F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Wehrlein: W sezonie 2017 chcę dokonać kolejnych postępów

Niemiec przyznał, że trudno było mu się pogodzić z utratą szans na awans do Force India.
Nataniel Piórkowski, 17 marca 2017, wyświetlenia: 1056<< | lista | T- | T+ | >>


Pascal Wehrlein podkreśla, że w swoim drugim roku startów w Formule 1 pragnie dokonać kolejnych postępów, korzystając z komfortu, jaki daje mu bagaż doświadczeń z ubiegłego sezonu.

Niemiec przegrał rywalizację o wyścigowy fotel w Force India ze swoim kolegą z juniorskiego programu Mercedesa – Estebanem Oconem. Ostatecznie niemieckiemu producentowi udało się zapewnić Wehrleinowi miejsce w Sauberze, gdzie będzie partnerował Marcusowi Ericssonowi.

Tłumacząc swój wybór z listopada ubiegłego roku włodarze Force India przyznali, że na decyzji zaważyło podejście Wehrleina do współpracy z zespołem. „Byłem rozczarowany. Nie spodziewałem się czegoś takiego Prawdopodobnie nie spodziewałem się takiego wyjaśnienia. Wiele ludzi pytało mnie "Dlaczego?" albo "Skąd oni to wzięli". Wiele osób prosiło także o komentarz mój zespół [Manora]. Oni udzielili świetnego wywiadu, podkreślając, że jest to absolutna nieprawda i że sami nie wiedzą, dlaczego ktoś mówi o mnie takie rzeczy. Gdy pojawia się jakaś wiadomość, wszyscy ją komentują, nawet jeśli w ogóle mnie nie znają. Taka jest Formuła 1, to normalne, wciąż skupiam się na sobie”.

Zapytany o to, w jakich obszarach wciąż może dokonać postępów, Wehrlein odparł: „Myślę, że chodzi o ogólny progres. Z moich doświadczeń wynika, że drugi rok zawsze jest dużo łatwiejszy. Wiesz, że wszystko to już zrobiłeś, wiesz czego się spodziewać. Znam już każdy z torów. Tak, bolidy są nowe, ale wszyscy mierzą się z podobnym wyzwaniem. Myślę, że drugi rok jest zawsze prostszy. Doświadczyłem tego w DTM – miałem tam mocny pierwszy rok, ale z kilkoma trudniejszymi momentami. Później było już łatwiej. Można skupić się na detalach, na dobrych rzeczach, które są w stanie stworzyć wielką różnicę, dać trzy, może cztery dziesiętne części sekundy na okrążeniu”.

„Myślę, że w ubiegłym sezonie dokonałem wzrostu jako osoba. Takie doświadczenia czynią cię silniejszym, budzą w tobie pragnienie jeszcze lepszych występów, powrotu do rywalizacji silniejszym. Gdy masz na koncie wiele zwycięstw, wiele tytułów... na przykład pod koniec 2015 roku [po zdobyciu mistrzostwa w DTM], czujesz się dużo bardziej komfortowo, jest ci łatwiej”.

„Ubiegły sezon był inny. Oceniam go pozytywnie, ale nie walczyłem już o podia, nie wygrywałem wyścigów. To budzi naturalną chęć walki, pragnienie kolejnych zwycięstw. Naprawdę nie mogę się już doczekać. To jak z każdą szansą – jeśli nie możesz wykorzystać jej za pierwszym razem, chcesz mieć pewność, że gdy pojawi się kolejna to będziesz na nią przygotowany” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.05.2018  Marko dementuje plotki o przejściu Wehrleina do Toro Rosso
13.05.2018  Brendon Hartley bliski utraty posady w Toro Rosso?
22.02.2018  Wehrlein i Russell będą w tym roku rezerwowymi kierowcami Mercedesa
09.02.2018  Wehrlein: Super Formuła to jedna z dodatkowych opcji na sezon 2018
07.02.2018  Pascal Wehrlein powróci do startów w DTM z ekipą Mercedesa
Tagi:
Wehrlein P.
Sauber
Force India

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Phaedra, 17.03.2017 12:34[!]
Wehrlein ma szczęście bo Niemcy mają kadrowy dołek. Dekadę temu pies z kulawą nogą nie zwrócił by na niego uwagi. Na horyzoncie nie widać młodych gwiazd to będą Go ciągnęli za uszy do góry.
Yurek, 17.03.2017 14:58[!]
Cytat Phaedra :
Dekadę temu pies z kulawą nogą nie zwrócił by na niego uwagi.

Jasne, wtedy przecież jeździł Ralf Schumacher <3
Phaedra, 17.03.2017 15:17[!]
@Yurek
Vettel, Hulkenberg, Glock, Sutil, mieli w czym przebierać i kogo kreować.
AleQ, 17.03.2017 17:11[!]
Mimo wszystko będę się upierał, że powinien jeździć w Williamsie z Buttonem w tym sezonie. A tak, mam sporo wątpliwości, aby obecny skład dam im dobre, a właściwie regularne zdobycze punktowe.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca