F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Lauda: zespoły chciały płetwy rekina dla sponsorów

Austriak deklaruje poparcie Mercedesa dla zakazu stosowania tego elementu.
Łukasz Godula, 17 marca 2017, wyświetlenia: 1944<< | lista | T- | T+ | >>


Niki Lauda zasugerował, że Mercedes jest skłonny poprzeć starania Red Bulla o pozbycie się „płetw rekina” na pokrywach silników jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2017.

Niektórzy uważają, że duże stateczniki w postaci płetw, oraz anteny zwane „T wings” popsuły ogólny agresywny wygląd nowych, szybszych samochodów.

Christian Horner ujawnił niedawno, że Red Bull naciskał na zakazanie stosowania takich elementów, jednak został przegłosowany z powodu „typowej paranoi” w F1.

Jednak jeden z dyrektorów Mercedesa, Lauda przyznał, że jego ekipa popiera zakaz.

„Płetwa była szeroko dyskutowana podczas spotkań grupy strategicznej” – ujawnił Austriak w niedawnym wywiadzie. „Jednak inne zespoły powiedział, że mogą na nich umieścić loga sponsorów, dlatego nie wprowadzono zakazu” – dodał Lauda.

Mimo to praktycznie żaden zespół póki co nie umieścił żadnego logotypu na niesławnej płetwie.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
21.07.2017  Lauda: F1 może żałować wprowadzenia Halo
11.07.2017  Wolff i Lauda sprzeciwiają się współpracy Mercedesa z McLarenem?
30.06.2017  Lauda: Hamilton chce przedłużyć umowę z Mercedesem
30.06.2017  Lauda: McLaren nie kontaktował się z Mercedesem w sprawie dostaw jednostek
29.06.2017  Mercedes wzmocni mocowanie zagłówków w swoich bolidach
Tagi:
Lauda N.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
exxxile, 17.03.2017 11:17[!]
Ciekawe, biorąc pod uwagę, że ze sponsorami generalnie jest bieda aż piszczy.
ekwador15, 17.03.2017 12:32[!]
Tak jak napisano, typowa paranoja F1. Teraz każdy się dziwi a dało się to przewidzieć, co zrobił Red bull. Jak najszybciej powinien być zakaz tych płetw rekina i T wing i będzie już wszystko dobrze. Ta Formuła cały czas popelnia takie głupie błędy od kilku lat. Rządzą jakby sterowali z Wiejskiej ;D
krzysiek000, 17.03.2017 14:59[!]
Zmiany w konstrukcji na tydzień przed sezonem. Nie, to nie powinno przejść.
Yurek, 17.03.2017 15:01[!]
Lauda po raz kolejny błaźni się swoimi wypowiedziami. Nawet nie ma co komentować "miejsca dla sponsorów".
szajse, 17.03.2017 15:33[!]
"Mimo to praktycznie żaden zespół póki co nie umieścił żadnego logotypu na niesławnej płetwie."

Skoro nie wiadomo czy będzie ich można używać w trakcie sezonu to co w tym dziwnego, że brak logo na bolidach? Mieli podpisywać kontrakty ze sponsorami na kilka dni testów?

Mnie się te płetwy nie podobają. Koszmarek jakiś. Ale kilku teamom zapewne ta płetwa pomaga utrzymać bolid na torze. Wiadomo, że RBR nie protestuje ze względów estetycznych... Zawsze byli dobry w aero więc im mniej skrzydeł tym słabsi będą rywale i w to im graj.

Autor tekstu mógłby się trochę wysilić i objaśnić co znaczy "typowa paranoja w f1".
enstone, 17.03.2017 18:32[!]
@szajse
Dokładnie kolego, tak jak piszesz.
Horner krzyczy pod pretekstem "estetyki", a sprawa ma drugie dno - aerodynamiczne.
lordfryta, 18.03.2017 13:02[!]
Tez sie pod tym podpisuje. Kojarzycie czy RedBull na testach pojawil sie bez tej pletwy?
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca