F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Taffin: Słaby start sezonu 2015 dobił Renault

Francuz ujawnił, iż koncern znalazł się wówczas w położeniu, w którym nie wiedział co dalej robić.
Mateusz Szymkiewicz, 26 grudnia 2016, wyświetlenia: 1305<< | lista | T- | T+ | >>


Remi Taffin nadzorujący rozwój jednostki napędowej Renault, przyznał, iż problematyczny start sezonu 2015 praktycznie „dobił” francuskiego producenta.

Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari. W dodatku układy napędowe Renault prezentowały wysoki poziom zawodności i niewiele brakowało, by wieloletni partner jakim jest Red Bull, zaprzestał współpracy po sezonie 2015.

„Start sezonu 2015 nas dobił” – powiedział Remi Taffin. „Po prostu wszystko zatrzymaliśmy. Pod względem technicznym oraz politycznym było dla nas ciężko. Nie wiedzieliśmy czy zamierzamy kupić zespół, jeżeli będziemy posiadać klientów. Gdy złoży się to w jedną całość, to życie zostało utrudnione każdemu z nas. Druga część sezonu 2015 pokazała jednak, iż jesteśmy w stanie przetrwać oraz znów wykonywać dobrą pracę”.

Mimo przełomowego sezonu 2016, w którym Red Bull wygrał dwa wyścigi dysponując jednostkami Renault, Taffin przyznał, iż firma w kryzysowym momencie utraciła kierunek rozwoju. „Ludzie się nie zmienili, wciąż mamy odpowiednie oraz dobre osoby. To kwestia organizacji. To coś, co straciliśmy w tamtym momencie. Przy pewnych obszarach silnika uruchomiliśmy procedury, by upewnić się, że to co zrobiliśmy w fabryce sprawdzi się na torze. Będę szczery jeżeli powiem, że w tym roku mieliśmy jedną lub dwie niespodzianki. To normalne, ale mogliśmy zareagować i byliśmy na to przygotowani. Musisz być gotowy, a także należy mieć rozwiązanie, jeżeli coś pójdzie nie tak lub potoczy się inaczej niż zakładałeś”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.01.2018  Renault zaostrza procedury kontroli nowych części
08.01.2018  Newey: W swojej karierze otrzymałem trzy oferty dołączenia do Ferrari
05.01.2018  Renault: Zadaniem Budkowskiego będzie zbudowanie czołowej stajni F1
03.01.2018  AMuS: Mercedes osiągnie moc 1000 koni mechanicznych w 2019 roku
30.12.2017  Grosjean: McLaren i Renault dokonają dużych postępów
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sztuka1988, 26.12.2016 12:41[!]
Ah te tłumaczenia z Google Translate
bartoszcze, 26.12.2016 20:58[!]
Cytat :
Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari.

W 2014 silniki Renault lały Ferrari, aż równo puchło.
Zresztą w tekście, na którym to jest bazowane, wyraźnie piszą że problemem były zmiany wprowadzone w zimie 2014/2015.
Taffin przyznaje też, że z rocznym opóźnieniem wprowadzili właściwą technologię.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca