F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.01.2018

Od sezonu 2019 wprowadzona zostanie minimalna waga kierowcy?

Płetwy rekina powrócą do Formuły 1 w sezonie 2019?

Pirelli chce w tym roku zakończyć rozmowy na temat nowej umowy z F1

Lista startowa F1 na sezon 2018

Brown: Alonso nie stawiał McLarenowi żadnego ultimatum

18.01.2018

Forbes: Grand Prix Wietnamu dołączy do kalendarza F1

Mercedes przedstawi nowy bolid 22 lutego

Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury

McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33

Marchionne: Umowa Haasa z Maserati byłaby dobra

Rosberg: Marzenie Kubicy o startach w F1 wciąż jest żywe

Pirelli oczekuje znaczącej poprawy czasów okrążeń na początku sezonu 2018

17.01.2018

Magnussen: Haas podąża drogą Force India

Mansell: Williams może poradzić sobie z niedoświadczonym składem kierowców

Chandhok: Kubica otrzymał wystarczająco dużo szans, by pokazać swoje możliwości

Salo: Williams postawił na kierowców głodnych sukcesów

Marchionne: Nowy bolid Ferrari może być potworem

Autosport: Martin Whitmarsh dołączy do FIA jako konsultant

16.01.2018

Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero

Carlo Santi zostanie nowym inżynierem wyścigowym Kimiego Raikkonena?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso poszukuje sponsora do przemianowania jednostek Renault

Szef zespołu - Franz Tost, ujawnił również, że model STR12 zaliczył testy zderzeniowe.
Mateusz Szymkiewicz, 28 grudnia 2016, wyświetlenia: 1832<< | lista | T- | T+ | >>


Ekipa Toro Rosso poszukuje sponsora, który użyczy swojej nazwy do przemianowania jednostek napędowych Renault.

Stajnia z Faenzy po rocznej przerwie powróci do układów napędowych francuskiego producenta, lecz tak jak Red Bull, posiada w swojej umowie prawo do korzystania z nich pod inną nazwą. Seniorska ekipa oficjalnie używa jednostek TAG-Heuer, natomiast jak potwierdził Franz Tost, Toro Rosso jest na etapie poszukiwania sponsora gotowego zaangażować się w tego typu współpracę.

„Mamy możliwość znalezienia sponsora, by przemianować nasze silniki w 2017 roku, tak jak to zrobił Red Bull. Obecnie prowadzimy rozmowy” – powiedział Franz Tost dla La Gazzetta dello Sport.

Szef włoskiej ekipy potwierdził również, że model STR12 ma za sobą testy zderzeniowe, natomiast swój debiut na torze zaliczy podczas dnia filmowego w Barcelonie. „Wykonaliśmy testy zderzeniowe i zamierzamy zorganizować dzień filmowy z nowym bolidem, nim rozpoczną się zimowe przygotowania w Barcelonie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.01.2018  Toro Rosso przeprowadziło swoim pracownikom kurs z japońskiej kultury
18.01.2018  McLaren ogłosił datę prezentacji bolidu MCL33
16.01.2018  Toro Rosso zakończyło współpracę z dotychczasowym szefem działu aero
10.01.2018  Gelael będzie kontynuował współpracę z Toro Rosso w sezonie 2018
30.12.2017  Honda traktuje tegoroczny silnik jako opcję awaryjną na sezon 2018
Tagi:
Toro Rosso
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 28.12.2016 11:57[!]
Dziwię się Renault, że dostarcza silniki konkurencji w najnowszej specyfikacji na równi ze swoim zespołem, ale chcą pozostać anonimowi ... Jestem w stanie zrozumieć sytuację z RBR, ale STR.? - po co.?
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......
Yurek, 28.12.2016 12:53[!]
Cytat enstone :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Lepiej brzmiałaby kombinacja Toro Rosso-Domestos
Peter78, 28.12.2016 13:28[!]
@enstone
Nie musisz tego rozumiec. W Renault pracuja ludzie sporo madrzejsi od ciebie i oni wiedza, co robia.
Cytat enstone :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Przyklad idiotyczny, jak caly twoj wpis, ale nawet jesli, to zmieni to cos w twoim zyciu? Jakos w sprawie silnika sygnowanego logiem producenta zegarkow tak nie biadolisz.
rno2, 28.12.2016 13:50[!]
@enstone
Założę się, że w sezonie 2017 zarówno RBR jak i STR będą objeżdżali Renault. Trochę byłoby głupio, gdyby ich klienci byli szybsi od swojego dostawcy.
A tak RBR i STR przebrandują swoje silniki Renault i przegrana Francuzów nie będzie się tak mocno rzucała w oczy.
A że Renault dostarcza swoje silniki konkurencji? To jest biznes. Nie robią tego charytatywnie, tylko nieźle kasują klientów, a przy okazji mają dużo większe pole do testowania swoich jednostek na torze...
slipstream, 28.12.2016 14:09[!]
Renault ma po powrocie do F1 ma bardzo jasną strategię - pracują na swoją markę tylko i wyłącznie ekipą fabryczną. Ona, i tylko ona ma reklamować markę Renault, bez pomocy innych ekip które za to dodatkowo zapłacą, a co Renault wykorzysta na rozwój swojej ekipy. To jest biznes, i bardzo przemyślany ze strony francuzów.

Cytat :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Scuderia Toro Rosso BASF. Powszechnie znana marka (te sentymenty VHS) z rozpoznawalnym logo. W sumie byłby to zupełnie sensowny 'mezalians'. Przy odpowiedniej kwocie nie ma żadnych problemów żeby był to i producent nawozów.
hds.147, 28.12.2016 17:07[!]
Cytat Yurek :
Toro Rosso-Domestos

Toro Roso-Osram xD a za kierowcę Felipe Nasra ;)
Sycior, 28.12.2016 18:07[!]
Nie wiem nad czym wy się tu zastanawiacie. Tego typu praktyki nie raz były w F1. Np Prost Acer, Sauber Petronas, McLaren TAG itd. wiele by tu wymieniać :P
Mahilda111, 28.12.2016 18:11[!]
Wydaje mi się, że ta praktyka będzie miała miejsce do końca ważności kontraktu, czyli 2018 roku. Renault może ten okres traktować jako bufor do spokojnego rozwoju układu napędowego. Jeżeli ich nowy silnik pozwoli Red Bullowi na walkę o tytuł lub okaże się na tyle dobry, że zdetronizuje Mercedesa, to raczej zastrzegą sobie w nowej umowie zakaz rebrandingu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca