F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Lauda: zespoły chciały płetwy rekina dla sponsorów

Austriak deklaruje poparcie Mercedesa dla zakazu stosowania tego elementu.
Łukasz Godula, 17 marca 2017, wyświetlenia: 1962<< | lista | T- | T+ | >>


Niki Lauda zasugerował, że Mercedes jest skłonny poprzeć starania Red Bulla o pozbycie się „płetw rekina” na pokrywach silników jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2017.

Niektórzy uważają, że duże stateczniki w postaci płetw, oraz anteny zwane „T wings” popsuły ogólny agresywny wygląd nowych, szybszych samochodów.

Christian Horner ujawnił niedawno, że Red Bull naciskał na zakazanie stosowania takich elementów, jednak został przegłosowany z powodu „typowej paranoi” w F1.

Jednak jeden z dyrektorów Mercedesa, Lauda przyznał, że jego ekipa popiera zakaz.

„Płetwa była szeroko dyskutowana podczas spotkań grupy strategicznej” – ujawnił Austriak w niedawnym wywiadzie. „Jednak inne zespoły powiedział, że mogą na nich umieścić loga sponsorów, dlatego nie wprowadzono zakazu” – dodał Lauda.

Mimo to praktycznie żaden zespół póki co nie umieścił żadnego logotypu na niesławnej płetwie.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
20.11.2017  Lauda: Mam wrażenie, że Liberty chce upodobnić F1 do NASCAR
12.11.2017  Lauda obawia się o rozwój F1 pod wodzą Liberty Media
01.11.2017  Lauda: Nowy bolid będzie bardziej odpowiadał stylowi jazdy Bottasa
11.09.2017  Lauda: Ferrari jest faworytem do zwycięstwa w GP Singapuru
30.08.2017  Lauda: Bottas powinien zacząć pomagać Hamiltonowi w walce o tytuł
Tagi:
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
exxxile, 17.03.2017 11:17[!]
Ciekawe, biorąc pod uwagę, że ze sponsorami generalnie jest bieda aż piszczy.
ekwador15, 17.03.2017 12:32[!]
Tak jak napisano, typowa paranoja F1. Teraz każdy się dziwi a dało się to przewidzieć, co zrobił Red bull. Jak najszybciej powinien być zakaz tych płetw rekina i T wing i będzie już wszystko dobrze. Ta Formuła cały czas popelnia takie głupie błędy od kilku lat. Rządzą jakby sterowali z Wiejskiej ;D
krzysiek000, 17.03.2017 14:59[!]
Zmiany w konstrukcji na tydzień przed sezonem. Nie, to nie powinno przejść.
Yurek, 17.03.2017 15:01[!]
Lauda po raz kolejny błaźni się swoimi wypowiedziami. Nawet nie ma co komentować "miejsca dla sponsorów".
szajse, 17.03.2017 15:33[!]
"Mimo to praktycznie żaden zespół póki co nie umieścił żadnego logotypu na niesławnej płetwie."

Skoro nie wiadomo czy będzie ich można używać w trakcie sezonu to co w tym dziwnego, że brak logo na bolidach? Mieli podpisywać kontrakty ze sponsorami na kilka dni testów?

Mnie się te płetwy nie podobają. Koszmarek jakiś. Ale kilku teamom zapewne ta płetwa pomaga utrzymać bolid na torze. Wiadomo, że RBR nie protestuje ze względów estetycznych... Zawsze byli dobry w aero więc im mniej skrzydeł tym słabsi będą rywale i w to im graj.

Autor tekstu mógłby się trochę wysilić i objaśnić co znaczy "typowa paranoja w f1".
enstone, 17.03.2017 18:32[!]
@szajse
Dokładnie kolego, tak jak piszesz.
Horner krzyczy pod pretekstem "estetyki", a sprawa ma drugie dno - aerodynamiczne.
lordfryta, 18.03.2017 13:02[!]
Tez sie pod tym podpisuje. Kojarzycie czy RedBull na testach pojawil sie bez tej pletwy?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca