F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.10.2017

Button: Przed sezonem 2009 mogłem przejść do Toro Rosso

Di Resta z zainteresowaniem śledzi rozwój Formuły E

Francuski organ bada proces sprzedaży F1 Liberty Media

Di Resta testował w środę bolid Williamsa z 2014 roku

18.10.2017

Kubica wystartuje w piątkowych treningach z Williamsem?

McLaren ogłosi nową umowę z Alonso już w czwartek?

Kolejna edycja Race of Champions odbędzie się w Arabii Saudyjskiej

Hartley: Decyzja Red Bulla była dla mnie zupełną niespodzianką

17.10.2017

Kubica zakończył "produktywne" testy z Williamsem na Węgrzech

Luca Marmorini został konsultantem Aston Martina

Raikkonen: Ferrari jest w stanie odnieść cztery zwycięstwa na koniec sezonu

Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku

Informacja Pirelli przed GP USA

Hasegawa: Relacje Hondy z Alonso są trudne

Kwiat wrócił do Toro Rosso tylko na Grand Prix Stanów Zjednoczonych?

16.10.2017

Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem

Coulthard: Bottas musi wierzyć, że potrafi zniwelować stratę do Hamiltona

Boullier: Potrzebujemy czasu, aby wejść na poziom Red Bulla

Berger: Sezon 2018 przyniesie kolejny pojedynek Vettela z Hamiltonem

Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Pirelli spodziewa się ciekawszych manewrów wyprzedzania w sezonie 2017

Zdaniem Paula Hembery, nowe opony pozwolą kierowcom na jazdę na limicie.
Mateusz Szymkiewicz, 15 lutego 2017, wyświetlenia: 614<< | lista | T- | T+ | >>


Zdaniem przedstawicieli Pirelli, nowe przepisy na sezon 2017 pozwolą kierowcom wykonywać bardziej widowiskowe manewry wyprzedzania.

W tym roku bolidy Formuły 1 będą dysponowały większym dociskiem, a także szerszymi oponami Pirelli. Mimo to wiele osób uważa, że zmiany te będą miały zły wpływ na widowisko, ponieważ droga hamowania stanie się dużo krótsza i zawodnicy będą mieli mniej okazji na wykonanie manewru wyprzedzania.

Z tymi deklaracjami nie zgadza się jednak dyrektor wyścigowy Pirelli, Mario Isola, który uważa, że manewry zyskają w tym roku na jakości. „Logika podpowiada, że będzie mniej wyprzedzania, lecz stanie się ono teraz prawdziwe. Nie będzie już kilkugodzinnych dyskusji na temat tego czy manewr był sztuczny. Poza tym show to nie tylko wyprzedzanie” – powiedział Włoch.

Z kolei Paul Hembery uważa, że charakterystyka szerszych opon pozwoli zawodnikom na jazdę na limicie. „Spodziewam się, że zobaczymy mniejszą liczbę pit stopów. Bolidy będą szybsze, kierowcy znajdą się na limicie, będą popełniać błędy i w ten sposób będą przebiegać manewry wyprzedzania. Tak to powinno wyglądać. Znów będziemy mieli prawdziwe mistrzostwa świata. Wyścigi staną się bardziej przejrzyste oraz łatwiejsze do zrozumienia”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
17.10.2017  Pirelli ujawniło wybory zespołów na Grand Prix Meksyku
17.10.2017  Informacja Pirelli przed GP USA
16.10.2017  Podczas GP USA ultramiękkie opony będą oznaczone różowym kolorem
16.10.2017  Pirelli jest zainteresowane zakupem toru Interlagos?
08.10.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Japonii
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca