F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2017

Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa

Magnussen przeciwny wprowadzaniu do F1 systemu "tarczy"

Haas rozpocznie GP Rosji z hamulcami Carbone Industrie

FIA ujawnia szczegóły planów zwiększenia czytelności oznaczeń kierowców

McLaren nie zamierza rezygnować z agresywnego rozwoju bolidu

W drugim zakręcie toru w Soczi zamontowano wysokie krawężniki

Lowe oczekuje solidnego występu Williamsa w GP Rosji

Steiner: Dopięliśmy swego osiągając progres z tegorocznym bolidem

Perez: Pierwsze okrążenia mają w tym sezonie kluczowe znaczenie

Sirotkin weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Rosji

26.04.2017

Dziś premiera biografii Ayrtona Senny

Wolff: Dominacja Mercedesa nie zawsze wpływała pozytywnie na F1

Fernley: Obecność w Grupie Strategicznej jest "udręką"

FIA dąży do wyeliminowania praktyki spalania oleju jako paliwa

Liberty pracuje nad dodaniem do kalendarza F1 wyścigu w Nowym Jorku

25.04.2017

Koncepcja "tarczy" została preferowanym systemem ochrony kokpitu

Od sezonu 2018 w F1 zakazane zostaną płetwy rekina i T-wingi

Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?

Verstappen: Wyprzedzanie daje w tym sezonie dużo większą przyjemność

Abiteboul: F1 będzie miała problem z uzgodnieniem nowej formuły silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Mercedes dostarczy zespołom klienckim silniki w nowej specyfikacji

Niemiecki producent umniejsza doniesienia o obawach o niezawodność swej jednostki napędowej.
Nataniel Piórkowski, 18 marca 2017, wyświetlenia: 1558<< | lista | T- | T+ | >>


Mercedes potwierdził, że pomimo obaw o niezawodność wszystkie współpracujące z nim zespoły otrzymają na Grand Prix Australii jednostki napędowe w nowej specyfikacji.

Od testów w Barcelonie w mediach pojawiały się informacje o potencjalnych problemach Mercedesa z funkcjonowaniem wału korbowego, które mogły opóźnić wprowadzenie do użytku najnowszej specyfikacji jednostki napędowej, przygotowywanej z myślą o weekendzie w Melbourne.

Źródło magazynu Autosport zdecydowanie odrzuciło jednak te pogłoski, podkreślając, że producent zamierza trzymać się planu wykorzystania od początku sezonu zmodyfikowanych silników nie tylko przez Lewisa Hamiltona i Valtteriego Bottasa, ale także kierowców Force India i Williamsa.

Przed startem sezonu Mercedes wprowadził duże zmiany do projektu swej jednostki napędowej. Według plotek z danych uzyskanych w trakcie testów na hamowni miało wynikać, iż producentowi udało się poprawić osiągi silnika o około siedemdziesięciu koni mechanicznych. Potencjał ten nie został jednak ujawniony w trakcie przedsezonowych zajęć – Mercedes mógł bowiem korzystać z silników w konserwatywnym trybie, skupiając się na testach eksperymentalnych części.

Po zniesieniu od bieżącego sezonu systemu tokenów, producenci mają pełną dowolność w dokonywaniu zmian w projektach zespołów napędowych. Jeśli przed startem sezonu dany koncern nie jest całkowicie przekonany co do nowych rozwiązań, może bez konsekwencji opóźnić w czasie ich wprowadzenie do użytku, nie ograniczając tym samym swych możliwości rozwojowych w trakcie kampanii.

Gdyby doniesienia o tym, iż Mercedes korzystał w trakcie testów z konserwatywnego trybu pracy silnika okazały się prawdziwe, tłumaczyłoby to dostrzegalną chociażby w czasach okrążeń przewagę Ferrari. Tradycyjnie jednak zarówno poziom konkurencyjności nowych jednostek jak i ich niezawodność będą mogły zostać poddane ocenie dopiero po pierwszym wyścigowym weekendzie sezonu.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2017  Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa
26.04.2017  Wolff: Dominacja Mercedesa nie zawsze wpływała pozytywnie na F1
25.04.2017  Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?
19.04.2017  Mercedes liczy na kolejne postępy w zakresie wykorzystywania ogumienia
18.04.2017  Mercedes wykorzysta testy w Bahrajnie do lepszego zrozumienia pracy opon
Tagi:
Mercedes

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca