F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Lowe: Są obszary, w których Williams radzi sobie lepiej niż Mercedes

Brytyjczyk zaznacza, że od GP Australii nie będzie czuł sentymentów względem swego byłego teamu.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1492<< | lista | T- | T+ | >>


Nowy dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe uważa, że już teraz dostrzega obszary, w których jego nowy zespół dysponuje większym potencjałem niż Mercedes.

Powrót Lowe'a do stajni z Grove został oficjalnie potwierdzony w ubiegłym tygodniu. Chociaż Brytyjczyk zdecydowanie odrzuca twierdzenie, że jego przybycie do teamu z Grove od razu doprowadzi do wzrostu konkurencyjności bolidu FW40, to zaznacza, że już teraz udało mu się dostrzec pierwsze pozytywne oznaki.

„Pierwszy etap to poznanie zespołu i określenie obszarów, w które mogę wnieść wymierny wkład. Wyzwaniem jest jak najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów: chcemy dzięki nim wypracować możliwie jak największe, jak najlepsze postępy. Nie ma większego znaczenia, czy pracujesz nad jedną konkretną bazą, tak jak mogłem to robić w innym zespole, czy masz do dyspozycji zasoby takie, jak tutaj. Cały proces przebiega w dokładnie taki sam sposób i z całą pewnością Williams już na tym pokazuje, że są rzeczy, które wykonuje dużo lepiej niż Mercedes” – tłumaczył Lowe.

„Muszę teraz ustalić mocne strony zespołu, poznać występujące różnice i budować w oparciu o to lepszy potencjał. Przez ostatnie lata często byłem pytany o to, w czym tkwi sekret. Zgubne byłoby jednak myślenie, że ktoś może pojawić się w dowolnym zespole, oczekując, że od razu dojdzie do cudu”.

Lowe dodał, że sam powrót do stajni z Grove po ponad dwóch dekadach spędzonych na pracy w konkurencyjnych teamach był dla niego sporym emocjonalnym przeżyciem. Zaznaczył jednak, że w trakcie sezonu nie będzie miał czasu na sentymentalne myśli. „To ciekawe, bo oczywiście masz świadomość tego, czego udało ci się dokonać w innym zespole, czujesz się jak na ziemi niczyjej, gdy zmieniasz pracę. Podejrzewam jednak, że do czasu lądowania w Australii będę już w stu procentach skoncentrowany na pracy dla mojej nowej ekipy, a moje myśli będą obracały się wyłącznie wokół tego, jakie jest nasze miejsce w stawce i w jakich obszarach wciąż możemy dokonać poprawy”.

„Sentymenty znikają od razu, gdy wpadasz w wir rywalizacji w Formule 1. Mój powrót do Williamsa to kawał dobrej historii. Nie ukrywam, że był to bardzo emocjonalny moment – blisko 30 lat temu, pod koniec 1987 roku, rozpocząłem pracę dla Williamsa. To bardzo wyjątkowe, że teraz mogę tu wrócić, obejmując posadę, która należała do mojego pierwszego szefa – Patricka [Heada – byłego dyrektora technicznego]. Jednocześnie nie chodzi tu o sentymenty, trzeba patrzeć przed siebie, a nie zajmować się opowiadaniem, jak było w przeszłości. Jestem bardzo podekscytowany tym, co przed nami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
18.12.2017  Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem
15.12.2017  Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku
15.12.2017  Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy
13.12.2017  Russia Tass: Williams potwierdzi drugiego kierowcę w piątek
11.12.2017  Chinchero: Williams podjął decyzję o zatrudnieniu Sirotkina na sezon 2018
Tagi:
Lowe P.
Williams
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 20.03.2017 14:00[!]
:( Na trzydziesci obszarow, Williamsa stac na bycie lepszym od Mercedesa w pieciu z nich. Zycze im jak najlepiej, ale z fabrykami bedzie ciezko ugrac choc podia w pojedynczych wyscigach...
marios76, 20.03.2017 21:22[!]
@krzychol2000 Zobaczymy na co jeszcze stać Masse i czy Strol będzie talentem jak Verstappen??
Ćwierć wieku śledzę F1 zauważyłem ze przez ten czas roczny budżet czołowego teamu wzrosl o ponad 1000% ! Kiedyś 20, 30 czy 50 milionów pozwalało na realna wwalkę o tytuły, teraz wyższe budżety mają najsłabsze teamy. Williams nie jest w stanie sprostaćtakim finansowym potegom jak Mercedes, Ferrari czy Red Bull. Jest jeszcze Renault i sukcesem jest byc przed którymkolwiek tych zespołów, bez względu na okoliczności.
Ostatnie tłuste lata Williamsa przypadają na mariaż z BMW na początku wieku, zrobiono wtedy coś w stylu McLarena obecnie- tyle, ze niemiecki producent poradził sobie nieco lepiej silnikowo. ;) McLaren dobrze kombinowal, ale efekty są mierne. Uwierz mi, pamiętamjak te dwa zespoły wraz z Ferrari przewodziłwszystkim statystykom i rekordom F1. Te czasy jużnie wwrócą, ale mniej czy bardziej, zawsze będę im kibicować:)
MairJ23, 20.03.2017 22:43[!]
@marios76 te czasy nie wroca z prostego powodu - z takiego samego jak nie wyrzucimy korporacji juz z rzadu jakiegokolwiek... czy amerykanskiego czy poslkiego.... bo zeby to sie stalo to sami beneficjenci musieli by te sybwencje zabrac samym sobie. Wiec dlaczego mialo by sie to zmienic ?
niestety tak wyglada wszystko dzisiaj i my malutcy musimy sie do tego przyzwyczaic - chyba jedynym krajem ktory sobie z tym dobrze radzi jest Islandia.
Moze latwiejsze byloby dokonanie tego w F1 z Liberty i wlasnie teraz niz kiedykolwiek indziej - ale z tego co czytalem to Liberty nie zamierza nic zmieniac jezeli chodzi o dystrybucje zasobow finansowych wewnatrz F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca