F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

16.10.2018

Orlen: Za wcześnie, by mówić o współpracy z Kubicą

Pirelli opublikowało selekcję opon na Grand Prix Meksyku

Autosport: Albon bliski posady w Toro Rosso na sezon 2019

Niki Lauda może wkrótce opuścić szpital w Wiedniu

Robert Kubica spotkał się z władzami PKN Orlen

Pascal Wehrlein dołączył do ekipy Mahindry w Formule E

15.10.2018

Gelael weźmie udział w treningu w Austin z Toro Rosso

Whiting: Nie ma planów, aby opóźnić wprowadzenie nowych przepisów

Mick Schumacher podejmie wkrótce decyzję ws. programu na sezon 2019

Prost: Obecne przepisy dotyczące ogumienia to absurd

Arrivabene: Vettel prędzej czy później zdobędzie tytuł dla Ferrari

Vandoorne rozpocznie starty w Formule E

13.10.2018

Ocon znajduje się na liście kandydatów na kierowcę Williamsa

Grosjean: Nawet przez moment nie obawiałem się o przyszłość w F1

Russell: Rozmowy z Williamsem rozpoczęły się przed GP Niemiec

12.10.2018

Bolidy zostaną wyposażone w dodatkowe oświetlenie od 2019 roku

Światowa Rada oficjalnie zatwierdziła kalendarz na sezon 2019

Tost: Mamy coraz mniej czasu na ustalenie nowych przepisów F1

Verstappen nie otrzymał zgody na przetestowanie motocykla MotoGP

George Russell zostanie kierowcą Williamsa w sezonie 2019

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Marko popiera zamiary Brawna dotyczące usunięcia DRS z Formuły 1

Austriak jest zdania, że nowe bolidy pozwolą na częstsze ataki bez ruchomego tylnego skrzydła.
Mateusz Szymkiewicz, 22 lutego 2017, wyświetlenia: 1313<< | lista | T- | T+ | >>


Doradca Red Bull Racing – Helmut Marko, popiera Rossa Brawna, który zadeklarował chęć usunięcia ruchomego tylnego skrzydła z Formuły 1.

Brytyjczyk został w zeszłym miesiącu nowym dyrektorem wykonawczym do spraw sportowych Formuły 1. W jednej ze swoich wypowiedzi Brawn ujawnił, że będzie starał się zlikwidować DRS, ponieważ manewry wykonywane przy jego użyciu są „sztuczne”, a F1 wymaga „prostszych rozwiązań”.

Z opinią 62-latka zgadza się Helmut Marko, który uważa, że obecne bolidy umożliwią częstsze atakowanie rywali bez wykorzystywania ruchomego tylnego skrzydła. „Z DRS'em walka dwóch kierowców polega na tym, że ten z przodu jest bezbronny. To nie jest prawdziwe wyprzedzanie. Ekstremalne hamowanie jest jedną z największych umiejętności czołowych kierowców. Kiedy spojrzymy na takich zawodników jak Prost i Senna, to oni wówczas w ten sposób definiowali wyścigi” – powiedział Austriak.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
01.10.2018  Marko: Vandoorne nie jest wystarczająco szybkim kierowcą
30.09.2018  Tost: Ticktum nie jest gotowy na starty w Toro Rosso w sezonie 2019
29.09.2018  Marko: Wehrlein znajduje się na długiej liście kandydatów do Toro Rosso
29.09.2018  Marko: Jesteśmy gotowi zatrudnić Ocona jeżeli odejdzie z Mercedesa
27.09.2018  Marko: Red Bull koncentruje się już w pełni na sezonie 2019
Tagi:
Marko H.
Brawn R.
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 22.02.2017 08:03[!]
Niech sprawdzą DRS w tym sezonie jak się sprawdzi przy nowych regulacjach technicznych i jeśli będzie jak dotychczas, że atakowany kierowca jest bezbronny, to faktycznie niech wyrzucą to w diabły od sezonu 2018.
JuJu_Hound, 22.02.2017 08:54[!]
a ja tam lubie DRS, a szczegolnie sytuacje kiedy kierowca z przodu musi uciec ponad 1 sek przed pomiarem; piekne to bylo jak Lewis bawil sie z Nico w Abu Dhabi

p.s. w tytule jest literówka
Sar trek, 22.02.2017 09:38[!]
Mądrze gada (chyba pierwszy raz mu się zdarzyło :P)

Wyścigi powinny polegać na wyprzedzaniu kogoś dzięki umiejętnościom, a nie wciśnięciu guzika. Wiele było manewrów od wprowadzenia DRS, ale ile z nich było naprawdę ekscytujących? Ja mam taki niesmak zawsze, widzę, że kierowca A wyprzedził kierowcę B, niby ładnie, ale co to za wyczyn, jak miał DRS.
Mahilda111, 22.02.2017 09:47[!]
@Sar trek
Jeśli chodzi o jakiś ciekawy pojedynek z użyciem DRS, mi do głowy przychodzi tylko Schumacher vs Hamilton podczas GP Włoch 2011 :P
bartoszcze, 22.02.2017 09:56[!]
@Mahilda111
Hamilton-Vettel, Austin 2012.
macieiii, 22.02.2017 11:21[!]
co za żałosny czas, że dopiero dyskutuje się o zniesieniu drs bo samochody będą inne...
marrcus, 22.02.2017 15:30[!]
znowu chcą zrobić procesje, później nikt nikogo nie umi wyprzedzić
paymey852, 22.02.2017 16:18[!]
DRS jest potrzebny i niepotrzebny.
Czy to takie trudne zabronić DRS na zbyt długich prostych a zostawić na odcinkach na których wyprzedzanie było zawsze bardzo trudne.
Nie popadajmy ze skrajności w skrajność bo jeszcze zabronimy jazdy w cieniu aero. rywala no bo to też daje przewagę przecież.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca