F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.11.2017

Steiner: Zespoły powinny dać więcej czasu Liberty Media

Bell: Wzmocnienia kadrowe stopniowo poprawiają sytuację Renault

22.11.2017

Informacja Pirelli przed GP Abu Zabi

Grosjean: Haas dokonał w tym roku bardzo solidnych postępów

Bottas: Muszę udowodnić, że zasługuję na posadę w Mercedesie

Williams potwierdził skład kierowców na testy opon w Abu Zabi

21.11.2017

Ferrari bliskie przemianowania klienckich silników na Alfa Romeo

Autosport: Sirotkin dołączy do Kubicy podczas testów w Abu Zabi

FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017

Gene: Alonso może wygrać Le Mans w swoim debiucie

Hartley pozostaje spokojny o jednostki Hondy w sezonie 2018

Williams dementuje pogłoski o podpisaniu umowy z Kubicą na sezon 2018

20.11.2017

Massa nie spieszy się z wyborem nowej serii wyścigowej

Mer Sao Paulo dementuje plotki o niepewnej przyszłości F1 na Interlagos

Abiteboul: F1 nie powinna odchodzić od obecnej koncepcji silnika

Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR

Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Boullier: McLaren z lepszym silnikiem mógłby wygrywać w sezonie 2016

43-latek ujawnił, iż według danych z GPS, model MP4-31 był jednym z najszybszych w zakrętach.
Mateusz Szymkiewicz, 27 grudnia 2016, wyświetlenia: 1389<< | lista | T- | T+ | >>


Eric Boullier uważa, iż ekipa McLaren dysponując lepszą jednostką w sezonie 2016 mogłaby wygrywać wyścigi.

Stajnia z Woking przechodzi przez serię siedemdziesięciu ośmiu Grand Prix bez zwycięstwa i jest ona najdłuższa w całej jej historii. W chwili obecnej trwają starania, by powrócić do czołówki i w dwóch ostatnich latach sprawy nie ułatwiał układ napędowy Hondy, prezentujący niskie osiągi na tle konkurencji oraz wysoki poziom zawodności.

„Gdybyśmy mieli w tym roku najlepszy silnik, moglibyśmy wygrywać wyścigi” – powiedział Eric Boullier, dyrektor wyścigowy McLarena. „Wiemy to z GPS [wykaz prędkości w zakrętach]. Honda może się poprawić w każdym obszarze. To także prowadzi do lepszego rozwoju bolidu. Wszystko jest ze sobą połączone. Nie można zbudować konstrukcji ze zbyt dużym dociskiem, jeżeli nie masz wystarczającej mocy, ponieważ wtedy tracisz czas. Za każdym razem musi to być zbalansowane. Razem z Hondą pracujemy w jednym zespole, by osiągnąć to czego chcemy”.

Francuz mimo nadziei, że Honda wykona w przyszłym roku spory krok naprzód, zdaje sobie sprawę, iż całkowita redukcja straty do czołówki będzie wymagała większej ilości czasu. „Różnica się zmniejszyła. Mimo to by znaleźć się w położeniu Mercedesa, nie wystarczy opcja kopiuj-wklej. Trzeba przejść przez odpowiednią drogę. Nie da się tego zrobić w okresie trzech lub sześciu miesięcy, potrzeba na to kilku lat. Renault zajęło to trochę i nadal nie są w czołówce. Oni rozpoczęli rozwój jednostki sześć lat temu”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
16.11.2017  Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena
13.11.2017  Pirelli i McLaren odwołali testy opon na Interlagos ze względów bezpieczeństwa
13.11.2017  Alonso: Niska moc silnika Hondy powinna martwić Toro Rosso
11.11.2017  McLaren zawetował propozycję dalszego korzystania w F1 z "płetw rekina"
10.11.2017  Alonso: Bezproblemowy weekend da McLarenowi punkty w GP Brazylii
Tagi:
McLaren
Boullier E.
Honda

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Gie, 27.12.2016 10:04[!]
Czy dalej są jakieś ograniczenia zmian w silnikach tokenami?
michu94, 27.12.2016 10:18[!]
Od przyszłego chyba nie ma
rno2, 27.12.2016 11:29[!]
Jeśli zbudują bardzo dobry bolid, to mogą wejść do czołówki, nawet pomimo stary w mocy silnika Hondy.
Red Bull pokazał w tym roku, że z nie najlepszym silnikiem, ale za to z bardzo dobrą konstrukcją bolidu można walczyć o podia, a nawet o zwycięstwa.
enstone, 27.12.2016 11:41[!]
Bulion stał się ostatnimi czasy niezłym bajkopisarzem.
baron, 27.12.2016 12:33[!]
FW38 z kolei był jednym z najszybszych na prostych, więc z lepszym bolidem też mogliby wygrywać.

Takie gadanie nie ma sensu.
piwo, 27.12.2016 16:54[!]
Marzyciel z tego Boulierra.Zeby wygrywac trzeba meic dobre podwozie ktorego mclaren nie ma. Niech zaczna rozwijac bolid a nie martwic sie o silnik to wyniki przyjda same jak u redbulla.
Ale troche racji ma. ze slaba jednostka trzeba poswiecic czesc docisku na rzecz predkosci na prostej. ale w 2015 redbule jezdzily z niskim dociskiem jednak lepiej niz mclareny w tym roku wiec do konca tej racji nie ma.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca