F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek

12.12.2017

Wolff: Mercedes wierzy w możliwości i talent Bottasa

Todt: Wybór na trzecią kadencję jest oznaką zaufania środowiska

Gasly ma nadzieję, że silnik Hondy pozwoli STR na regularną walkę o punkty

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Minardi: Upadek Manora pokazał ułomność systemu w F1

69-latek uważa, iż największy problem to wysokie koszty związane z jednostkami napędowymi.
Mateusz Szymkiewicz, 16 lutego 2017, wyświetlenia: 1275<< | lista | T- | T+ | >>


Giancarlo Minardi uważa, że upadek zespołu Manor pokazał ułomność systemu funkcjonującego w Formule 1.

Stajnia z Banbury wycofała się z F1 pod koniec stycznia, po tym, jak przez problemy finansowe znalazła się pod kontrolą administratora i nie zdołała znaleźć nowego inwestora. W ten sposób tegoroczna stawka będzie liczyła dwadzieścia samochodów i zdaniem założyciela ekipy Minardi, władze Formuły 1 muszą dołożyć wszelkich starań, by w przyszłości nie zniknęły kolejne ekipy.

„Kiedy zespół opuszcza F1, to jest to porażka całego systemu” – powiedział Giancarlo Minardi, którego ekipa startowała w latach 1985-2005. „Nie można zapomnieć, że aktualne regulacje będą obowiązywać do 2020 roku. W ostatnich latach, kiedy F1 postawiła na drogową technologię i wprowadziła jednostki napędowe, doszło do radykalnego zwiększenia wydatków. Osobiście wolałbym zobaczyć tę technologię w wyścigach długodystansowych. Formuła 1 to sprinty do mety, tutaj kierowcy walczą ze sobą koło w koło”.

Włoch uważa również, że Formuła 1 poszła w złym kierunku, decydując się na zmianę przepisów dotyczących aerodynamiki oraz wprowadzając szersze opony. „Według symulacji, w Melbourne zobaczymy bolidy, które będą szybsze o cztery lub pięć sekund. Co jest w tym dobrego? To nie poprawi spektaklu, ponieważ osoby na trybunach oraz przed telewizorami nie będą tego widzieć. Chciałbym, aby więcej dni zostało poświęcone na grupowe testy, by zaciekawić fanów, którzy uciekli. Powinniśmy wrócić na tor, a nie spędzać czas w symulatorach”.

„Chciałbym również uwolnienia rozwoju silników i bolidów, by nie było jakichkolwiek limitów. W zakresie pit stopów powinno zredukować się liczbę mechaników pracujących przy bolidzie. Obsługą powinno zająć się osiem osób, co byłoby spektakularne dla telewidzów. Ze strategicznego punktu byłoby to ekscytujące, a w szczególności pomogłoby to zredukować koszty”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.11.2017  FIA zwróciła opłatę licencyjną Manora na sezon 2017
20.06.2017  Chińczycy zainteresowani utworzeniem zespołu Formuły 1?
06.04.2017  Tombazis: Manor miał potencjał, by powalczyć o mocne wyniki
10.03.2017  Ocon zasmucony upadkiem Manor Racing
01.03.2017  Manor wycofał zgłoszenie do startu w mistrzostwach F1
Tagi:
Minardi
F1 ogólnie
Manor

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca