F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: GP Brazylii i Niemiec mogą wypaść z kalendarza na sezon 2017

Szef FOM przyznaje, że organizatorzy obu wyścigów mają poważne problemy finansowe.
Nataniel Piórkowski, 12 listopada 2016, wyświetlenia: 744<< | lista | T- | T+ | >>


Bernie Ecclestone potwierdził, że wyścigi o Grand Prix Niemiec i Brazylii mogą wypaść z ostatecznej wersji kalendarza Formuły 1 na sezon 2017.

Obie rundy, podobnie jak Grand Prix Kanady, oznaczone są w prowizorycznej wersji kalendarza jako "do potwierdzenia". Brytyjczyk wierzy, że w przypadku eliminacji w Montrealu uda się wkrótce znaleźć zadowalające rozwiązanie – zaznacza jednak, że dużo gorzej wygląda na tę chwilę sytuacja imprez w Sao Paulo i na Hockenheimringu.

Zapytany przez dziennikarza o to, czy postawiłby pieniądze na to, że w przyszłym roku odbędzie się wyścig o GP Brazylii, szef FOM odparł: „Nie zrobiłbym tego, ale mógłbym postawić twoje”.

W środę Ecclestone spotkał się z nowym prezydentem Brazylii – Michelem Temerem. Zdementował jednak, że w trakcie rozmowy poprosił o dofinansowanie imprezy na Interlagos z pieniędzy publicznym. „Nie pytałem go o to. Chciałem się z nim spotkać, zobaczyć jak się czuje, jak mają się ogólnie rzeczy w jego kraju. Czy sądzi, że F1 była dobra dla Brazylii? Prawdopodobnie była dobra dla Sao Paulo. Czy dla reszty kraju również? Kto wie. Nie mam pojęcia, co może zrobić, jako prezydent. W tym kraju wszystko jest w tej chwili bardzo upolitycznione. On dopiero rozpoczął swoje urzędowanie”.

Zdaniem Ecclestone'a jeszcze gorzej rysuje się przyszłość GP Niemiec. „Niemcy? Nie wiem nawet, co mogłoby ocalić ten wyścig. To sprawa czysto komercyjna. Niesamowite jest to, że mają mistrzów świata, Mercedes zapewnił sobie tytuł wśród konstruktorów, a jeden z ich kierowców na pewno zdobędzie w tym roku indywidualną koronę, a w Niemczech nie budzi to żadnego zainteresowania. Jeśli chodzi o Nurburgring, to nawet nie mam z kim tam rozmawiać. Obecni właściciele toru nie mieli pojęcia, co się dzieje. Kiedy w końcu się dowiedzieli, nie podobało im się to, co usłyszeli. Spotkałem się z nimi, to ludzie z Rosji”.

„W przypadku Hockenheim nic się nie zmieniło – nigdy nie otrzymywali wsparcia, jakie powinni otrzymywać. Zawsze mówią – lub przynajmniej wydaje mi się, że mówią – "jesteśmy przygotowani na kontynuowanie współpracy na warunkach, jakie obowiązywały przez ostatnie dwa, trzy lata". Dla nas to nic dobrego. Staraliśmy się utrzymać ich przy życiu, ale skończyły im się tabletki. W tym przypadku postawił bym pieniądze na to, że wyścig się nie odbędzie. Będę musiał porozmawiać z nimi w ciągu nadchodzących tygodni” – dodał.

Supremo F1 zasugerował, że w przypadku wypadnięcia z kalendarza dwóch wyścigów, powinien być w stanie znaleźć alternatywne lokalizacje z myślą o sezonie 2018. „Są imprezy, które możemy wskrzesić, ludzie którzy z nami rozmawialiśmy, ale nie mogliśmy nic im obiecać. Prawdopodobnie nie uda nam się to w kolejnym sezonie, ale rok później na pewno”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
28.06.2017  Briatore: Nie można wykluczyć powrotu Alonso do Ferrari
11.06.2017  Mallya dementuje plotki o możliwej sprzedaży Force India
06.06.2017  Ecclestone: Muszę żyć z krytyką ze strony Liberty
09.05.2017  Ecclestone jest zaangażowany w powrót Brabhama do Formuły 1?
06.05.2017  Ecclestone odpiera krytyczne uwagi Careya
Tagi:
Ecclestone B.
Kalendarz GP
Interlagos
Hockenheim
Nurburgring
Montreal

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Pawel J, 12.11.2016 17:09[!]
Niech Bernie zorganizuje GP Syrii i Iraku inwestorzy pewnie się znajdą....
enstone, 12.11.2016 17:27[!]
A ten dziadek kiedy wypadnie z F1 ....?
mcracer1993, 12.11.2016 19:33[!]
@enstone Będzie w F1 aż do śmierci. :P
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca