F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.06.2018

Alonso: Start w Indianapolis 500 jest ponowie wysokim priorytetem

Pracownicy McLarena chcą powrotu Martina Whitmarsha do zespołu?

Newey nie dementuje plotek o przejściu do Renault

Marko: Liberty musi wyłożyć na stół nowe przepisy

Red Bull oficjalnie przechodzi na jednostki Hondy od sezonu 2019

Autosport: Red Bull podjął decyzję o zmianie dostawcy silników

18.06.2018

Alonso obawiał się utraty zwycięstwa w ostatnich godzinach Le Mans

Abiteboul: Renault prawie spełniło oczekiwania na pierwszą połowę sezonu

Leclerc: Przejście z F2 do Formuły 1 było trudniejsze niż sądziłem

17.06.2018

Toyota #8 odniosła zwycięstwo w 24-godzinnym wyścigu Le Mans

16.06.2018

GP Belgii pozostanie w kalendarzu F1 co najmniej do 2021 roku

15.06.2018

Williams nie porzuci rozwoju tegorocznego bolidu

Red Bull nie zamierza ulegać ultimatum Renault

Stefano Domenicali chwali zmiany wprowadzane w Formule 1

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Rosji

Toyota #8 wyruszy z pole position do 24h wyścigu Le Mans

14.06.2018

Carey: Nowe wyścigi F1 w USA będą odbywały się na torach ulicznych

Marko: Verstappen uciszył krytyków

Mercedes potwierdzi we Francji podpisanie nowej umowy z Hamiltonem?

AMuS: Force India otrzymało pożyczkę od FOM

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Magnussen: Haas nie ma przed sobą dłuższej drogi do sukcesu niż Renault

Duńczyk jest przekonany, iż amerykańską stajnię stać na kolejne solidne postępy.
Nataniel Piórkowski, 29 grudnia 2016, wyświetlenia: 1869<< | lista | T- | T+ | >>


Kevin Magnussen nie uważa, by przechodząc z Renault do Haasa wydłużył sobie drogę do ewentualnego włączenia się do walki o mistrzowskie tytuły.

Po miesiącach niepewności co do dalszej współpracy z Renault, Magnussen odrzucił ofertę francuskiego koncernu, podpisując kontrakt z ekipą Gene Haasa – tegorocznym debiutantem w stawce F1.

Chociaż Jolyon Palmer stwierdził, iż Duńczyk popełnił błąd odchodząc z fabrycznej ekipy, syn byłego kierowcy Grand Prix – Jana, broni swej decyzji podkreślając, że ufa w możliwości swej nowej stajni.

Zapytany o to, czy Haas ma przed sobą dłuższą drogę do sukcesów i włączenia się do walkę o tytuły niż fabryczna ekipa Renault, Magnussen odpowiedział: „Zdecydowanie nie. Mój kontrakt z Haasem nie obejmuje pięciu lat i kto wie, co osiągnie zespół? Kiedy są szanse... tak naprawdę nie ma ograniczeń. Wszystko zależy ode mnie. Nie znalazłem się w sytuacji, w której osiągnięcie sukcesu zajmie więcej czasu. Jest na odwrót. Mogłem zostać w Renault – mam nadzieję do momentu zdobycia przez nich mistrzostwa – ale nie było żadnej gwarancji, że rzeczywiście wywalczą tytuł. Myślę, że minie kilka lat zanim będą w stanie rywalizować o takie cele. Nie sądzę, że tutaj będę dłużej czekał na sukcesy”.

Duńczyk liczy, że dzięki decyzji o wczesnym ukierunkowaniu zasobów na prace nad bolidem na sezon 2017, amerykańska ekipa dokona kolejnych wymiernych postępów. „Kolejny rok będzie ich drugim sezonem w F1. Wiedzą już więcej. Dość wcześnie skupili się na sezonie 2017. Nawet w rozmowach z mediami przyznawali, że w głównej mierze skupiali się na 2017 roku, jeszcze przed pierwszym wyścigiem. To wystarczy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
13.05.2018  Vettel: Ciągłe zmiany w przepisach o aerodynamice są komiczne
12.05.2018  Steiner po raz kolejny broni postawy Magnussena na torze
11.05.2018  Magnussen z reprymendą po pierwszym treningu do GP Hiszpanii
11.05.2018  Gasly wybaczył Magnussenowi incydent z wyścigu w Azerbejdżanie
30.04.2018  Gasly: Magnussen to najniebezpieczniejszy kierowca z jakim się ścigałem
Tagi:
Magnussen K.
Haas
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hds.147, 29.12.2016 20:43[!]
Czyżby liczył na podmiankę za Kimiego ;) ?
Aeromis, 29.12.2016 21:54[!]
W pełni zgadam się z Kevinem. Nieskończoność nie jest krótsza od nieskończoności.
macieiii, 29.12.2016 23:31[!]
Magnussen chwycił się zespołu który robi furorę jak na standardy F1. Może i Haas wcześnie się skupił na 2017 roku... poza dwoma wyścigami, po których zmieniono ciśnienia w oponach Haas jest tylko niespodzianką.
McLaren i Renault pokładają duże nadzieje na przyszłoroczny bolid, przez przepisy. Nawet jeśli Haas się wzmocni, to w stosunku do Williamsa czy SFI. Jeśli wspomniane marki trafią na odpowiednią ścieżkę rozwoju od początku sezonu, to któraś jeśli nie obydwie przeskoczą Williamsa, Haasa, pewnie też FI.
Psyche, 30.12.2016 16:20[!]
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. No way jakos nie wierze w to co mowi.
marios76, 30.12.2016 23:10[!]
@macieiii w XXI wieku, do F1 zaczęła wchodzić wraz z fabrykami, taka kasa... że era prywatnych ekip po prostu się skończyła :( Sukcesy Williamsa są juz wspomnieniem, Jordana także, a McLaren będący czymś pośrednim, naprawdę dołuje. No, może z pomocą fabryki wróci do czołówki.
THC-303, 31.12.2016 10:07[!]
Cytat :
McLaren i Renault pokładają duże nadzieje na przyszłoroczny bolid, przez przepisy. Nawet jeśli Haas się wzmocni, to w stosunku do Williamsa czy SFI. Jeśli wspomniane marki trafią na odpowiednią ścieżkę rozwoju od początku sezonu, to któraś jeśli nie obydwie przeskoczą Williamsa, Haasa, pewnie też FI.

Słowo klucz w projekcie Renault F1 ;)
macieiii, 31.12.2016 10:51[!]
Szkoda, że Renault dość otwarcie twierdzi że znów będą się uczyli cały rok. Liczę na ich awans do czołówki, nawet jeśli dopiero za dwa lata. Czas, by ktoś tym Mercedesom i RedBullom napsuł krwi. Moim zdaniem wciąż za mało się dzieje w czubie. Merc wiemy jak wypadł. Ferrari i RedBull o trzeci stopień podium walczyli głównie dyspozycją bolidu na danym torze, w danym momencie sezonu, póki RB nie wybili się pod koniec sezonu.
Aeromis, 31.12.2016 12:36[!]
@macieiii
Cytat :
Czas, by ktoś tym Mercedesom i RedBullom napsuł krwi.
Red Bullom krwi może napsuć Renault i w efekcie będzie znów już tylko Merc = jeszcze gorzej. Trudno wziąć pod uwagę scenariusz żę Mercedes coś zrypie, choć byłaby to piękna tragedia. :)
macieiii, 31.12.2016 20:03[!]
Cytat :
znów już tylko Merc

myślę że wszyscy się boją RedBulla. Byli wyraźnym nr. 2 w minionym sezonie i kto wie, czy same opony przyszłoroczne nie są dla nich wyrównaniem osiągów w tym momencie.
Mercedes jest imponujący i jeszcze może coś wykombinują w tym bolidzie, ale z Neweyem może być znów nierówna gra
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca