F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Boullier: Jesteśmy gotowi na zwycięstwo bardziej niż kiedykolwiek

Jego zdaniem McLaren pod względem osiągów jest tuż za liderującym Mercedesem i Red Bullem.
Natalia Musiał, 28 września 2016, wyświetlenia: 1861<< | lista | T- | T+ | >>


McLaren od początku wznowienia swojej współpracy z Hondą zmaga się z problemami technicznymi. Tegoroczna kampania pokazuje jednak, że zespół cały czas odnotowuje progres, a ich jednostka napędowa zdaje się być mniej awaryjna w porównaniu z ubiegłym sezonem.

Obecna poprawa nie zadowala w pełni stajni z Woking, która liczy na powrót do seryjnych zwycięstw, a nawet na zdobycie tytułu mistrzowskiego.

Co więcej, Yusuke Hasegawa cytowany na łamach holenderskiej prasy, stwierdził, że „w przyszłym roku McLaren zrówna się z Mercedesem pod względem ilości koni mechanicznych”.

Pełną determinację potwierdził szef zespołu, Eric Boullier, który głęboko wierzy zarówno w potencjał ekipy jak i jej dalsze plany.„Jesteśmy gotowi na zwycięstwo bardziej niż kiedykolwiek. Ciężko pracujemy nad naszą nową koncepcją, w którą mocno wierzymy. Jeżeli spojrzymy na średnią z wszystkich wyścigów (tego sezonu), to jesteśmy na poziomie Ferrari pod względem podwozia. Red Bull i Mercedes są od nas lepsi, ale my jesteśmy najlepsi pośród całej reszty” – zaznaczył.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.05.2018  Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena
07.05.2018  Alonso pokłada nadzieję w poprawkach na GP Hiszpanii
17.04.2018  McLaren nie korzysta z pełnej specyfikacji tegorocznego bolidu
19.03.2018  McLaren: Uporaliśmy się z problemami z zimowych testów
15.03.2018  McLaren: Pozyskanie Mekiesa przez Ferrari łamie dżentelmeńską umowę
Tagi:
McLaren
Honda
Boullier E.
Hasegawa Y.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 28.09.2016 11:54[!]
Cytat :
Jeżeli spojrzymy na średnią z wszystkich wyścigów (tego sezonu), to jesteśmy na poziomie Ferrari pod względem podwozia. Red Bull i Mercedes są od nas lepsi, ale my jesteśmy najlepsi pośród całej reszty

Trociny zamiast mózgu panie ......
fordern, 28.09.2016 12:37[!]
Cytat :
Jego zdaniem McLaren pod względem osiągów jest tuż za liderującym Mercedesem i Red Bullem.


A tabele wyników to pan widział?
krecik705, 28.09.2016 14:02[!]
@enstone @fordern Albo trolujecie, albo macie problemy z czytaniem ze zrozumieniem.

Eric Boullier wyraźnie powiedział, że ranking odnosi się do jakości podwozia. Jakbyście nie wiedzieli to tam też jest jednostka napędowa, a w tabeli łącznej jest właśnie wynik podwozie + jednostka napędowa. Dodatkowo w newsie jest cytowany Hasegawa-san i z jego wypowiedzi można wywnioskować, że wynik w tabeli to też dzięki Hondzie, i jeśli się poprawią to tabela też będzie wyglądać inaczej.
Grekyy, 28.09.2016 15:53[!]
Jest jeszcze "nadwozie" czyli aero. Mclaren ma z nim duże problemy od kilku lat.
derwisz, 28.09.2016 15:58[!]
Cytat :
„Jesteśmy gotowi na zwycięstwo bardziej niż kiedykolwiek


Bulion kolejny raz traci kontakt z rzeczywistością. A nawiasem mówiąc kiedy on ten kontakt ostatnio miał?
Gdyby mieli taki konkurencyjny bolid jak powiada Boulier to mając takiego kierowcę jak Alonso nie schodziliby z podium.
dejacek, 28.09.2016 16:17[!]
wierzę w to co on mówi, jest tylko jeden problem. Mercedes, Ferrari i reszta nie będą na nich czekać... Żeby wygrywać nie trzeba się zrównać, trzeba być lepszym
sneer, 28.09.2016 17:31[!]
Zaklinanie rzeczywistości, ale powodzenia.
lordfryta, 28.09.2016 17:39[!]
Uwazam, ze nie ma nawet sensu tego komentowac.
Gszegosz, 28.09.2016 18:30[!]
Nie wiem co oni tam biorą w woking, ale to musi być dobry towar.
zefu, 28.09.2016 21:07[!]
Musiało być niezłe szkolenie motywacyjne z jakimś zdrowo nakręconym gościem...
"Kim jesteś?! Jesteś zwycięzcą! Kim jesteś?! Jesteś zwycięzcą!!!" ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca