F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.11.2017

Fernando Alonso pokonał ponad 100 okrążeń podczas testów WEC

Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018

Pirelli rozwija nowe deszczowe opony F1

Thierry Neuville wygrał Rajd Australii

18.11.2017

Toyota potwierdziła udział Alonso w testach WEC w Bahrajnie

Ferrari sprzeciwiło się utrzymaniu limitu czterech silników na sezon

F1 rozważa zastąpienie obecnego logo nową propozycją?

17.11.2017

Stroll: Nie przejmuję się krytyką płynącą pod moim adresem

Honda otwarta na dalsze rozmowy nad nową specyfikacją silnika F1

Lowe: Williams celuje w poprawę konkurencyjności przed sezonem 2018

16.11.2017

Organizatorzy GP Australii zablokowali projekt zmian w pętli Albert Park

Massa bliski objęcia funkcji w Światowej Radzie Sportów Motorowych

Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018

Steiner: Nie powinniśmy spieszyć się z powiększaniem stawki F1

Alonso: To był bardzo zły sezon w wykonaniu McLarena

Lauda: Mercedes nie zamierza grozić wycofaniem się ze startów w F1

Hamilton: Nie jestem fanem DRS

15.11.2017

Motorsport.com: Kubica pojedzie pierwszego dnia testów w Abu Zabi

FIA i F1 omówią kwestie związane z bezpieczeństwem weekendów GP

Gordon Murray nie jest zadowolony z wyglądu obecnych bolidów F1

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Toro Rosso poszukuje sponsora do przemianowania jednostek Renault

Szef zespołu - Franz Tost, ujawnił również, że model STR12 zaliczył testy zderzeniowe.
Mateusz Szymkiewicz, 28 grudnia 2016, wyświetlenia: 1802<< | lista | T- | T+ | >>


Ekipa Toro Rosso poszukuje sponsora, który użyczy swojej nazwy do przemianowania jednostek napędowych Renault.

Stajnia z Faenzy po rocznej przerwie powróci do układów napędowych francuskiego producenta, lecz tak jak Red Bull, posiada w swojej umowie prawo do korzystania z nich pod inną nazwą. Seniorska ekipa oficjalnie używa jednostek TAG-Heuer, natomiast jak potwierdził Franz Tost, Toro Rosso jest na etapie poszukiwania sponsora gotowego zaangażować się w tego typu współpracę.

„Mamy możliwość znalezienia sponsora, by przemianować nasze silniki w 2017 roku, tak jak to zrobił Red Bull. Obecnie prowadzimy rozmowy” – powiedział Franz Tost dla La Gazzetta dello Sport.

Szef włoskiej ekipy potwierdził również, że model STR12 ma za sobą testy zderzeniowe, natomiast swój debiut na torze zaliczy podczas dnia filmowego w Barcelonie. „Wykonaliśmy testy zderzeniowe i zamierzamy zorganizować dzień filmowy z nowym bolidem, nim rozpoczną się zimowe przygotowania w Barcelonie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
19.11.2017  Hartley: Od kilku tygodni wiedziałem, że będę ścigał się dla STR w sezonie 2018
16.11.2017  Gasly i Hartley pozostaną kierowcami Toro Rosso w sezonie 2018
14.11.2017  Toro Rosso bliskie ogłoszenia składu kierowców na sezon 2018
13.11.2017  Hartley odbędzie spotkanie z szefostwem Toro Rosso ws. umowy na 2018 rok
11.11.2017  Marko: Mamy zaufanie do Renault
Tagi:
Toro Rosso
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
enstone, 28.12.2016 11:57[!]
Dziwię się Renault, że dostarcza silniki konkurencji w najnowszej specyfikacji na równi ze swoim zespołem, ale chcą pozostać anonimowi ... Jestem w stanie zrozumieć sytuację z RBR, ale STR.? - po co.?
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......
Yurek, 28.12.2016 12:53[!]
Cytat enstone :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Lepiej brzmiałaby kombinacja Toro Rosso-Domestos
Peter78, 28.12.2016 13:28[!]
@enstone
Nie musisz tego rozumiec. W Renault pracuja ludzie sporo madrzejsi od ciebie i oni wiedza, co robia.
Cytat enstone :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Przyklad idiotyczny, jak caly twoj wpis, ale nawet jesli, to zmieni to cos w twoim zyciu? Jakos w sprawie silnika sygnowanego logiem producenta zegarkow tak nie biadolisz.
rno2, 28.12.2016 13:50[!]
@enstone
Założę się, że w sezonie 2017 zarówno RBR jak i STR będą objeżdżali Renault. Trochę byłoby głupio, gdyby ich klienci byli szybsi od swojego dostawcy.
A tak RBR i STR przebrandują swoje silniki Renault i przegrana Francuzów nie będzie się tak mocno rzucała w oczy.
A że Renault dostarcza swoje silniki konkurencji? To jest biznes. Nie robią tego charytatywnie, tylko nieźle kasują klientów, a przy okazji mają dużo większe pole do testowania swoich jednostek na torze...
slipstream, 28.12.2016 14:09[!]
Renault ma po powrocie do F1 ma bardzo jasną strategię - pracują na swoją markę tylko i wyłącznie ekipą fabryczną. Ona, i tylko ona ma reklamować markę Renault, bez pomocy innych ekip które za to dodatkowo zapłacą, a co Renault wykorzysta na rozwój swojej ekipy. To jest biznes, i bardzo przemyślany ze strony francuzów.

Cytat :
Zaraz się dowiemy, że STR będzie jeździło na silnikach firmy, która jest producentem środków chemicznych do ochrony roślin ......

Scuderia Toro Rosso BASF. Powszechnie znana marka (te sentymenty VHS) z rozpoznawalnym logo. W sumie byłby to zupełnie sensowny 'mezalians'. Przy odpowiedniej kwocie nie ma żadnych problemów żeby był to i producent nawozów.
hds.147, 28.12.2016 17:07[!]
Cytat Yurek :
Toro Rosso-Domestos

Toro Roso-Osram xD a za kierowcę Felipe Nasra ;)
Sycior, 28.12.2016 18:07[!]
Nie wiem nad czym wy się tu zastanawiacie. Tego typu praktyki nie raz były w F1. Np Prost Acer, Sauber Petronas, McLaren TAG itd. wiele by tu wymieniać :P
Mahilda111, 28.12.2016 18:11[!]
Wydaje mi się, że ta praktyka będzie miała miejsce do końca ważności kontraktu, czyli 2018 roku. Renault może ten okres traktować jako bufor do spokojnego rozwoju układu napędowego. Jeżeli ich nowy silnik pozwoli Red Bullowi na walkę o tytuł lub okaże się na tyle dobry, że zdetronizuje Mercedesa, to raczej zastrzegą sobie w nowej umowie zakaz rebrandingu.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca