F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

23.03.2017

Władze F1 pozwalają zespołom na publikowanie krótkich filmów

Sebastian Vettel przeciwny rozszerzaniu kalendarza F1

Whiting: Sezon 2018 może przynieść zakaz stosowania płetw rekina

Alonso: McLaren i Honda muszą sprawnie uporać się z problemami

FIA nie będzie stosowała w tym roku tak zwanej "reguły Verstappena"

Hamilton ciekawy poprawek, z jakich w Australii skorzysta Red Bull

Perez znajduje się na "ekstremalnej diecie", by pomóc Force India

Jordan: Hamilton może upokorzyć rywali w walce o mistrzostwo

Mercedes i Red Bull musiały dokonać zmian w zawieszeniach

Pirelli: Charakterystyka nowych opon nie wpłynie negatywnie na widowisko

Wehrlein otrzymał od FIA zgodę na występ w GP Australii

Wolff zapewnia, że fani pokochają nowe bolidy F1

22.03.2017

Boullier: Honda musi lepiej zrozumieć kulturę pracy w Formule 1

Abiteboul: Renault rozwiązało problemy z ERS

Webber: Ferrari ma duże szanse na zwycięstwo w GP Australii

Carey: Ecclestone'owi trudno byłoby zaakceptować strategię Liberty

Sean Gelael weźmie udział w trzech sesjach testowych z Toro Rosso

Haas: Sezon 2016 pokazał, że jesteśmy poważnym konkurentem

Fernley: Force India nie ma żadnych szans, by walczyć o trzecie miejsce

21.03.2017

Bottas: Zdaję sobie sprawę z ciążącej na mnie presji

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Abiteboul: Vasseur oczekiwał autonomii w zarządzaniu zespołem

W środę były szef ekipy ART zrezygnował z kierowania teamem Renault w Formule 1.
Nataniel Piórkowski, 12 stycznia 2017, wyświetlenia: 898<< | lista | T- | T+ | >>


Dyrektor zarządzający projektu Renault Sport w F1 – Cyril Abiteboul, potwierdził, że Frederic Vasseur zdecydował się na odejście z zespołu, nie mogąc uzyskać autonomii w procesie podejmowania decyzji.

W środę francuski zespół wydał komunikat, w którym poinformował o rezygnacji Vasseura z funkcji szefa zespołu. W wywiadzie udzielonym portalowi motorsport.com, Francuz przyznał, że powodem jego decyzji o opuszczeniu Renault były częste różnice zdań w kontaktach z kadrą zarządzającą zespołem.

„Struktura zarządzająca zespołem była problemem dla Frederica, który potrzebuje dość sporej autonomii – wiadomo, że przeszłości zawsze mógł cieszyć się takim komfortem” – tłumaczył Abiteboul powody odejścia Vasseura w rozmowie z francuskim magazynem Infosport+.

„Gdy wchodzi się jednak w skład struktury, w której nie jest się ani założycielem, ani udziałowcem; struktury która nie działa pod twoim własnym imieniem, oznacza to konieczność zaakceptowania pewnego procesu podejmowania decyzji. To zespół Renault, a nie zespół Frederica Vasseura bądź Cyrila Abiteboula. Zawiodła możliwość współpracowania w harmonii i stabilności” – podsumował Francuz.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.03.2017  Abiteboul: Renault rozwiązało problemy z ERS
20.03.2017  Stoll: Producenci powinni być "kluczowymi graczami" w F1
20.03.2017  Palmer: Jestem przekonany, że czeka mnie udany sezon
14.03.2017  Renault pozytywnie ocenia osiągi nowego silnika
09.03.2017  Renault: Testy spotęgowały problemy z silnikiem
Tagi:
Renault
Abiteboul C.
Vasseur F.

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca