F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2018

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (2)

17.08.2018

Hughes: Kubica ma szansę na udział w GP Belgii z Williamsem

Perez bliski pozostania w Force India na sezon 2019

Alonso: Słaba jakość wyścigów jest powodem mojego odejścia z F1

Hartley: Spoglądam bardzo pewnie w przyszłość

16.08.2018

McLaren zainteresowany pozyskaniem Estebana Ocona?

McLaren potwierdził zakontraktowanie Carlosa Sainza

Briatore: Alonso stracił motywację do dalszych startów w F1

15.08.2018

Vettel: Ferrari stać na poprawę potencjału

Alonso chwali kierunek ostatnich zmian w McLarenie

ESPN: McLaren potwierdzi w czwartek dwuletni kontrakt z Sainzem

Paliwo kluczem do sukcesu - rozmowa z inżynierem ExxonMobil (1)

14.08.2018

Prowizoryczna lista startowa na sezon 2019

Fernando Alonso zakończy karierę w Formule 1 po sezonie 2018

Niki Lauda może w tym roku nie wrócić do padoku F1

Abiteboul: Ricciardo nie będzie wygrywał z Renault co najmniej do 2020 roku

Leclerc: Po słabym starcie sezonu postępy Saubera wyglądają na jeszcze większe

13.08.2018

Tost: Niedziałające poprawki są odpowiedzialne za słabą formę

Magnussen: Formuła 1 wreszcie sprawia mi radość

Raikkonen przedłużył kontrakt z Ferrari na starty w sezonie 2019?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: GP Brazylii i Niemiec mogą wypaść z kalendarza na sezon 2017

Szef FOM przyznaje, że organizatorzy obu wyścigów mają poważne problemy finansowe.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2016, wyświetlenia: 856<< | lista | T- | T+ | >>


Bernie Ecclestone potwierdził, że wyścigi o Grand Prix Niemiec i Brazylii mogą wypaść z ostatecznej wersji kalendarza Formuły 1 na sezon 2017.

Obie rundy, podobnie jak Grand Prix Kanady, oznaczone są w prowizorycznej wersji kalendarza jako "do potwierdzenia". Brytyjczyk wierzy, że w przypadku eliminacji w Montrealu uda się wkrótce znaleźć zadowalające rozwiązanie – zaznacza jednak, że dużo gorzej wygląda na tę chwilę sytuacja imprez w Sao Paulo i na Hockenheimringu.

Zapytany przez dziennikarza o to, czy postawiłby pieniądze na to, że w przyszłym roku odbędzie się wyścig o GP Brazylii, szef FOM odparł: „Nie zrobiłbym tego, ale mógłbym postawić twoje”.

W środę Ecclestone spotkał się z nowym prezydentem Brazylii – Michelem Temerem. Zdementował jednak, że w trakcie rozmowy poprosił o dofinansowanie imprezy na Interlagos z pieniędzy publicznym. „Nie pytałem go o to. Chciałem się z nim spotkać, zobaczyć jak się czuje, jak mają się ogólnie rzeczy w jego kraju. Czy sądzi, że F1 była dobra dla Brazylii? Prawdopodobnie była dobra dla Sao Paulo. Czy dla reszty kraju również? Kto wie. Nie mam pojęcia, co może zrobić, jako prezydent. W tym kraju wszystko jest w tej chwili bardzo upolitycznione. On dopiero rozpoczął swoje urzędowanie”.

Zdaniem Ecclestone'a jeszcze gorzej rysuje się przyszłość GP Niemiec. „Niemcy? Nie wiem nawet, co mogłoby ocalić ten wyścig. To sprawa czysto komercyjna. Niesamowite jest to, że mają mistrzów świata, Mercedes zapewnił sobie tytuł wśród konstruktorów, a jeden z ich kierowców na pewno zdobędzie w tym roku indywidualną koronę, a w Niemczech nie budzi to żadnego zainteresowania. Jeśli chodzi o Nurburgring, to nawet nie mam z kim tam rozmawiać. Obecni właściciele toru nie mieli pojęcia, co się dzieje. Kiedy w końcu się dowiedzieli, nie podobało im się to, co usłyszeli. Spotkałem się z nimi, to ludzie z Rosji”.

„W przypadku Hockenheim nic się nie zmieniło – nigdy nie otrzymywali wsparcia, jakie powinni otrzymywać. Zawsze mówią – lub przynajmniej wydaje mi się, że mówią – "jesteśmy przygotowani na kontynuowanie współpracy na warunkach, jakie obowiązywały przez ostatnie dwa, trzy lata". Dla nas to nic dobrego. Staraliśmy się utrzymać ich przy życiu, ale skończyły im się tabletki. W tym przypadku postawił bym pieniądze na to, że wyścig się nie odbędzie. Będę musiał porozmawiać z nimi w ciągu nadchodzących tygodni” – dodał.

Supremo F1 zasugerował, że w przypadku wypadnięcia z kalendarza dwóch wyścigów, powinien być w stanie znaleźć alternatywne lokalizacje z myślą o sezonie 2018. „Są imprezy, które możemy wskrzesić, ludzie którzy z nami rozmawialiśmy, ale nie mogliśmy nic im obiecać. Prawdopodobnie nie uda nam się to w kolejnym sezonie, ale rok później na pewno”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania
04.07.2018  Ecclestone: Liberty może mieć problem z organizacją GP Miami
26.05.2018  Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1
12.05.2018  Bernie Ecclestone zakupił na aukcji McLarena MP4/8 z sezonu 1993
04.04.2018  Ecclestone: F1 powinna dążyć do wyrównania osiągów silników
Tagi:
Ecclestone B.
Kalendarz GP
Interlagos
Hockenheim
Nurburgring
Montreal

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pawel J, 12.11.2016 17:09[!]
Niech Bernie zorganizuje GP Syrii i Iraku inwestorzy pewnie się znajdą....
enstone, 12.11.2016 17:27[!]
A ten dziadek kiedy wypadnie z F1 ....?
mcracer1993, 12.11.2016 19:33[!]
@enstone Będzie w F1 aż do śmierci. :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca