F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Pietrow: Kwiat nie może czuć się pewny posady w Toro Rosso

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Minardi: Upadek Manora pokazał ułomność systemu w F1

69-latek uważa, iż największy problem to wysokie koszty związane z jednostkami napędowymi.
Mateusz Szymkiewicz, 16 lutego 2017, wyświetlenia: 1226<< | lista | T- | T+ | >>


Giancarlo Minardi uważa, że upadek zespołu Manor pokazał ułomność systemu funkcjonującego w Formule 1.

Stajnia z Banbury wycofała się z F1 pod koniec stycznia, po tym, jak przez problemy finansowe znalazła się pod kontrolą administratora i nie zdołała znaleźć nowego inwestora. W ten sposób tegoroczna stawka będzie liczyła dwadzieścia samochodów i zdaniem założyciela ekipy Minardi, władze Formuły 1 muszą dołożyć wszelkich starań, by w przyszłości nie zniknęły kolejne ekipy.

„Kiedy zespół opuszcza F1, to jest to porażka całego systemu” – powiedział Giancarlo Minardi, którego ekipa startowała w latach 1985-2005. „Nie można zapomnieć, że aktualne regulacje będą obowiązywać do 2020 roku. W ostatnich latach, kiedy F1 postawiła na drogową technologię i wprowadziła jednostki napędowe, doszło do radykalnego zwiększenia wydatków. Osobiście wolałbym zobaczyć tę technologię w wyścigach długodystansowych. Formuła 1 to sprinty do mety, tutaj kierowcy walczą ze sobą koło w koło”.

Włoch uważa również, że Formuła 1 poszła w złym kierunku, decydując się na zmianę przepisów dotyczących aerodynamiki oraz wprowadzając szersze opony. „Według symulacji, w Melbourne zobaczymy bolidy, które będą szybsze o cztery lub pięć sekund. Co jest w tym dobrego? To nie poprawi spektaklu, ponieważ osoby na trybunach oraz przed telewizorami nie będą tego widzieć. Chciałbym, aby więcej dni zostało poświęcone na grupowe testy, by zaciekawić fanów, którzy uciekli. Powinniśmy wrócić na tor, a nie spędzać czas w symulatorach”.

„Chciałbym również uwolnienia rozwoju silników i bolidów, by nie było jakichkolwiek limitów. W zakresie pit stopów powinno zredukować się liczbę mechaników pracujących przy bolidzie. Obsługą powinno zająć się osiem osób, co byłoby spektakularne dla telewidzów. Ze strategicznego punktu byłoby to ekscytujące, a w szczególności pomogłoby to zredukować koszty”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
06.04.2017  Tombazis: Manor miał potencjał, by powalczyć o mocne wyniki
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
20.02.2017  Hellmund: Byłem bliski przejęcia Manora
Tagi:
Minardi
F1 ogólnie
Manor

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca