F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

18.12.2017

Rotenberg: Pracujemy nad zapewnieniem Sirotkinowi umowy z Williamsem

Ferrari nie wprowadzi większych zmian kadrowych przed sezonem 2018

Mercedes bliski przekroczenia bariery 1000 koni mechanicznych

Ecclestone krytykuje Liberty Media i Ferrari

17.12.2017

Prost: Dostawy jednostek dla McLarena narzucą nam pozytywną presję

Marko: Kwiat jest bardziej utalentowany niż Gasly oraz Hartley

16.12.2017

Key: Przystosowanie bolidu Toro Rosso do jednostki Hondy jest wyzwaniem

Horner: Nie będziemy czekać w nieskończoność na decyzję Ricciardo

15.12.2017

Autosport: Williams ogłosi drugiego kierowcę po nowym roku

Pirelli spodziewa się szybszych bolidów o dwie sekundy w sezonie 2018

Massa: Williams kieruje się finansami przy wyborze kierowcy

Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego

Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów

Todt: Czołowe zespoły mają zbyt niezawodne bolidy

Sainz: W tym roku obrałem bardziej agresywne podejście do ścigania

Perez: W przyszłym roku Ocon będzie musiał radzić sobie z większą presją

14.12.2017

Haas wstrzyma się z rozbudową zespołu do wprowadzenia limitów budżetowych

Hamilton spodziewa się włączenia Alonso do walki o mistrzowski tytuł

13.12.2017

Wolff: Wehrlein w pełni zasługuje na kontynuowanie kariery w F1

Honda: Zakończenie współpracy z McLarenem przyniosło ulgę

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Ericsson: Haas zdaje się być najbliższym rywalem Saubera

Szwed podkreśla, iż po ośmiu dniach testów bardzo trudno jest wskazać układ sił w F1.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1184<< | lista | T- | T+ | >>


Marcus Ericsson dał jasno do zrozumienia, iż trudno jest mu oceniać szanse Saubera przed startem nowego sezonu. Dodał jednak, iż najbliższym rywalem jego zespołu zdaje się być Haas.

Wielu obserwatorów spodziewa się, że po upadku Manora Sauber, korzystający z ubiegłorocznych jednostek napędowych Ferrari, stanie się "czerwoną latarnią" tegorocznej stawki Formuły 1.

Zapytany o to, w którym miejscu stawki rzeczywiście plasuje się Sauber, Ericsson odparł: „To dla nas wszystkich pytanie za milion dolarów. Nikt nie zna na nie odpowiedzi. Zimowe testy były dla nas bardzo zachęcające, bo Honda i Renault miały problemy z niezawodnością swych silników, nawet jeśli my sami wciąż jesteśmy daleko od poziomu, na którym chcielibyśmy się znajdować. Sądzę, że Haas jest naszym najbliższym rywalem, ale po ośmiu dniach testów trudno czynić jakiekolwiek prognozy”.

Zapytany o to, jakie jest jego marzenie na sezon 2017, Szwed zwrócił uwagę na model podziału nagród dla zespołów: „Pieniądze powinny być dzielone w bardziej sprawiedliwy sposób. Na chwilę obecną cały model jest nie fair. Jeśli chcesz zapewniać dobre widowisko, liczy się każdy konkurent. W dodatku widzieliśmy już, że producenci przychodzą i odchodzą ze sportu, gdy tylko się im to podoba”.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
15.12.2017  Giovinazzi wciąż liczy na awans do Formuły 1 w roli kierowcy wyścigowego
15.12.2017  Sauber zatrudnił dwudziestu nowych inżynierów
08.12.2017  Kaltenborn kwestionuje wybór kierowców Saubera na sezon 2018
07.12.2017  Marchionne: Giovinazzi otrzyma w przyszłości szansę startów w F1
06.12.2017  Leclerc: Utrzymanie w tajemnicy umowy z Sauberem było trudne
Tagi:
Sauber
Haas
Ericsson M.

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
rno2, 20.03.2017 14:52[!]
Co prawda nie mam danych, które posiadają zespoły, ale mi się wydaje, że Haas to jest spoooro przed Sauberem.
Po pierwsze garściami czerpią z know-how Ferrari, a po drugie mają silniki Ferrari w najnowszej specyfikacji (w przeciwieństwie do Saubera).

Nie życzę tego Sauberowi, ale może on być czerwoną latarnią w stawce, bez konkurencji, ewentualnie może walczyć z McLarenem, jeśli Honda nie weźmie się w garść...
krzychol2000, 20.03.2017 15:17[!]
Wydaje mi się że Haas jest trochę bardziej do przodu z osiągami niż Sauber.
marios76, 21.03.2017 17:59[!]
Uwazaja, ze McLaren nie jest dla nich zagrozeniem? Powaznie? Mysle ze te dwa zespolu zamkna stawke, a Haas bedzie robil swoje. Widze mniejsze punkty, ale czesciej niz w zeszlym sezonie. ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca