F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2017

Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa

Magnussen przeciwny wprowadzaniu do F1 systemu "tarczy"

Haas rozpocznie GP Rosji z hamulcami Carbone Industrie

FIA ujawnia szczegóły planów zwiększenia czytelności oznaczeń kierowców

McLaren nie zamierza rezygnować z agresywnego rozwoju bolidu

W drugim zakręcie toru w Soczi zamontowano wysokie krawężniki

Lowe oczekuje solidnego występu Williamsa w GP Rosji

Steiner: Dopięliśmy swego osiągając progres z tegorocznym bolidem

Perez: Pierwsze okrążenia mają w tym sezonie kluczowe znaczenie

Sirotkin weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Rosji

26.04.2017

Dziś premiera biografii Ayrtona Senny

Wolff: Dominacja Mercedesa nie zawsze wpływała pozytywnie na F1

Fernley: Obecność w Grupie Strategicznej jest "udręką"

FIA dąży do wyeliminowania praktyki spalania oleju jako paliwa

Liberty pracuje nad dodaniem do kalendarza F1 wyścigu w Nowym Jorku

25.04.2017

Koncepcja "tarczy" została preferowanym systemem ochrony kokpitu

Od sezonu 2018 w F1 zakazane zostaną płetwy rekina i T-wingi

Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?

Verstappen: Wyprzedzanie daje w tym sezonie dużo większą przyjemność

Abiteboul: F1 będzie miała problem z uzgodnieniem nowej formuły silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Williams potwierdził zatrudnienie Paddy'ego Lowe'a

Brytyjczyk został dyrektorem technicznym ekipy, a także jej nowym udziałowcem.
Mateusz Szymkiewicz, 16 marca 2017, wyświetlenia: 2062<< | lista | T- | T+ | >>

Ekipa Williams potwierdziła zatrudnienie Paddy'ego Lowe'a w roli nowego dyrektora technicznego.

Stajnia z Grove opublikowała oświadczenie, z którego dowiadujemy się, iż Brytyjczyk rozpoczął pracę przejmując obowiązki Pat Symondsa, który kilka miesięcy temu opuścił zespół. Ponadto 54-latek otrzymał część udziałów w Williamsie, dzięki czemu dołączył do zarządu, który dotychczas składał się z Claire Williams oraz Mike'a O'Driscolla.

Dla Lowe'a oznacza to powrót do ekipy, w której rozpoczynał swoją przygodę z Formułą 1 pod koniec lat osiemdziesiątych. Po odejściu z Williamsa Brytyjczyk pracował dla McLarena i Mercedesa, gdzie odpowiednio pełnił funkcje dyrektora technicznego oraz szefa inżynierii.

„Zawsze miałem wielki szacunek dla Williamsa, mojego pierwszego zespołu w Formule 1. To dla mnie wielki zaszczyt móc tutaj wrócić jako osoba zajmująca czołowe stanowisko, a także udziałowiec. Jestem niesamowicie zmotywowany, by pomóc zespołowi w ponownym osiąganiu sukcesów. Wizja Williamsa dotycząca przyszłości jest mocna i przekonała mnie, by dołączyć do organizacji, która chce dalej budować swoje dziedzictwo i znów znaleźć się na czele stawki Formuły 1. Nie mogę się doczekać kolejnego etapu mojej kariery, podczas którego będą współpracował z Claire, Mike'iem, Nickiem [Rose'em] oraz Frankiem” – powiedział Paddy Lowe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2017  Lowe oczekuje solidnego występu Williamsa w GP Rosji
17.04.2017  Gary Paffett weźmie udział w testach w Bahrajnie z Williamsem
15.04.2017  Sainz: Williams czerpie korzyści z kwalifikacyjnego trybu pracy silnika
05.04.2017  Stroll zmienia podejście do ścigania przed weekendem w Szanghaju
03.04.2017  Massa: Alonso nie odejdzie z McLarena przed końcem sezonu
Tagi:
Williams
Lowe P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
krzychol2000, 16.03.2017 15:13[!]
Mam nadzieję, że Paddy przyczyni się do sukcesów Williamsa po tylu chudych latach.
Ambrozya, 17.03.2017 08:36[!]
Podobny do Robina, nomen omen, Williamsa ;)
Adakar, 17.03.2017 19:45[!]
Paddy Lowe odszedł w idealnym momencie. Kiedy Merc jest na szczycie, więc wtedy o staff ekipy biją się inne i dostają jeszcze intratniejsze kontrakty, albo inaczej, mogą "przedłużyć" nieprzerwany długi strumień kasy/pensji, za swoje usługi.

Widzicie, Era Mercedesa też się kiedyś skończy, może nawet teraz, w tym roku. Więc na opuszczenie szalupy przed 2018 będzie już "za późno". Co więcej, Paddy jest w tym sporcie od dawna i osiadanie na laurach z tak wielkimi przewagami, też może znudzić. Dlatego aby podtrzymać zaaangazowanie i "ogień" do tego sportu i swojej pracy, podjął się pracy z Williamsem i doprowadzenie go znowu do formy aby wygrywać. Proste.

O odejściu Paddyego Lowe już mówił Ted Kravitz w połowie 2016 z tego co pamiętam, własnie do Williamsa.
marios76, 18.03.2017 23:51[!]
@Adakar Chcialbym Williamsa na szczycie... ale jak sam pizzesz- era Mercedesa minie predzej czy pozniej. Wtedy kluczowe bedzie a' zdobycie najmocniejszego silnika (Williams-Ferrari?) ;) b'zbudowanie bolidu na poziomie RedBulla, a nie zapowiada sie, zeby Newey tez wrocil, z reszta nie ten budzet a i przez te pare.lat w RB zdazyl wyszkolic niezly zespol od aerk w tym teamie. Ferrari, Red Bull i Renault beda dk pokonania, nawet jak braknie ww Mercedesa. Pozostaje wizja McLarena- tu sprobowano na nowo stworzyc zwycieskk sklad: efekty widzimy. Ale jezeli wytrzymaja jeszcze pare lat... moga byc trudni do pokonania przez prywatna stajnie. Mnie bedzie cieszyc kazde podium Williamsa, a zwyciestwo opije ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca