plany na dalszą część wyścigowego weekendu.

„Będziemy korzystać z odmiennych pakietów także w sobotę i niedzielę, licząc, że zespołowi uda się dostrzec jakieś poważniejsze różnice. Sytuacja jest daleka od ideału, bo potwierdza, że nowy pakiet nie zapewnił nam tak dużych postępów, na jakie wszyscy liczyliśmy. Takie są realia. Rozwój bolidu nie był w tym roku zbyt owocny, ale dzięki Bogu niewiele zespołów poczyniło znaczące postępy, koncentrując się już na zmianach technicznych na sezon 2017” – powiedział wychowanej juniorskiego programu Red Bulla.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2019  Toro Rosso STR14 uzyskało homologację FIA
31.12.2018  Toro Rosso wydało ponad 2 miliony euro na naprawy bolidów po kolizjach
27.12.2018  Tost: Byłem zszokowany niskim poziomem wiedzy Hondy na temat bolidu F1
22.12.2018  Yamamoto: Największą zmianą w sezonie 2018 była dobra komunikacja z STR
22.12.2018  McLaren spodziewa się dołączenia Key'a na początku 2019 roku
Tagi:
Toro Rosso
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gerard, 17.09.2016 11:15[!]
hahaha, z thuge life'a już testera zrobili. Nie mogę się doczekać tej soczystej wiązanki przekleństw po Q1, jak Sainz mu jak zwykle 0,5 sekundy dołoży
rno2, 17.09.2016 11:16[!]
Ok, inne zespoły nie rozwijają swoich bolidów, ale udoskonalają jednostki napędowe. Sam Franz Tost mówił, że muszę postawić w tym sezonie na intensywny rozwój auta, żeby niwelować stratę wynikającą z starego i nierozwijanego silnika Ferrari...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca