F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

21.01.2019

Sauber ogłosił datę prezentacji bolidu na sezon 2019

Racing Point pozyskało sponsora tytularnego?

Sainz: F1 musi tworzyć pozytywny przekaz wokół zmian na sezon 2021

Sainz Senior: McLaren obrał zupełnie nową filozofię projektując bolid

Tost: Honda nie znajduje się daleko od czołowych producentów

Przyszłość Renault w Formule 1 znajduje się pod znakiem zapytania?

20.01.2019

Finlandia myśli o organizacji Grand Prix F1

Ricciardo: Nie chciałem ryzykować startów z silnikiem Hondy

Vettel: Michael byłby dumny z osiągnięć syna

19.01.2019

Mick Schumacher dołączył do juniorskiego programu Ferrari

18.01.2019

Kubica: W sezonie 2019 będę bardziej debiutantem niż weteranem

Albon: Chcę jak najszybciej osiągnąć konkurencyjne tempo

Green: Bolidy w sezonie 2019 będą dużo wolniejsze

17.01.2019

Chester: Zmiany na sezon 2019 będą miały niewielki wpływ na wyprzedzanie

16.01.2019

Niki Lauda został wypisany ze szpitala

Robert Kubica - Droga do powrotu (Część 3)

Elkann dementuje spekulacje o kolejnych roszadach w Ferrari

Villeneuve: Powiązania z Mercedesem zablokowały Oconowi dalsze starty

Sebastien Buemi pozostanie trzecim kierowcą Red Bull Racing

Autosport: Ferrari zamierza sprawdzić najnowszy bolid 17 lutego

Więcej wiadomości

  Archiwum 2016
PnWtŚrCzPiSoNd
1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031
2019  |  2018  |  2017  |  2016
2015  |  2014  |  2013  |  2012
2011  |  2010  |  2009  |  2008
2007  |  2006  |  2005  |  2004
2003  |  2002  |  2001  |  2000
1999

Magnussen: Haas nie ma przed sobą dłuższej drogi do sukcesu niż Renault

Duńczyk jest przekonany, iż amerykańską stajnię stać na kolejne solidne postępy.
Nataniel Piórkowski, 29 grudnia 2016, wyświetlenia: 2009<< | lista | T- | T+ | >>


Kevin Magnussen nie uważa, by przechodząc z Renault do Haasa wydłużył sobie drogę do ewentualnego włączenia się do walki o mistrzowskie tytuły.

Po miesiącach niepewności co do dalszej współpracy z Renault, Magnussen odrzucił ofertę francuskiego koncernu, podpisując kontrakt z ekipą Gene Haasa – tegorocznym debiutantem w stawce F1.

Chociaż Jolyon Palmer stwierdził, iż Duńczyk popełnił błąd odchodząc z fabrycznej ekipy, syn byłego kierowcy Grand Prix – Jana, broni swej decyzji podkreślając, że ufa w możliwości swej nowej stajni.

Zapytany o to, czy Haas ma przed sobą dłuższą drogę do sukcesów i włączenia się do walkę o tytuły niż fabryczna ekipa Renault, Magnussen odpowiedział: „Zdecydowanie nie. Mój kontrakt z Haasem nie obejmuje pięciu lat i kto wie, co osiągnie zespół? Kiedy są szanse... tak naprawdę nie ma ograniczeń. Wszystko zależy ode mnie. Nie znalazłem się w sytuacji, w której osiągnięcie sukcesu zajmie więcej czasu. Jest na odwrót. Mogłem zostać w Renault – mam nadzieję do momentu zdobycia przez nich mistrzostwa – ale nie było żadnej gwarancji, że rzeczywiście wywalczą tytuł. Myślę, że minie kilka lat zanim będą w stanie rywalizować o takie cele. Nie sądzę, że tutaj będę dłużej czekał na sukcesy”.

Duńczyk liczy, że dzięki decyzji o wczesnym ukierunkowaniu zasobów na prace nad bolidem na sezon 2017, amerykańska ekipa dokona kolejnych wymiernych postępów. „Kolejny rok będzie ich drugim sezonem w F1. Wiedzą już więcej. Dość wcześnie skupili się na sezonie 2017. Nawet w rozmowach z mediami przyznawali, że w głównej mierze skupiali się na 2017 roku, jeszcze przed pierwszym wyścigiem. To wystarczy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
02.01.2019  Magnussen: Grosjean jest szybszym kierowcą od Buttona
11.11.2018  Magnussen oraz Sirotkin otrzymali reprymendy po kwalifikacjach w Brazylii
26.10.2018  Magnussen przekroczył w USA limit paliwa o 170 gramów
22.10.2018  Magnussen i Steiner krytykują przepisy dotyczące zarządzania paliwem
21.10.2018  Kevin Magnussen z możliwą dyskwalifikacją za zbyt duże zużycie paliwa
Tagi:
Magnussen K.
Haas
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
hds.147, 29.12.2016 20:43[!]
Czyżby liczył na podmiankę za Kimiego ;) ?
Aeromis, 29.12.2016 21:54[!]
W pełni zgadam się z Kevinem. Nieskończoność nie jest krótsza od nieskończoności.
macieiii, 29.12.2016 23:31[!]
Magnussen chwycił się zespołu który robi furorę jak na standardy F1. Może i Haas wcześnie się skupił na 2017 roku... poza dwoma wyścigami, po których zmieniono ciśnienia w oponach Haas jest tylko niespodzianką.
McLaren i Renault pokładają duże nadzieje na przyszłoroczny bolid, przez przepisy. Nawet jeśli Haas się wzmocni, to w stosunku do Williamsa czy SFI. Jeśli wspomniane marki trafią na odpowiednią ścieżkę rozwoju od początku sezonu, to któraś jeśli nie obydwie przeskoczą Williamsa, Haasa, pewnie też FI.
Psyche, 30.12.2016 16:20[!]
Punkt widzenia zalezy od punktu siedzenia. No way jakos nie wierze w to co mowi.
marios76, 30.12.2016 23:10[!]
@macieiii w XXI wieku, do F1 zaczęła wchodzić wraz z fabrykami, taka kasa... że era prywatnych ekip po prostu się skończyła :( Sukcesy Williamsa są juz wspomnieniem, Jordana także, a McLaren będący czymś pośrednim, naprawdę dołuje. No, może z pomocą fabryki wróci do czołówki.
THC-303, 31.12.2016 10:07[!]
Cytat :
McLaren i Renault pokładają duże nadzieje na przyszłoroczny bolid, przez przepisy. Nawet jeśli Haas się wzmocni, to w stosunku do Williamsa czy SFI. Jeśli wspomniane marki trafią na odpowiednią ścieżkę rozwoju od początku sezonu, to któraś jeśli nie obydwie przeskoczą Williamsa, Haasa, pewnie też FI.

Słowo klucz w projekcie Renault F1 ;)
macieiii, 31.12.2016 10:51[!]
Szkoda, że Renault dość otwarcie twierdzi że znów będą się uczyli cały rok. Liczę na ich awans do czołówki, nawet jeśli dopiero za dwa lata. Czas, by ktoś tym Mercedesom i RedBullom napsuł krwi. Moim zdaniem wciąż za mało się dzieje w czubie. Merc wiemy jak wypadł. Ferrari i RedBull o trzeci stopień podium walczyli głównie dyspozycją bolidu na danym torze, w danym momencie sezonu, póki RB nie wybili się pod koniec sezonu.
Aeromis, 31.12.2016 12:36[!]
@macieiii
Cytat :
Czas, by ktoś tym Mercedesom i RedBullom napsuł krwi.
Red Bullom krwi może napsuć Renault i w efekcie będzie znów już tylko Merc = jeszcze gorzej. Trudno wziąć pod uwagę scenariusz żę Mercedes coś zrypie, choć byłaby to piękna tragedia. :)
macieiii, 31.12.2016 20:03[!]
Cytat :
znów już tylko Merc

myślę że wszyscy się boją RedBulla. Byli wyraźnym nr. 2 w minionym sezonie i kto wie, czy same opony przyszłoroczne nie są dla nich wyrównaniem osiągów w tym momencie.
Mercedes jest imponujący i jeszcze może coś wykombinują w tym bolidzie, ale z Neweyem może być znów nierówna gra
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca