F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.08.2018

Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko

Button ostrzega Sainza przed wygórowanymi oczekiwaniami wobec McLarena

Gasly: Moje relacje z Helmutem Marko są teraz znacznie lepsze

Sainz: Verstappen nie zawetował mojego przejścia do Red Bulla

Bravi: Vandoorne dokończy sezon 2018 w McLarenie

20.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Pierre Gasly dołączy do Red Bull Racing w sezonie 2019

Perez: Odrzuciłem w przeszłości konkretną ofertę startów dla Renault

Norris wystartuje w piątkowych treningach z McLarenem na Spa i Monzy

Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019

Alonso popiera decyzję McLarena o zatrudnieniu Carlosa Sainza

Hulkenberg "dumny" z przetrwania w Formule 1 w erze pay-driver'ów

Kubica: Jestem zaskoczony jak dużą przyjemność sprawia mi rola w zespole

19.08.2018

Button: Alonso nie blefuje nie wykluczając powrotu do F1

Grosjean: Nie dołączyłem do Haasa licząc na posadę w Ferrari

Abiteboul: Standardowe elementy jednostki powstrzymałyby obawy o oszustwa

18.08.2018

Vergne otrzymał wstępne zapytanie od jednego z zespołów Formuły 1

Kubica: W bolidzie jestem w siedemdziesięciu procentach leworęczny

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kierowcy Toro Rosso będą nadal używać odmiennych pakietów aero

Zespół chce ustalić, czy poprawki z GP Niemiec zapewniły oczekiwaną poprawę osiągów.
Nataniel Piórkowski, 17 września 2016, wyświetlenia: 763<< | lista | T- | T+ | >>


Kierowcy Toro Rosso będą przez resztę wyścigowego weekendu w Singapurze korzystać z odmiennych pakietów aerodynamicznych – potwierdził po piątkowych treningach Carlos Sainz.

Po ostatnich problemach stajnia z Faenzy próbuje ustalić, czy nowy pakiet aerodynamiczny, wprowadzony w trakcie GP Niemiec, rzeczywiście miał pozytywne przełożenie na tempo bolidów STR11.

Podczas piątkowych treningów Toro Rosso prowadziło testy porównawcze: Carlos Sainz korzystał z nowych części, podczas gdy Daniił Kwiat używał starszej specyfikacji.

Pomimo uzyskania przez kierowców STR względnie obiecujących czasów, włoskiej stajni nie udało się znaleźć odpowiedzi na pytanie o to, który z pakietów zapewnia lepsze osiągi.

„Prawdopodobnie była to dla nas jedyna negatywna wiadomość po piątkowych treningach. Oba pakiety spisują się bardzo podobnie” – powiedział Sainz zapytany o plany na dalszą część wyścigowego weekendu.

„Będziemy korzystać z odmiennych pakietów także w sobotę i niedzielę, licząc, że zespołowi uda się dostrzec jakieś poważniejsze różnice. Sytuacja jest daleka od ideału, bo potwierdza, że nowy pakiet nie zapewnił nam tak dużych postępów, na jakie wszyscy liczyliśmy. Takie są realia. Rozwój bolidu nie był w tym roku zbyt owocny, ale dzięki Bogu niewiele zespołów poczyniło znaczące postępy, koncentrując się już na zmianach technicznych na sezon 2017” – powiedział wychowanej juniorskiego programu Red Bulla.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.08.2018  Zapis rozmowy Servus TV z Helmutem Marko
20.08.2018  Dan Ticktum nie wyklucza dołączenia do Toro Rosso na sezon 2019
17.08.2018  Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość
13.08.2018  Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę
10.08.2018  Verstappen nie martwi się częstymi karami nakładanymi na Toro Rosso
Tagi:
Toro Rosso
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gerard, 17.09.2016 11:15[!]
hahaha, z thuge life'a już testera zrobili. Nie mogę się doczekać tej soczystej wiązanki przekleństw po Q1, jak Sainz mu jak zwykle 0,5 sekundy dołoży
rno2, 17.09.2016 11:16[!]
Ok, inne zespoły nie rozwijają swoich bolidów, ale udoskonalają jednostki napędowe. Sam Franz Tost mówił, że muszę postawić w tym sezonie na intensywny rozwój auta, żeby niwelować stratę wynikającą z starego i nierozwijanego silnika Ferrari...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca