F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.01.2018

Robert Kubica został kierowcą rezerwowym Williamsa

Sirotkin drugim kierowcą Williamsa w sezonie 2018

Todt: F1 nie może koncentrować się wyłącznie na limitach budżetowych

15.01.2018

De Ferran: W USA jest wielu kierowców którzy poradziliby sobie w F1

Isola: Kubica zasługuje na szansę, by pokazać swój potencjał

Bottas: Bolid na sezon 2018 powinien mi bardziej odpowiadać

Marchionne: W Ferrari nie ma już miejsca dla Nikiego Laudy

Vasseur: Sauber może zostać fabrycznym zespołem Alfy Romeo

Zmarł Dan Gurney

12.01.2018

L'Equipe: Williams zaproponował Kubicy rolę kierowcy testowego

Symonds: Szefowie F1 rozważają zmianę ustawienia bolidów na starcie

Vasseur: Sauber przygotował nowy projekt bolidu na sezon 2018

11.01.2018

Pirelli ogłosiło mieszanki ogumienia na GP Azerbejdżanu

F1 wprowadzi duże zmiany w sposobie realizacji transmisji telewizyjnych

Renault zaostrza procedury kontroli nowych części

Obowiązki Kwiata w Ferrari ograniczą się do pracy w symulatorze

Carey: Kopenhaga może otrzymać organizację wyścigu F1 od 2020 roku

10.01.2018

Daniił Kwiat został kierowcą rozwojowym Ferrari

Brawn: Nie chcemy zmieniać długości weekendu Grand Prix

Lowe: Force India wykonało świetną pracę w sezonie 2017

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Abiteboul skrytykował postawę Magnussena w sezonie 2016

Dyrektor Renault dodał również, iż pod względem osiągów lepiej wypadł Palmer.
Mateusz Szymkiewicz, 12 stycznia 2017, wyświetlenia: 1516<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor Renault – Cyril Abiteboul, postanowił skrytykować postawę Kevina Magnussena w sezonie 2016.

Duńczyk dołączył do stajni z Enstone na początku zeszłego roku i miał zostać jej liderem ze względu na wcześniejsze doświadczenie zebrane w Formule 1. Mimo to kierowca w obliczu propozycji dwuletniej umowy od ekipy Haas zdecydował się odejść z Renault, ustępując tym samym miejsca Nico Hulkenbergowi.

„Spodziewaliśmy się utrzymać w zespole ciągłość i zatrzymanie Kevina byłoby logicznym posunięciem” – powiedział Cyril Abiteboul w rozmowie z Auto Hebdo. „Mimo to sytuacja odwróciła się, gdy jeden kierowca [Palmer] zaczął robić postępy w trakcie sezonu, a drugi stanął w miejscu. Osobiście jestem rozczarowany Magnussenem, zarówno jego osiągami jak i zachowaniem. Kevin to utalentowany kierowca, ale brakuje mu dyscypliny. Zdarza mu się również zbyt często szukać wymówek”.

Francuz dodał, że podczas zeszłorocznych mistrzostw pod względem osiągów o wiele lepsze wrażenie zrobił na nim Jolyon Palmer, który będzie zespołowym partnerem Nico Hulkenberga. „Często w piątki to Palmer był gorszy, lecz na przestrzeni całego weekendu robił postępy, kiedy to Magnussen nieźle prezentował się w treningach a potem gubił tempo. Jolyon pracuje nad swoim tempem, robił to w GP2 gdzie spędził kilka sezonów i wygrał tytuł ze Stoffelem Vandoornem. Jest na właściwej drodze. Możemy zapewnić, że w 2017 roku Palmer będzie jeszcze mocniejszy”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
10.01.2018  Sander: Magnussen nie jest kluczowy dla planów organizacji GP Danii
22.12.2017  Magnussen: Stawka F1 powinna być bardziej wyrównana
19.12.2017  Kevin Magnussen także wystartuje w wyścigu Daytona 24h?
14.11.2017  Magnussen nie zwraca uwagi na plotki łączące Giovinazziego z Haasem
12.11.2017  Kolizja ze startu GP Brazylii została uznana za incydent wyścigowy
Tagi:
Magnussen K.
Palmer J.
Abiteboul C.
Renault

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 12.01.2017 10:14[!]
Haha no nieźle. Tylko ciekawe dlaczego priorytetem dla Renault było zatrzymanie na sezon 2017 Magnussena, ale do tego nie doszło, ponieważ Duńczyk nie chciał jednorocznego kontraktu.

Nawet jeśli w tej wypowiedzi jest jakaś część prawdy to i tak trzeba mieć na uwadze, że łatwiej nadrobić te dziesiąte sekundy czy nawet całe sekundy, niż szukać ostatnich dziesiątych sekundy będąc blisko limitów.
Ogólnie śmiać mi się chce z obecnego wcielenia zespołu z Enstone, bo kreują się na wielkiego producenta z aspiracjami do włączenia się do walki o tytuł, a zatrudniają takiego średniaka jak Palmer, który może i robi te postępy, ale wirtuozem kierownicy to on jednak nie zostanie...
Szkoda mi natomiast trochę Hulkenberga, bo wpakował się w to bagno bez żadnej gwarancji sukcesów. Samo bycie zespołem fabrycznym nie daje z urzędu gwarancji na dobre wyniki...
enstone, 12.01.2017 11:19[!]
Ciekawe, że kierownictwo zespołu m.in Abiteboul czy Vasseur negatywnie się wypowiadało o Magnussenie już od początku sezonu, natomiast inżynierowie i mechanicy, którzy z Duńczykiem pracowali wręcz odwrotnie .....
Magnussen ma teraz szansę u Haas'a (o ile bolid będzie na poziomie) na pokazanie swoich umiejętności na tle Grosjean'a, swoją drogą bardzo fajny skład kierowców.
michal132, 12.01.2017 12:31[!]
@rno2

a kogo mieli wziąć tyle dobrego że udało się im wyrwać Nico. Reszta kierowców z jako takimi umiejętnościami miała kontrakty podpisane

Na mnie też Kevin nie zrobił wrażenia o ile na początku sezonu dominował nad Palmerem to z biegiem czasu sytuacja się odwracała.
MairJ23, 12.01.2017 15:24[!]
@rno2 czy ty bys wydawal miliony na kierowce jak nie masz dla niego samochodu ? Chyba troche nielogiczne.

@enstone mysle ze Grosjean bedzie tu gora bo juz swoja wartosc udowodnil.... moim skromnym zdaniem.
rocque, 12.01.2017 22:51[!]
Magnussen ostatnio krytykował Renault, więc reakcja całkiem normalna ;)
Szczerze mówiąc coś musi z nim być na rzeczy, skoro już dwa razy startował dla fabryk i McLaren pozbył się go po roku, a Renault prawdopodobnie chciało wykorzystać jako rozwiązanie chwilowe.
Tym samym musiałem zrewidować swoją opinię na temat Palmera, który może nie jest jakimś geniuszem, ale mimo wszystko też generalnie przesiedział rok na stołku (dobra, oprócz piątków), a na tle bardziej doświadczonego kolegi wypadł (przynajmniej wg mnie) całkiem nieźle. Zwrócić honor można Kevinowi za wyścigi takie jak Monako czy Malezja, gdzie stuknęli go inni kierowcy (a mógł wpaść jakiś niezły rezultat), ale dalej mam wrażenie, że jego fenomen to podium w pierwszym wyścigu i trochę do tej pory na tym "jedzie". Patrząc na kolejny rok, to raczej nie postawiłbym na wygraną z Grosjeanem.
bartoszcze, 13.01.2017 12:37[!]
Cytat rno2 :
dlaczego priorytetem dla Renault było zatrzymanie na sezon 2017 Magnussena

A kiedy było? :)
Priorytetowo podpisali mu przedłużenie opcji i nic więcej.
macieiii, 13.01.2017 14:55[!]
typowe wybielanie swojego zespołu. Wypowiedź o wyższości Palmera w pierwszym sezonie Vandoorne jest komiczna. Vandoorne to jeden z przyszłych mistrzów F1. Palmer? Przy dziwnym zbiegu okoliczności.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca