F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

20.06.2018

Dwie strefy DRS podczas Grand Prix Francji na Paul Ricard

Yamamoto: Red Bull nie będzie miał statusu fabrycznego zespołu Hondy

Pirelli ujawniło wybory kierowców na Grand Prix Austrii

Marko: Renault zmusiło nas do wczesnej decyzji o dostawcy na sezon 2019

Źródło bliskie Vijaya Mallyi dementuje spekulacje o sprzedaży Force India

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Kierowcy Toro Rosso będą nadal używać odmiennych pakietów aero

Zespół chce ustalić, czy poprawki z GP Niemiec zapewniły oczekiwaną poprawę osiągów.
Nataniel Piórkowski, 17 września 2016, wyświetlenia: 760<< | lista | T- | T+ | >>


Kierowcy Toro Rosso będą przez resztę wyścigowego weekendu w Singapurze korzystać z odmiennych pakietów aerodynamicznych – potwierdził po piątkowych treningach Carlos Sainz.

Po ostatnich problemach stajnia z Faenzy próbuje ustalić, czy nowy pakiet aerodynamiczny, wprowadzony w trakcie GP Niemiec, rzeczywiście miał pozytywne przełożenie na tempo bolidów STR11.

Podczas piątkowych treningów Toro Rosso prowadziło testy porównawcze: Carlos Sainz korzystał z nowych części, podczas gdy Daniił Kwiat używał starszej specyfikacji.

Pomimo uzyskania przez kierowców STR względnie obiecujących czasów, włoskiej stajni nie udało się znaleźć odpowiedzi na pytanie o to, który z pakietów zapewnia lepsze osiągi.

„Prawdopodobnie była to dla nas jedyna negatywna wiadomość po piątkowych treningach. Oba pakiety spisują się bardzo podobnie” – powiedział Sainz zapytany o plany na dalszą część wyścigowego weekendu.

„Będziemy korzystać z odmiennych pakietów także w sobotę i niedzielę, licząc, że zespołowi uda się dostrzec jakieś poważniejsze różnice. Sytuacja jest daleka od ideału, bo potwierdza, że nowy pakiet nie zapewnił nam tak dużych postępów, na jakie wszyscy liczyliśmy. Takie są realia. Rozwój bolidu nie był w tym roku zbyt owocny, ale dzięki Bogu niewiele zespołów poczyniło znaczące postępy, koncentrując się już na zmianach technicznych na sezon 2017” – powiedział wychowanej juniorskiego programu Red Bulla.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.06.2018  Marko: Incydent z Kanady nie ma wpływu na przyszłość Hartleya
10.06.2018  Gasly rozpocznie wyścig w Kanadzie z ostatniego rzędu
09.06.2018  Gasly został zmuszony do powrotu do starszej specyfikacji silnika
08.06.2018  Hartley nie chce komentować plotek na temat swojej przyszłości
06.06.2018  Toro Rosso chciało pozyskać Lando Norrisa
Tagi:
Toro Rosso
Sainz C.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gerard, 17.09.2016 11:15[!]
hahaha, z thuge life'a już testera zrobili. Nie mogę się doczekać tej soczystej wiązanki przekleństw po Q1, jak Sainz mu jak zwykle 0,5 sekundy dołoży
rno2, 17.09.2016 11:16[!]
Ok, inne zespoły nie rozwijają swoich bolidów, ale udoskonalają jednostki napędowe. Sam Franz Tost mówił, że muszę postawić w tym sezonie na intensywny rozwój auta, żeby niwelować stratę wynikającą z starego i nierozwijanego silnika Ferrari...
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca