F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Lowe: Są obszary, w których Williams radzi sobie lepiej niż Mercedes

Brytyjczyk zaznacza, że od GP Australii nie będzie czuł sentymentów względem swego byłego teamu.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1515<< | lista | T- | T+ | >>


Nowy dyrektor techniczny Williamsa – Paddy Lowe uważa, że już teraz dostrzega obszary, w których jego nowy zespół dysponuje większym potencjałem niż Mercedes.

Powrót Lowe'a do stajni z Grove został oficjalnie potwierdzony w ubiegłym tygodniu. Chociaż Brytyjczyk zdecydowanie odrzuca twierdzenie, że jego przybycie do teamu z Grove od razu doprowadzi do wzrostu konkurencyjności bolidu FW40, to zaznacza, że już teraz udało mu się dostrzec pierwsze pozytywne oznaki.

„Pierwszy etap to poznanie zespołu i określenie obszarów, w które mogę wnieść wymierny wkład. Wyzwaniem jest jak najlepsze wykorzystanie dostępnych zasobów: chcemy dzięki nim wypracować możliwie jak największe, jak najlepsze postępy. Nie ma większego znaczenia, czy pracujesz nad jedną konkretną bazą, tak jak mogłem to robić w innym zespole, czy masz do dyspozycji zasoby takie, jak tutaj. Cały proces przebiega w dokładnie taki sam sposób i z całą pewnością Williams już na tym pokazuje, że są rzeczy, które wykonuje dużo lepiej niż Mercedes” – tłumaczył Lowe.

„Muszę teraz ustalić mocne strony zespołu, poznać występujące różnice i budować w oparciu o to lepszy potencjał. Przez ostatnie lata często byłem pytany o to, w czym tkwi sekret. Zgubne byłoby jednak myślenie, że ktoś może pojawić się w dowolnym zespole, oczekując, że od razu dojdzie do cudu”.

Lowe dodał, że sam powrót do stajni z Grove po ponad dwóch dekadach spędzonych na pracy w konkurencyjnych teamach był dla niego sporym emocjonalnym przeżyciem. Zaznaczył jednak, że w trakcie sezonu nie będzie miał czasu na sentymentalne myśli. „To ciekawe, bo oczywiście masz świadomość tego, czego udało ci się dokonać w innym zespole, czujesz się jak na ziemi niczyjej, gdy zmieniasz pracę. Podejrzewam jednak, że do czasu lądowania w Australii będę już w stu procentach skoncentrowany na pracy dla mojej nowej ekipy, a moje myśli będą obracały się wyłącznie wokół tego, jakie jest nasze miejsce w stawce i w jakich obszarach wciąż możemy dokonać poprawy”.

„Sentymenty znikają od razu, gdy wpadasz w wir rywalizacji w Formule 1. Mój powrót do Williamsa to kawał dobrej historii. Nie ukrywam, że był to bardzo emocjonalny moment – blisko 30 lat temu, pod koniec 1987 roku, rozpocząłem pracę dla Williamsa. To bardzo wyjątkowe, że teraz mogę tu wrócić, obejmując posadę, która należała do mojego pierwszego szefa – Patricka [Heada – byłego dyrektora technicznego]. Jednocześnie nie chodzi tu o sentymenty, trzeba patrzeć przed siebie, a nie zajmować się opowiadaniem, jak było w przeszłości. Jestem bardzo podekscytowany tym, co przed nami”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.05.2018  Stroll: Chcemy dokonać znaczących postępów przed lipcowymi wyścigami
21.05.2018  Kubica: Nie ma magicznych rozwiązań na problemy Williamsa
13.05.2018  Lowe: Trudno będzie nam uzupełnić lukę po Martini
13.05.2018  Lowe: Do poprawy potencjału bolidu może dojść w połowie sezonu
11.05.2018  Kubica: Jestem zadowolony z występu w treningu
Tagi:
Lowe P.
Williams
Mercedes

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
marios76, 20.03.2017 14:00[!]
:( Na trzydziesci obszarow, Williamsa stac na bycie lepszym od Mercedesa w pieciu z nich. Zycze im jak najlepiej, ale z fabrykami bedzie ciezko ugrac choc podia w pojedynczych wyscigach...
marios76, 20.03.2017 21:22[!]
@krzychol2000 Zobaczymy na co jeszcze stać Masse i czy Strol będzie talentem jak Verstappen??
Ćwierć wieku śledzę F1 zauważyłem ze przez ten czas roczny budżet czołowego teamu wzrosl o ponad 1000% ! Kiedyś 20, 30 czy 50 milionów pozwalało na realna wwalkę o tytuły, teraz wyższe budżety mają najsłabsze teamy. Williams nie jest w stanie sprostaćtakim finansowym potegom jak Mercedes, Ferrari czy Red Bull. Jest jeszcze Renault i sukcesem jest byc przed którymkolwiek tych zespołów, bez względu na okoliczności.
Ostatnie tłuste lata Williamsa przypadają na mariaż z BMW na początku wieku, zrobiono wtedy coś w stylu McLarena obecnie- tyle, ze niemiecki producent poradził sobie nieco lepiej silnikowo. ;) McLaren dobrze kombinowal, ale efekty są mierne. Uwierz mi, pamiętamjak te dwa zespoły wraz z Ferrari przewodziłwszystkim statystykom i rekordom F1. Te czasy jużnie wwrócą, ale mniej czy bardziej, zawsze będę im kibicować:)
MairJ23, 20.03.2017 22:43[!]
@marios76 te czasy nie wroca z prostego powodu - z takiego samego jak nie wyrzucimy korporacji juz z rzadu jakiegokolwiek... czy amerykanskiego czy poslkiego.... bo zeby to sie stalo to sami beneficjenci musieli by te sybwencje zabrac samym sobie. Wiec dlaczego mialo by sie to zmienic ?
niestety tak wyglada wszystko dzisiaj i my malutcy musimy sie do tego przyzwyczaic - chyba jedynym krajem ktory sobie z tym dobrze radzi jest Islandia.
Moze latwiejsze byloby dokonanie tego w F1 z Liberty i wlasnie teraz niz kiedykolwiek indziej - ale z tego co czytalem to Liberty nie zamierza nic zmieniac jezeli chodzi o dystrybucje zasobow finansowych wewnatrz F1.
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca