F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ecclestone: Nie czuję żalu względem Liberty Media

"Bądźmy rozsądni: kupili samochód, chcą nim kierować".
Nataniel Piórkowski, 18 marca 2017, wyświetlenia: 2023<< | lista | T- | T+ | >>


Honorowy prezes Formuły 1 – Bernie Ecclestone, przyznał, że nie czuje żalu względem nowych szefów sportu z Liberty Media Group.

W styczniu Brytyjczyk stracił kontrolę nad funkcjonowaniem sportu, a jego miejsce na czele Formula One Group zajął Chase Carey. W pierwszym wywiadzie telewizyjnym od czasu przejęcia serii Grand Prix przez Liberty Media, Ecclestone podkreślił, że w pełni rozumie decyzje podjęte przez amerykańską firmę.

Zapytany przez dziennikarza Sky Sports o to, czy czuje żal względem nowych szefów Formuły 1, Ecclestone odparł: „Ani trochę. Wiem, jak działa ten świat. Mógłbym poprosić ich o to, by kontynuowali ze mną współpracę jeszcze przez jakiś czas, poczekali jeszcze rok, aby później ocenić, czy taki układ sprawdził się, czy nie. "Nie sprawdził? W takim razie przykro mi, musisz odejść". Wiadomo, że różni ludzie zarządzają firmami w różny sposób. Wydaje mi się, że tak właśnie wygląda amerykański model operowania biznesem. Bądźmy rozsądni: kupili samochód, chcą nim kierować”.

„Chase powiedział, że w ciągu ostatnich trzech lat nie wykonałem dobrej pracy. Myślałem, że wykonałem, CVC myślało, że wykonałem. Udało mi się wypracowywać dochody rzędu 1,5 miliarda dolarów na rok, co sprawiło, że ich udziały stały się warte mnóstwo pieniędzy. Może gdybym wykonywał gorszą pracę, ludzie mogliby nabyć udziały po niższej cenie” – dodał 86-latek.

Ecclestone podkreślił, że pomimo utraty wpływu na funkcjonowanie sportu, zamierza pojawić na kilku Grand Prix. „Byłem o to pytany, zapraszany na wyścigi przez większość organizatorów, więc postaram się jakoś z tego wybrnąć. Prawdopodobnie będę na co najmniej połowie wyścigów”.

Zapytany o to, czy wie już, jakie obowiązki kryją się pod jego nową funkcją, Brytyjczyk odparł: „Nie wiem co ona oznacza. Nie mam zielonego pojęcia. Chciałbym dostać jakieś wytyczne, zasady, odnośnie tego co powinienem robić, a czego nie”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2017  Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari
20.11.2017  Ecclestone: Liberty traktuje Formułę 1 jak bar typu fast food
30.10.2017  Marchionne: Ecclestone opowiada bzdury na temat Ferrari
29.10.2017  Mercedes bagatelizuje plotki o współpracy z Ferrari
28.10.2017  Ecclestone: Mercedes wsparł Ferrari w rozwoju silnika V6
Tagi:
Ecclestone B.
Liberty Media
F1 ogólnie

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
slipstream, 18.03.2017 14:51[!]
Jak chodzi o robienie pieniędzy to owszem, Bernie wykonał dobrą robotę dla CVC. Tylko że CVC liczyło się zarobić, nieważne jak, nawet jeśli traciło się na tym kibiców. To jedna strona medalu, zarabiać z pominięciem kibiców a na kontraktach. Druga strona medalu którą może podążyć Liberty Media to zarabiać może mniej an kontraktach, ale więcej bezpośrednio od kibiców, choćby wykorzystując tak obce Berniemu narzędzie jak internet. Tylko tutaj trzeba zadbać o kibica nieco więcej niż robił to Bernie. Czy tak będzie? Zobaczymy. Na pewno sposób na sposobie w jaki zarabiał te pieniądze Bernie świat się nie kończy i są inne możliwości.
sneer, 18.03.2017 16:35[!]
No w końcu wyszło na jaw - to nie Bernie był chciwy, tylko CVC, a on po prostu nie miał wyboru. Wycisnęli F1 jak cytrynę, prawie ją niszcząc. Fundusze inwestycyjne tak robią. Dobrze, że Liberty ma inne podejście. Ale nie powinni byli odsuwać Berniego - on ma głowę na karku i mając większe pole manewru niż w przypadku CVC mógłby sporo rzeczy naprawić.
dan193t, 18.03.2017 16:52[!]
Gdyby CVC nie sprzedało F1 na czas to ta "dobra robota" skończyłaby się wielkim krachem. Ale mieli dobre wyczucie. Napompowali balonik spekulacji i zarobili wielkie pieniądze. Teraz ktoś inny musi się martwić jak tu nie zacząć tracić. Jeśli Liberty rozegra to dobrze i rozpowszechni ten sport to na kibicach zarobią takie pieniądze o jakich się CVC nie śniło.
Indy, 18.03.2017 18:59[!]
CVC i Bernie dobrze wychodziło nastawienie na zysk w krótkim terminie bez większego zainteresowania tym czy F1 w takim 2030 utrzyma swoją pozycję w świecie sportu/rozrywki. Liberty ma widocznie inny pomysł na ten biznes, prawdopodobnie lepszy z punktu widzenia kibiców.
MairJ23, 18.03.2017 19:39[!]
@sneer nie no bez przesady :) tez doceniam wkład BE w ostatnich prawie 40 latach ale ten gosc ma 86 lat wiec juz czas. On nie ma czasu czegokolwiek naprawiac ... Juz ten moment nadszedl i sie z tym wszyscy zgadzaja i nawet sam Bernie ze czas odejsc.
Job well done.
sneer, 18.03.2017 20:54[!]
@Mair123
W okresie przejściowym mógłby pomóc. Jak sam to zresztą przyznał. Uniknęłoby się takich kwiatków, jak ostatnia wypowiedź Liberty a'propos Azerbejdżanu.
Satch, 18.03.2017 21:12[!]
@sneer
O takich wypowiedziach Bernarda już zapomniałeś?
http://www.autosp...report.php/id/116761
slipstream, 19.03.2017 00:38[!]
Tylko w sumie komu ta wypowiedź o GP w Baku miałaby zaszkodzić. Z punktu widzenia biznesowego takie wypowiedzi o kontrahentach nie przystroją, ale to się załatwia w środowisku białych kołnierzyków. Natomiast tą wypowiedzią Liberty raczej zyskało przychylność fanów niż ją straciło, bo powiedziało otwarcie to co kibice myślą o tego typu wyścigach jakie "zorganizował" Bernie.
xdomino996, 19.03.2017 09:54[!]
Standardowa sytuacja. Wszyscy mieli dość Berniego, rzeczy jakie wygadywal były tak głupie że brak słów. Nagle jedna wypowiedź Berniego i wszyscy się nad nim lituja i chcieliby go zostawić. Trzeba zrozumieć że w mediach teraz każdy się będzie chciał oczyścić, Berni będzie zrzucac winę na wszystkich, jakoby to mu zależało tylko na prawdziwym duchu Formuły, a hajs był drugo rzedny. A prawda jest taka że to z jego ust wychodziły pomysły rezygnacji ze spa i monzy, bo tak (pewnie pieniążki)
To jest stary dobry, a nawet znakomity biznesmen, takim nie do końca można ufać
sneer, 19.03.2017 13:12[!]
Ja nie miałem dość Berniego. To sk..., ale nasz sk... A jeśli myślicie, że "nowi" biznesmeni są inni, to się mylicie. Liberty też chce szmalu, jak najwięcej szmalu. Ale mają po prostu inną perspektywę czasową i tyle.
Indy, 19.03.2017 15:58[!]
@sneer No ale przecież w biznesie jako takim nie ma nic złego a zorientowanie się na dłuższy termin powinno być raczej korzystne niż niekorzystne dla fanów F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca