F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli po treningach przed GP Malezji

Ponad jedna sekunda różnicy pomiędzy pośrednimi i miękkimi oponami.
Informacja prasowa, 30 września 2016, wyświetlenia: 491<< | lista | T- | T+ | >>

Sepang, 30 września 2016 – Na początku drugiej sesji treningowej na torze Sepang w Malezji odnotowano najwyższą temperaturę nawierzchni w ostatnich latach. Asfalt nagrzał się do 61 stopni Celsjusza.

Przez cały dzień temperatura nawierzchni zmieniała się, co miało wpływ na czasy okrążeń podczas wykonywania przez kierowców i zespoły symulacji kwalifikacyjnych oraz dłuższych przejazdów, przy wykorzystaniu wszystkich trzech dostępnych mieszanek: twardej, pośredniej oraz miękkiej.

Głównym celem dzisiejszych prac było zapoznanie się z nowym asfaltem toru Sepang. Nawierzchnia jest teraz pozbawiona nierówności i mniej szorstka, a optymalna linia jazdy uległa zmianie. Jak dotąd tor zdaje się być znacznie szybszy: dzisiejsze czasy okrążeń już były lepsze niż rezultaty z całego zeszłorocznego weekendu.

Jednak zespołom było dość trudno uzyskać dokładny obraz zużycia i degradacji, z powodu straconego podczas czerwonej flagi czasu w pierwszym treningu, zmiennej temperatury nawierzchni oraz ewolucji toru. Dodatkowo sytuację komplikuje fakt, że sobotnie kwalifikacje odbywają się późnym popołudniem czasu lokalnego, trzy godziny po rozpoczęciu piątkowej drugiej sesji treningowej. To oznacza, że zebrane dziś dane niekoniecznie są reprezentatywne. Ponadto przez resztę weekendu pogoda może być bardziej pochmurna, a w dniu wyścigu pojawiło się ryzyko deszczu.

Najlepszy czas dnia uzyskał w drugim treningu Lewis Hamilton z Mercedesa: przejechał jedno okrążenie w 1.34,944 na miękkiej mieszance, szybszej w tej chwili od pośredniej o około 1,3 sekundy na okrążeniu.

Dyrektor Pirelli Motorsport Paul Hembery: „Nowy asfalt w Malezji wydaje się być szybszy i mimo najwyższych temperatur toru w niedawnej historii wszystkie trzy nasze mieszanki bardzo dobrze sprostały wyzwaniu, umożliwiając uzyskiwanie czasów lepszych o prawie pięć sekund w porównaniu z odpowiednimi sesjami w zeszłym sezonie. Jednak przy niepewnych prognozach pogody na resztę weekendu wciąż pozostaje trochę potencjalnych zmiennych, przez co planowanie strategii na tym etapie nie jest prostym zadaniem”.

NAJLEPSZE CZASY DNIA

Trening 1:
1. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227 miękkie nowe
2. L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721 pośrednie nowe
3. K. Raikkonen (Ferrari) 1.36,315 miękkie nowe

Trening 2:
1. L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944 miękkie nowe
2. N. Rosberg (Mercedes) 1.35,177 miękkie nowe
3. S. Vettel (Ferrari) 1.35,605 miękkie nowe

PIERWSZY TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE D. Ricciardo (Red Bull) 1.36,753
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,721
MIĘKKIE N. Rosberg (Mercedes) 1.35,227

DRUGI TRENING – NAJLEPSZE CZASY Z ROZBICIEM NA MIESZANKI
TWARDE L. Hamilton (Mercedes) 1.35,956
POŚREDNIE N. Rosberg (Mercedes) 1.36,543
MIĘKKIE L. Hamilton (Mercedes) 1.34,944

NAJDŁUŻSZE PRZEJAZDY DNIA
TWARDE E. Ocon (Manor) 24 okrążenia
POŚREDNIE R. Grosjean (Haas) 20 okrążeń
POŚREDNIE L. Hamilton (Mercedes) 20 okrążeń
MIĘKKIE S. Vettel (Ferrari) 20 okrążeń
MIĘKKIE E. Gutierrez (Haas) 20 okrążeń
MIĘKKIE P. Wehrlein (Manor) 20 okrążeń

FAKT DNIA PIRELLI
Na liście mistrzów świata w seriach FIA widnieje już kierowca z Malezji, startujący malezyjskim samochodem na oponach Pirelli. W sezonie 2002 Karamjit Singh za kierownicą Protona został mistrzem w Rajdowych Mistrzostwach Świata Samochodów Produkcyjnych. O tym oraz innych mało znanych faktach przeczytacie w naszym magazynie.

GOŚĆ W PADOKU
Dziś nie wyłowiliśmy żadnych sław, za to korzystamy z zupełnie nowych budynków z pomieszczeniami gościnnymi dla zespołów, które zostały postawione w ramach renowacji toru na początku tego roku.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.01.2018  Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1
18.01.2018  Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018
15.01.2018  Dobór mieszanek ogumienia na sezon 2018
11.01.2018  Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu
15.12.2017  Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca