F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.07.2018

Haas rozpocznie rozmowy z kierowcami po zakończeniu letniej przerwy

Motorsport.com: Lance Stroll może przejść do Force India na sezon 2019

Hamilton pozostanie w Mercedesie do końca 2020 roku

Diario Motorsport: Robert Kubica prowadzi rozmowy z Haasem (akt.)

Horner: Honda jest właściwym wyborem Red Bulla

Berger: Formuła 1 potrzebuje dyktatury

Haas nie podjął jeszcze decyzji w sprawie Ferrucciego

18.07.2018

Ecclestone: Obecne przepisy zniechęcają kierowców do ścigania

Mallya chce, aby Ocon i Perez pozostali kierowcami Force India

GP Miami zostanie potwierdzone pod koniec lipca?

Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza

Pirelli ogłosiło dobór mieszanek ogumienia na GP Węgier

17.07.2018

Webber: Formuła 1 zbyt łatwo dopuszcza fanów do kierowców

Red Bull zachęca Hondę do częstszego wprowadzania poprawek

Steiner: Haas nie żałuje kontrowersyjnego podejścia do startów w F1

Raikkonen może wrócić do Saubera na sezon 2019?

Antonio Giovinazzi wystąpi z Sauberem w treningu do GP Niemiec

Ferrari z agresywnym wyborem opon na Grand Prix Węgier

16.07.2018

Steiner: Pojęcie środka stawki stało się abstrakcyjne

Briatore: Hamilton znajduje się w lepszej sytuacji od Vettela

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Taffin: Słaby start sezonu 2015 dobił Renault

Francuz ujawnił, iż koncern znalazł się wówczas w położeniu, w którym nie wiedział co dalej robić.
Mateusz Szymkiewicz, 26 grudnia 2016, wyświetlenia: 1388<< | lista | T- | T+ | >>


Remi Taffin nadzorujący rozwój jednostki napędowej Renault, przyznał, iż problematyczny start sezonu 2015 praktycznie „dobił” francuskiego producenta.

Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari. W dodatku układy napędowe Renault prezentowały wysoki poziom zawodności i niewiele brakowało, by wieloletni partner jakim jest Red Bull, zaprzestał współpracy po sezonie 2015.

„Start sezonu 2015 nas dobił” – powiedział Remi Taffin. „Po prostu wszystko zatrzymaliśmy. Pod względem technicznym oraz politycznym było dla nas ciężko. Nie wiedzieliśmy czy zamierzamy kupić zespół, jeżeli będziemy posiadać klientów. Gdy złoży się to w jedną całość, to życie zostało utrudnione każdemu z nas. Druga część sezonu 2015 pokazała jednak, iż jesteśmy w stanie przetrwać oraz znów wykonywać dobrą pracę”.

Mimo przełomowego sezonu 2016, w którym Red Bull wygrał dwa wyścigi dysponując jednostkami Renault, Taffin przyznał, iż firma w kryzysowym momencie utraciła kierunek rozwoju. „Ludzie się nie zmienili, wciąż mamy odpowiednie oraz dobre osoby. To kwestia organizacji. To coś, co straciliśmy w tamtym momencie. Przy pewnych obszarach silnika uruchomiliśmy procedury, by upewnić się, że to co zrobiliśmy w fabryce sprawdzi się na torze. Będę szczery jeżeli powiem, że w tym roku mieliśmy jedną lub dwie niespodzianki. To normalne, ale mogliśmy zareagować i byliśmy na to przygotowani. Musisz być gotowy, a także należy mieć rozwiązanie, jeżeli coś pójdzie nie tak lub potoczy się inaczej niż zakładałeś”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.07.2018  Abiteboul: Renault musi mieć alternatywy dla Sainza
13.07.2018  Renault przygotowało na GP Niemiec nową wersję przedniego skrzydła
11.07.2018  Hulkenberg: To Haas jest obecnie największym zagrożeniem dla Renault
11.07.2018  Horner: To Ferrari dysponuje obecnie najlepszym silnikiem w F1
10.07.2018  Rozmowy na temat przepisów silnikowych utknęły w martwym punkcie
Tagi:
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
sztuka1988, 26.12.2016 12:41[!]
Ah te tłumaczenia z Google Translate
bartoszcze, 26.12.2016 20:58[!]
Cytat :
Po wprowadzeniu hybrydowych silników V6 w sezonie 2014, producent z Viry przez pierwsze dwa lata nie był w stanie opracować na tyle konkurencyjnego pakietu, by na równi walczyć z Mercedesem oraz Ferrari.

W 2014 silniki Renault lały Ferrari, aż równo puchło.
Zresztą w tekście, na którym to jest bazowane, wyraźnie piszą że problemem były zmiany wprowadzone w zimie 2014/2015.
Taffin przyznaje też, że z rocznym opóźnieniem wprowadzili właściwą technologię.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca