F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.11.2018

Hamilton może otrzymać karę cofnięcia na starcie GP Abu Zabi

Gasly: Opony tracą osiągi po przejechaniu trzech zakrętów za innym bolidem

15.11.2018

Bob Fernley stanie na czele zespołu McLarena w Indianapolis 500

Thierry Koskas zostanie nowym prezesem Renault Sport

Raikkonen: Nie obawiam się przejścia do Saubera

Ferrari rozważa przetasowania w pionie technicznym przed sezonem 2019

14.11.2018

Autosport: Andreas Seidl zamierza podjąć pracę w Formule 1

Sauber utworzył juniorski program przy współpracy z Charouz Racing

Sainz: Wątpię, że Verstappen mógł zablokować moje przejście do Red Bulla

Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019

Vandoorne: Nie koncentruję się na jak najszybszym powrocie do F1

Verstappen: Schrzaniłem pierwsze sześć wyścigów sezonu

Lowe: Przykład Manora pokazuje wadę obecnego systemu punktowego

13.11.2018

Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Abu Zabi

Verstappen: Zachowanie Ocona sprowokowało przepychankę

Perez: Przykład Alonso pokazuje, jak w złym stanie znajduje się F1

Punkty karne (stan po GP Brazylii)

Whiting: Ocon nie powinien był atakować Verstappena

12.11.2018

AMuS: Kubica podpisze w tym tygodniu kontrakt z Williamsem

Motorsport.com: Opcja w kontrakcie Sirotkina z Williamsem wygasła

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Brawn: Era Liberty będzie dobra dla tradycyjnych wyścigów

Brytyjczyk zapowiada, iż będzie chciał przywrócić do kalendarza Grand Prix Niemiec.
Mateusz Szymkiewicz, 25 stycznia 2017, wyświetlenia: 1984<< | lista | T- | T+ | >>


Ross Brawn zapowiada, że era Liberty Media będzie korzystna dla organizatorów tradycyjnych wyścigów Formuły 1.

W ostatnich latach coraz większe kłopoty ze spełnieniem wymagań Berniego Ecclestone'a miały wyścigi na torach Silverstone oraz Monza, natomiast z tegorocznego kalendarza z powodów finansowych wypadło Grand Prix Niemiec. Jak przyznał nowy dyrektor zarządzający ds. sportowych, zmiana właściciela Formuły 1 może być dobrą informacją dla obiektów Hockenheim oraz Nurburgring.

Ross Brawn zapytany, czy możemy się spodziewać nagłego włączenia rundy w Niemczech do tegorocznego kalendarza, odpowiedział: „Nic o tym nie wiem. Nie sądzę by pojawiły się jakieś zmiany. Chcę jednak powiedzieć, że wyścig w Niemczech należy do tradycyjnych i chcemy uchronić oraz zabezpieczyć dziedzictwo Formuły 1. To jest jeden z atutów tego sportu” – powiedział Brytyjczyk.

Szef toru Hockenheim, Georg Seiler, przyznał, że przejęcie Formuły 1 przez Liberty Media zdaje się być dobrą wiadomością. „Słyszałem, że nowi właściciele przywiązują dużą uwagę do tradycji. W tym kontekście nie mogę się doczekać rozmów obejmujących okres od 2019 roku”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
14.11.2018  Brawn optymistycznie ocenia zmiany w przepisach na sezon 2019
06.11.2018  Arrivabene: F1 powinna przedłużyć kontrakt z Pirelli
03.10.2018  Brawn: Mercedes postąpił właściwie wydając polecenie zespołowe
16.09.2018  Brawn: Chcemy, aby kalendarz F1 liczył 24 wyścigi
23.08.2018  Brawn: Zmiany dotyczące silników mogą zostać opóźnione
Tagi:
Brawn R.
Liberty Media
Kalendarz GP
Hockenheim
Nurburgring

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
fitipaldi666, 25.01.2017 13:50[!]
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.
MairJ23, 25.01.2017 14:49[!]
Poczekamy, zobaczymy.
sneer, 25.01.2017 14:58[!]
Imola wróć!
MairJ23, 25.01.2017 16:41[!]
@sneer zaczalem jezdzic w jakiejs lidze modem z samochodami z 1992 roku. Masakra...i do tego teraz jest ustawiony server na imola. Super sprawa.
Phaedra, 25.01.2017 18:47[!]
Cytat fitipaldi666 :
Wyobraźcie sobie licencja na wyścig F1 np 10 mln a ceny biletów np 50 euro.


A wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów.
bartoszcze, 25.01.2017 19:56[!]
Cytat Phaedra :
wyobraź Sobie teraz, skąd kasa dla zespołów

Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.
Yurek, 25.01.2017 22:34[!]
Cytat bartoszcze :
Pewnie z darmowych transmisji i adblocków.

Albo Liberty rozda, będą premie za wyniki, czyli im gorsze miejsce w klasyfikacji tym wyższa premia. Manor dostanie z pół miliarda euro, a Mercedes - 1 euro. Będzie też dopłacać za organizację wyścigów, a także za transmisje TV w otwartych kanałach.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca