F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mosley obawia się, że zmiany w przepisach zaprowadzą F1 w złym kierunku

Były szef FIA chwali decyzję o zatrudnieniu Brawna na stanowisku dyrektora ds. sportowych F1.
Nataniel Piórkowski, 6 lutego 2017, wyświetlenia: 991<< | lista | T- | T+ | >>


Były szef Międzynarodowej Federacji Samochodowej – Max Mosley, obawia się, że ostatnie zmiany w przepisach technicznych mogą negatywnie wpłynąć na Formułę 1.

W tym roku w sporcie zadebiutuje nowa generacja bolidów, wyposażona w szersze opony i charakteryzująca się zdecydowanie większą przyczepnością. W założeniu ma to zaowocować poprawą czasów okrążeń o mniej więcej pięć sekund w porównaniu ze stanem z sezonu 2015.

W środowisku serii Grand Prix powszechne są jednak obawy o to, jak zmiany w regulaminach wpłyną na wyprzedzanie. Nie wiadomo również, czy bardziej wytrzymałe opony Pirelli nie sprawią, że wyścigi staną się typowymi procesjami z ograniczonymi wariantami strategicznymi. Do grona sceptyków zalicza się także Mosley, wysuwający argumenty widowiska i bezpieczeństwa kierowców.

„Osobiście sądzę, że zmiany mogą pójść w złym kierunku. Wybrałbym raczej drogę ograniczonego wpływu aerodynamiki i być może większej przyczepności mechanicznej. Celowe działanie na rzecz przyspieszenia bolidów jest dyskusyjną kwestią, ponieważ wszystkie zmiany wprowadzane przez FIA w ciągu ostatnich 40, 50 lat, zmierzały do uczynienia samochodów wolniejszymi – wolniejszymi lub bezpieczniejszymi, bo oczywiście prędkość równa się niebezpieczeństwu” – powiedział Brytyjczyk.

Odnosząc się do ostatnich zmian w kadrze zarządzającej, Mosley pochwalił decyzję Liberty o powierzeniu kierownictwa nad sprawami sportowymi F1 Rossowi Brawnowi. „Ross doskonale rozumie sport i wie, co należy w nim zrobić. Dysponuje pierwszorzędnym umysłem analitycznym. Myślę, że będzie wielkim atutem dla nowych właścicieli F1. Mam wrażenie, że kwestie sportowe są tymi, którymi naprawdę nie powinno zajmować się Liberty. Ross jest niesamowity. Dokonali dobrego wyboru”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
11.12.2017  Liberty nie wycofa się z planów wprowadzenia do F1 nowych silników
07.12.2017  FIA wprowadziła zmiany w systemie kar cofnięcia na starcie
28.11.2017  Wolff: Liberty musi poważnie traktować groźby Ferrari
27.11.2017  Todt: Zespoły same głosowały za ograniczeniem regulaminowej puli silników
25.11.2017  McLaren krytykuje plan ograniczenia regulaminowej puli silników
Tagi:
Przepisy
Mosley M.
Brawn R.
F1 ogólnie
Liberty Media
FIA

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Kamikadze2000, 06.02.2017 14:45[!]
Żeby tylko nie było dominacji jednego zespołu (zwłaszcza takiej, jaką miał Mercedes - byli po prostu w swojej lidze), a wówczas widowisko znów będzie ciekawe. :))
Masio, 06.02.2017 16:09[!]
Poczekajmy do pierwszych wyścigów sezonu i wtedy ocenimy, czy zmiany są dobre czy złe. To tak jakby już źle oceniać kogoś, kto ma objąć jakiś ważny urząd jeszcze zanim w ogóle cokolwiek zrobi.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca