F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.05.2018

Auto Hebdo: Kubica może zastąpić Hartley'a w Toro Rosso

18.05.2018

Alonso: Wciąż brakuje nam prędkości na prostych

Kiepska pogoda uniemożliwi Silverstone goszczenie tysięcznego wyścigu F1

Todt broni zmian w przepisach technicznych na sezon 2019

Key: Relacje Toro Rosso z Hondą są wzorowe

Abiteboul: Formuła 1 musi na nowo odkryć swoje DNA

Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze

17.05.2018

Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec

Marko: Mercedes zagłosował za zmianami, aby pokrzyżować szyki rywalom

16.05.2018

Bottas uzyskał najlepszy czas drugiego dnia testów w Katalonii

Verstappen senior sfrustrowany kwalifikacyjnymi osiągami silnika Renault

Todt liczy, że Ferrari przestanie wkrótce grozić odejściem z F1

Renault: Po Grand Prix Monako rozpoczniemy rozmowy z Red Bullem

Zespoły oprotestują system baterii silnika Ferrari?

15.05.2018

Verstappen najszybszy pierwszego dnia testów w Barcelonie

Felipe Massa będzie ścigał się w Formule E

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako

Mercedes testuje czerwone światełka umieszczone na tylnym skrzydle

Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso

Jos Verstappen: Max może wygrać w Monte Carlo

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów

Brytyjczyk zapowiada, iż będzie chciał przywrócić do kalendarza Grand Prix Niemiec.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2017, wyświetlenia: 1902<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn zapowiada, że era Liberty Media będzie korzystna dla organizatorów tradycyjnych wyścigów Formuły 1.

W ostatnich latach coraz większe kłopoty ze spełnieniem wymagań Berniego Ecclestone'a miały wyścigi na torach Silverstone oraz Monza, natomiast z tegorocznego kalendarza z powodów finansowych wypadło Grand Prix Niemiec. Jak przyznał nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych, zmiana właściciela Formuły 1 może być dobrą informacją dla obiektów Hockenheim oraz Nurburgring.

Ross Brawn zapytany, czy możemy się spodziewać nagłego włączenia rundy w Niemczech do tegorocznego kalendarza, odpowiedział: „Nic o tym nie wiem. Nie sądzę by pojawiły się jakieś zmiany. Chcę jednak powiedzieć, że wyścig w Niemczech należy do tradycyjnych i chcemy uchronić oraz zabezpieczyć dziedzictwo Formuły 1. To jest jeden z atutów tego sportu” – powiedział Brytyjczyk.

Szef toru Hockenheim, Georg Seiler, przyznał, że przejęcie Formuły 1 przez Liberty Media zdaje się być dobrą wiadomością. „Słyszałem, że nowi właściciele przywiązują dużą uwagę do tradycji. W tym kontekście nie mogę się doczekać rozmów obejmujących okres od 2019 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.04.2018  Brawn: GP Bahrajnu pokazało, że w F1 funkcjonują dwie ligi zespołów
08.04.2018  Brawn: Być może warto rozważyć pomysł organizacji wyścigów kwalifikacyjnych
19.03.2018  Brawn: Przyszłe bolidy Formuły 1 będą lżejsze
05.03.2018  Brawn: Chcemy, aby F1 była sprawiedliwa dla wszystkich zespołów
01.03.2018  Liberty przygotowuje się do ogłoszenia kolejnych zmian w F1
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
Kalendarz GP
Hockenheim
Nurburgring

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 25.01.2017 13:50[!]
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.
MairJ23, 25.01.2017 14:49[!]
Poczekamy, zobaczymy.
sneer, 25.01.2017 14:58[!]
Imola wróć!
MairJ23, 25.01.2017 16:41[!]
@sneer zaczalem jezdzic w jakiejs lidze modem z samochodami z 1992 roku. Masakra...i do tego teraz jest ustawiony server na imola. Super sprawa.
Phaedra, 25.01.2017 18:47[!]
Cytat fitipaldi666 :
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.


A wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów.
bartoszcze, 25.01.2017 19:56[!]
Cytat Phaedra :
wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów

Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.
Yurek, 25.01.2017 22:34[!]
Cytat bartoszcze :
Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.

Albo Liberty rozda, będą premie za wyniki, czyli im gorsze miejsce w klasyfikacji tym wyższa premia. Manor dostanie z pół miliarda euro, a Mercedes - 1 euro. Będzie też dopłacać za organizację wyścigów, a także za transmisje TV w otwartych kanałach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca