F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.05.2018

Michael Latifi został nowym udziałowcem McLaren Group

Wolff martwi się o formę Mercedesa w Grand Prix Monako

Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa

Boullier dementuje plotki o swoim możliwym odejściu z McLarena

Liberty zainteresowane organizacją ulicznego wyścigu F1 w Berlinie

Renault może wkrótce skupić się na przygotowaniach do sezonu 2019

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Malezji

Ponad jedna sekunda różnicy pomiędzy pośrednimi i miękkimi oponami.
Informacja prasowa, 30 września 2016, wyświetlenia: 512<< | lista | T- | T+ | >>

Sepang, 30 września 2016 – Na początku drugiej sesji treningowej na torze Sepang w Malezji odnotowano najwyższą temperaturę nawierzchni w ostatnich latach. Asfalt nagrzał się do 61 stopni Celsjusza.

Przez cały dzień temperatura nawierzchni zmieniała się, co miało wpływ na czasy okrążeń podczas wykonywania przez kierowców i zespoły symulacji kwalifikacyjnych oraz dłuższych przejazdów, przy wykorzystaniu wszystkich trzech dostępnych mieszanek: twardej, pośredniej oraz miękkiej.

Głównym celem dzisiejszych prac było zapoznanie się z nowym asfaltem toru Sepang. Nawierzchnia jest teraz pozbawiona nierówności i mniej szorstka, a optymalna linia jazdy uległa zmianie. Jak dotąd tor zdaje się być znacznie szybszy: dzisiejsze czasy okrążeń już były lepsze niż rezultaty z całego zeszłorocznego weekendu.

Jednak zespołom było dość trudno uzyskać dokładny obraz zużycia i degradacji, z powodu straconego podczas czerwonej flagi czasu w pierwszym treningu, zmiennej temperatury nawierzchni oraz ewolucji toru. Dodatkowo sytuację komplikuje fakt, że sobotnie kwalifikacje odbywają się późnym popołudniem czasu lokalnego, trzy godziny po rozpoczęciu piątkowej drugiej sesji treningowej. To oznacza, że zebrane dziś dane niekoniecznie są reprezentatywne. Ponadto przez resztę weekendu pogoda może być bardziej pochmurna, a w dniu wyścigu pojawiło się ryzyko deszczu.

Najlepszy czas dnia uzyskał w drugim treningu Lewis Hamilton z Mercedesa: przejechał jedno okrążenie w 1.34,944 na miękkiej mieszance, szybszej w tej chwili od pośredniej o około 1,3 sekundy na okrążeniu.

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: „Nowy asfalt w Malezji wydaje się być szybszy i mimo najwyższych temperatur toru w niedawnej historii wszystkie trzy nasze mieszanki bardzo dobrze sprostały wyzwaniu, umożliwiając uzyskiwanie czasów lepszych o prawie pięć sekund w porównaniu z odpowiednimi sesjami w zeszłym sezonie. Jednak przy niepewnych prognozach pogody na resztę weekendu wciąż pozostaje trochę potencjalnych zmiennych, przez co planowanie strategii na tym etapie nie jest prostym zadaniem”.

NAJLEPSZE CZASY DNIA

Trening 1:
1. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227 miękkie nowe
2. L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721 pośrednie nowe
3. K. Raikkonen (Ferrari) 1.36,315 miękkie nowe

Trening 2:
1. L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944 miękkie nowe
2. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,177 miękkie nowe
3. S. Vettel (Ferrari) 1.35,605 miękkie nowe

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE D. Ricciardo (Red Bull) 1.36,753
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721
MIĘKKIE N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,956
POŚREDNIE N. Rosberg (Mercedes) 1.36,543
MIĘKKIE L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY DNIA
TWARDE E. Ocon (Manor) 24 okrążenia
POŚREDNIE R. Grosjean (Haas) 20 okrążeń
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 20 okrążeń
MIĘKKIE S. Vettel (Ferrari) 20 okrążeń
MIĘKKIE E. Gutierrez (Haas) 20 okrążeń
MIĘKKIE P. Wehrlein (Manor) 20 okrążeń

FAKT DNIA PIRELLI
Na liście mistrzów świata w seriach FIA widnieje już kierowca z Malezji, startujący malezyjskim samochodem na oponach Pirelli. W sezonie 2002 Karamjit Singh za kierownicą Protona został mistrzem w Rajdowych Mistrzostwach Świata Samochodów Produkcyjnych. O tym oraz innych mało znanych faktach przeczytacie w naszym magazynie.

GOŚĆ W PADOKU
Dziś nie wyłowiliśmy żadnych sław, za to korzystamy z zupełnie nowych budynków z pomieszczeniami gościnnymi dla zespołów, które zostały postawione w ramach renowacji toru na początku tego roku.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
15.05.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako
13.05.2018  GP Hiszpanii: opony użyte w wyścigu
03.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Wielkiej Brytanii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca