F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Russell zostanie kierowcą rezerwowym Force India?

Villeneuve: Stroll musi poprawić swoją formę

Ricciardo nie jest przekonany do potencjalnego przejścia do Ferrari

14.11.2017

Hamilton: F1 nie powinna ograniczać regulaminowej puli silników

Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018

Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi

Briatore: Ferrari powinno było zatrudnić Verstappena

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Malezji

Ponad jedna sekunda różnicy pomiędzy pośrednimi i miękkimi oponami.
Informacja prasowa, 30 września 2016, wyświetlenia: 483<< | lista | T- | T+ | >>

Sepang, 30 września 2016 – Na początku drugiej sesji treningowej na torze Sepang w Malezji odnotowano najwyższą temperaturę nawierzchni w ostatnich latach. Asfalt nagrzał się do 61 stopni Celsjusza.

Przez cały dzień temperatura nawierzchni zmieniała się, co miało wpływ na czasy okrążeń podczas wykonywania przez kierowców i zespoły symulacji kwalifikacyjnych oraz dłuższych przejazdów, przy wykorzystaniu wszystkich trzech dostępnych mieszanek: twardej, pośredniej oraz miękkiej.

Głównym celem dzisiejszych prac było zapoznanie się z nowym asfaltem toru Sepang. Nawierzchnia jest teraz pozbawiona nierówności i mniej szorstka, a optymalna linia jazdy uległa zmianie. Jak dotąd tor zdaje się być znacznie szybszy: dzisiejsze czasy okrążeń już były lepsze niż rezultaty z całego zeszłorocznego weekendu.

Jednak zespołom było dość trudno uzyskać dokładny obraz zużycia i degradacji, z powodu straconego podczas czerwonej flagi czasu w pierwszym treningu, zmiennej temperatury nawierzchni oraz ewolucji toru. Dodatkowo sytuację komplikuje fakt, że sobotnie kwalifikacje odbywają się późnym popołudniem czasu lokalnego, trzy godziny po rozpoczęciu piątkowej drugiej sesji treningowej. To oznacza, że zebrane dziś dane niekoniecznie są reprezentatywne. Ponadto przez resztę weekendu pogoda może być bardziej pochmurna, a w dniu wyścigu pojawiło się ryzyko deszczu.

Najlepszy czas dnia uzyskał w drugim treningu Lewis Hamilton z Mercedesa: przejechał jedno okrążenie w 1.34,944 na miękkiej mieszance, szybszej w tej chwili od pośredniej o około 1,3 sekundy na okrążeniu.

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: „Nowy asfalt w Malezji wydaje się być szybszy i mimo najwyższych temperatur toru w niedawnej historii wszystkie trzy nasze mieszanki bardzo dobrze sprostały wyzwaniu, umożliwiając uzyskiwanie czasów lepszych o prawie pięć sekund w porównaniu z odpowiednimi sesjami w zeszłym sezonie. Jednak przy niepewnych prognozach pogody na resztę weekendu wciąż pozostaje trochę potencjalnych zmiennych, przez co planowanie strategii na tym etapie nie jest prostym zadaniem”.

NAJLEPSZE CZASY DNIA

Trening 1:
1. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227 miękkie nowe
2. L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721 pośrednie nowe
3. K. Raikkonen (Ferrari) 1.36,315 miękkie nowe

Trening 2:
1. L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944 miękkie nowe
2. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,177 miękkie nowe
3. S. Vettel (Ferrari) 1.35,605 miękkie nowe

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE D. Ricciardo (Red Bull) 1.36,753
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721
MIĘKKIE N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,956
POŚREDNIE N. Rosberg (Mercedes) 1.36,543
MIĘKKIE L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY DNIA
TWARDE E. Ocon (Manor) 24 okrążenia
POŚREDNIE R. Grosjean (Haas) 20 okrążeń
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 20 okrążeń
MIĘKKIE S. Vettel (Ferrari) 20 okrążeń
MIĘKKIE E. Gutierrez (Haas) 20 okrążeń
MIĘKKIE P. Wehrlein (Manor) 20 okrążeń

FAKT DNIA PIRELLI
Na liście mistrzów świata w seriach FIA widnieje już kierowca z Malezji, startujący malezyjskim samochodem na oponach Pirelli. W sezonie 2002 Karamjit Singh za kierownicą Protona został mistrzem w Rajdowych Mistrzostwach Świata Samochodów Produkcyjnych. O tym oraz innych mało znanych faktach przeczytacie w naszym magazynie.

GOŚĆ W PADOKU
Dziś nie wyłowiliśmy żadnych sław, za to korzystamy z zupełnie nowych budynków z pomieszczeniami gościnnymi dla zespołów, które zostały postawione w ramach renowacji toru na początku tego roku.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2017  Pirelli opublikowało wybory zespołów na Grand Prix Abu Zabi
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Brazylii
12.11.2017  Nowa, najbardziej miękka mieszanka ogumienia będzie oznaczona różowym kolorem
12.11.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Brazylii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca