F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Williams potwierdził zatrudnienie Paddy'ego Lowe'a

Brytyjczyk został dyrektorem technicznym ekipy, a także jej nowym udziałowcem.
Mateusz Szymkiewicz, 16 marca 2017, wyświetlenia: 2254<< | lista | T- | T+ | >>

Ekipa Williams potwierdziła zatrudnienie Paddy'ego Lowe'a w roli nowego dyrektora technicznego.

Stajnia z Grove opublikowała oświadczenie, z którego dowiadujemy się, iż Brytyjczyk rozpoczął pracę przejmując obowiązki Pat Symondsa, który kilka miesięcy temu opuścił zespół. Ponadto 54-latek otrzymał część udziałów w Williamsie, dzięki czemu dołączył do zarządu, który dotychczas składał się z Claire Williams oraz Mike'a O'Driscolla.

Dla Lowe'a oznacza to powrót do ekipy, w której rozpoczynał swoją przygodę z Formułą 1 pod koniec lat osiemdziesiątych. Po odejściu z Williamsa Brytyjczyk pracował dla McLarena i Mercedesa, gdzie odpowiednio pełnił funkcje dyrektora technicznego oraz szefa inżynierii.

„Zawsze miałem wielki szacunek dla Williamsa, mojego pierwszego zespołu w Formule 1. To dla mnie wielki zaszczyt móc tutaj wrócić jako osoba zajmująca czołowe stanowisko, a także udziałowiec. Jestem niesamowicie zmotywowany, by pomóc zespołowi w ponownym osiąganiu sukcesów. Wizja Williamsa dotycząca przyszłości jest mocna i przekonała mnie, by dołączyć do organizacji, która chce dalej budować swoje dziedzictwo i znów znaleźć się na czele stawki Formuły 1. Nie mogę się doczekać kolejnego etapu mojej kariery, podczas którego będą współpracował z Claire, Mike'iem, Nickiem [Rose'em] oraz Frankiem” – powiedział Paddy Lowe.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2017  Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem
15.12.2017  Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku
15.12.2017  Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy
13.12.2017  Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek
11.12.2017  Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018
Tagi:
Williams
Lowe P.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Ambrozya, 17.03.2017 08:36[!]
Podobny do Robina, nomen omen, Williamsa ;)
Adakar, 17.03.2017 19:45[!]
Paddy Lowe odszedł w idealnym momencie. Kiedy Merc jest na szczycie, więc wtedy o staff ekipy biją się inne i dostają jeszcze intratniejsze kontrakty, albo inaczej, mogą "przedłużyć" nieprzerwany długi strumień kasy/pensji, za swoje usługi.

Widzicie, Era Mercedesa też się kiedyś skończy, może nawet teraz, w tym roku. Więc na opuszczenie szalupy przed 2018 będzie już "za późno". Co więcej, Paddy jest w tym sporcie od dawna i osiadanie na laurach z tak wielkimi przewagami, też może znudzić. Dlatego aby podtrzymać zaaangazowanie i "ogień" do tego sportu i swojej pracy, podjął się pracy z Williamsem i doprowadzenie go znowu do formy aby wygrywać. Proste.

O odejściu Paddyego Lowe już mówił Ted Kravitz w połowie 2016 z tego co pamiętam, własnie do Williamsa.
marios76, 18.03.2017 23:51[!]
@Adakar Chcialbym Williamsa na szczycie... ale jak sam pizzesz- era Mercedesa minie predzej czy pozniej. Wtedy kluczowe bedzie a' zdobycie najmocniejszego silnika (Williams-Ferrari?) ;) b'zbudowanie bolidu na poziomie RedBulla, a nie zapowiada sie, zeby Newey tez wrocil, z reszta nie ten budzet a i przez te pare.lat w RB zdazyl wyszkolic niezly zespol od aerk w tym teamie. Ferrari, Red Bull i Renault beda dk pokonania, nawet jak braknie ww Mercedesa. Pozostaje wizja McLarena- tu sprobowano na nowo stworzyc zwycieskk sklad: efekty widzimy. Ale jezeli wytrzymaja jeszcze pare lat... moga byc trudni do pokonania przez prywatna stajnie. Mnie bedzie cieszyc kazde podium Williamsa, a zwyciestwo opije ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca