F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.03.2017

Hulkenberg: Wyprzedzanie w GP Australii było "niemal niemożliwe"

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP Australii: opony użyte w wyścigu

Wolff: Wczesny postój Hamiltona nie był prezentem dla Ferrari

Marchionne: To była najwyższa pora, by odnieść zwycięstwo

GP Australii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Australii

Hamilton: F1 potrzebuje Alonso w konkurencyjnym bolidzie

Ricciardo ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Australii

25.03.2017

Giovinazzi: Myślałem że propozycja startu dla Saubera to żart

Giovinazzi zaskoczony tempem kwalifikacyjnym na Albert Park

Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Webber: Wciąż jest zbyt wcześnie, aby skreślać Red Bulla

Były kierowca F1 pochwalił także postępy dokonane zimą przez Ferrari.
Nataniel Piórkowski, 16 marca 2017, wyświetlenia: 1564<< | lista | T- | T+ | >>


Były kierowca Formuły 1 – Mark Webber, uważa, że nadal jest zbyt wcześnie, by przekreślać szanse Red Bulla na włączenie się do walki z Mercedesem i Ferrari.

W porównaniu do bolidów konkurencji, RB13 oznacza się prostą linią i małą liczbą rozbudowanych dodatków aerodynamicznych. Ponadto poważnym zmartwieniem stajni z Milton Keynes może okazać się niezawodność nowego zespołu napędowego przygotowanego przez Renault.

Webber, który ścigał się dla Red Bulla w latach 2007-2013 uważa jednak, że jest zbyt wcześnie, by rywale mogli lekceważyć zagrożenie płynące ze strony ekipy Dietricha Mateschitza.

„Gdy trybuny są puste Red Bull nigdy nie jest zainteresowany prowadzeniem walki z cieniem. To ich typowe podejście. Nie chwiałbym wyciągać żadnych wniosków z tego, jak poszła im zima. Niestety nie pokonali w jej trakcie zbyt wielu kilometrów, ale to jedyna rzecz, jaką możemy wyczytać z testów”.

„Jeśli chodzi o ich tempo, to nie można niczego przesądzać. Muszą wykonać fenomenalną pracę w obszarze aerodynamiki, by zredukować stratę wynikającą z osiągów silnika względem Ferrari i Mercedesa. Sądzę, że dopiero w ciągu kolejnych tygodni dowiemy się, czy dokonali ze swym bolidem wystarczających postępów, by walczyć o pole positions, pierwsze rzędy, wygrywać starty i kontrolować rywalizację. Będzie to trudne wyzwanie, ale zupełnie wykonalne” – dodał.

Webber pochwalił także Ferrari za przygotowanie konkurencyjnej i niezawodnej konstrukcji. „Ferrari było niespodzianką zimowych testów. Nawet pomimo tego, że w ich przypadku mogliśmy mówić o walce z cieniem, prezentowali się bardzo dobrze pod względem operacyjnym. Wiem, że mówienie o tym jest nudne, ale to ważny czynnik w walce o duże punkty. Pod tym względem wyglądali całkiem stabilnie. Wyglądali całkiem dobrze i dorównywali Mercedesowi na płaszczyźnie niezawodności”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
22.03.2017  Webber: Ferrari ma duże szanse na zwycięstwo w GP Australii
19.11.2016  Audi odniosło zwycięstwo w swoim pożegnalnym wyścigu z WEC
19.10.2016  Mark Webber "Moja Formuła 1" - rozstrzygnięcie konkursu
14.10.2016  'Mark Webber. Moja Formuła 1' - recenzja Wyprzedź Mnie!
13.10.2016  Mark Webber zakończy karierę kierowcy wyścigowego po sezonie 2016
Tagi:
Webber M.
Red Bull
Ferrari

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzychol2000, 16.03.2017 14:41[!]
To czy Red Bulla nie można skreślać to tego ja nie jestem taki pewien. Przede wszystkim przez to, że Red Bull prawdopodobnie miał jakieś paliwowe problemy i przez to forma tego zespołu na starcie sezonu może być słabsza od oczekiwanej. W pierwszych wyścigach Red Bull musi się pokazać z dobrej strony aby go nie skreślać.
rno2, 16.03.2017 14:45[!]
Faktycznie bolid Red Bulla wydaje się być podejrzanie ,,prosty".
Czytałem czyjąś opinię, że RBR stworzył solidną podstawę i będzie stawiać na ogromny rozwój na przestrzenie sezonu.
tomek_89, 16.03.2017 14:57[!]
Tylko jak merc i ferrari odjedzie na poczatku i beda trzymać się w czołówce przez caly sezon to nici z rozwoju w trakcie sezonu. Jeszcze williams ich dogoni
rno2, 16.03.2017 20:10[!]
@tomek_89
To zależy jak kto umie rozwijać bolid. W ostatnich latach to właśnie Red Bull wprowadzał w swoich bolidach najskuteczniejsze poprawki, natomiast Ferrari zazwyczaj w okolicach przerwy wakacyjnej traciło formę...
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca