F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

19.08.2017

DTM: Glock wygrał sobotni wyścig na torze Zandvoort

18.08.2017

Lowe: Jesteśmy rozczarowani pierwszą połową sezonu

Stroll: Spodziewałem się problemów

17.08.2017

Negocjacje Toro Rosso z Hondą zakończyły się niepowodzeniem

Horner: Od 2021 roku w F1 będą wykorzystywane silniki V6 twin-turbo

Binotto ma nadzieję, że Ferrari uniknie kar za wymianę podzespołów silnika

16.08.2017

Bottas: Awarie i kary mogą wpłynąć na walkę o tegoroczny tytuł

Horner: W drugiej połowie sezonu chcemy zdobyć więcej punktów niż Ferrari

Charlie Whiting złożył wizytę na torze w Buenos Aires

Raikkonen: Wciąż mam wystarczającą szybkość, aby ścigać się w czołówce

15.08.2017

Sainz: Nie zamierzam zrywać żadnego kontraktu

14.08.2017

Massa: Krytyka jaka spada obecnie na F1 nie różni się od tej sprzed 15 lat

Brawn i Wolff nie sądzą, aby powrót do silników V8 zapewnił sukces F1

Hamilton nie jest zainteresowany odejściem z Mercedesa

12.08.2017

Prost: Nie ma szans na to, aby do F1 powróciły silniki V8 lub V10

Tost: Plotki na temat Sainza są wynikiem znudzenia padoku F1

Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018

11.08.2017

Carey: W F1 mogą pojawić się standardowe części

Vasseur: Sauber nie potrzebuje wielkich zmian, aby walczyć o lepsze wyniki

09.08.2017

Horner: FIA jest zmuszona wprowadzić Halo ze względów prawnych

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Stoll: Producenci powinni być "kluczowymi graczami" w F1

Renault chce mieć wymierny wpływ na kształtowanie przyszłości sportu wspólnie z Liberty.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1313<< | lista | T- | T+ | >>


Władze Renault uważają, że ze względu na wkład w rozwój sportu i nakłady inwestycyjne Liberty powinno traktować producentów, jako "kluczowych graczy" w Formule 1.

Prezes Renault Sport Racing – Jerome Stoll, przekonuje, że jego koncern chce brać aktywny udział w rozmowach na temat poprawy widowiska i kształtowania przyszłości serii Grand Prix.

„Mamy już za sobą pierwsze rozmowy z Liberty. Wyjaśniliśmy w ich trakcie, że powinniśmy współpracować nad poprawą widowiska, bo w ostatnich latach jego atrakcyjność uległa drobnemu osłabieniu. Wspólnie z Liberty musimy wejść w zupełnie nową erę. Widać, że chcą zrobić coś inaczej. Nie wiem, w jakim kierunku pójdziemy, ale chcemy być postrzegani jako kluczowi gracze” – powiedział Francuz.

„Bez producentów samochodów, takich jak Mercedes, Ferrari, [Honda], czy w końcu Renault, nie można mówić o widowisku. Jesteśmy jedynymi, którzy rozwijają jednostki napędowe i inwestują pieniądze. Musimy ustanowić dialog i zobaczyć, w jaki sposób możemy pogodzić nasze cele” – dodał.

Stoll oczekuje, że już wkrótce rozpoczną się negocjacje nad nowymi porozumieniami komercyjnymi. „Liberty powinno wkrótce zainaugurować negocjacje. Wszyscy wiemy, że w 2020 roku wygasają obecnie obowiązujące porozumienia. Jest wiele spraw, które będą musiały zostać omówione: redystrybucja praw czy fakt, że małe teamy nie są w stanie przetrwać w F1. Jest wiele spraw, nad którymi trzeba będzie się pochylić. Myślę, że pierwsze rozmowy ruszą w ciągu kilku najbliższych tygodni”.

„Powinniśmy wspólnie pracować nad wzrostem oglądalności. To proces, w którym występują zależności – jeśli poprawisz widowisko, zyska ono większe zainteresowanie publiczności. Możesz także poprawić oglądalność wysyłając różne bodźce w kierunku kibiców. Przez pewien czas częścią systemu była płatna telewizja i tego typu rzeczy, ale w kolejnych latach może się to zmienić” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
12.08.2017  Renault: Palmer wciąż może pozostać w zespole na sezon 2018
09.08.2017  Penteado: Kubica nie miał problemów z prowadzeniem aktualnego bolidu
08.08.2017  Grosjean: Wspaniale byłoby móc kiedyś wrócić do Renault
08.08.2017  Hulkenberg pod wrażeniem testu Kubicy na torze Hungaroring
06.08.2017  Rowland: Kubica jednym z moich rywali w walce o F1
Tagi:
Renault
F1 ogólnie
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Fate, 20.03.2017 21:35[!]
producenci samochodów są pierwsi którzy wyfruwają z F1 jak tylko coś im się przestaje podobać
3men, 20.03.2017 22:44[!]
i zostanie Ferrari, Mercedes i Renault, świetna perspektywa :) Bull*** czy jakoś tak :)
RY2N, 20.03.2017 23:00[!]
Żaden producent typu korporacja na dłuższą metę nie wytrzymuje psychicznie zajmowania innego miejsca niż pierwsze dlatego trzeba sobie jasno powiedzieć, że oni tak naprawdę zabijają ten sport poprzez ciągłe strojenie fochów, obrażanie się, wchodzenie i wychodzenie, wymuszanie zmian przepisów itp. itd.
(choć gdyby udało się ich wszystkich jakąś siłą zmusić do bycia w tym sporcie na stałe to muszę przyznać że rywalizacja byłaby wtedy pasjonująca).
piwo, 21.03.2017 05:53[!]
to zabrzmialo jak trzeba wprowadzic takie przepisy by renault bylo szybsze od redbula.
a dalej trzeba wprowadzic takie przepisy by pomoc mniejszym zespolom (czytaj nie producentom) ale tylko na tyle by byli zawsze z tylu ale nie 3s za niproducentami silnikow.
wszystko kupy sie nie trtzyma. mam nadzieje ze zostawia silniki w spokoju i wroca lata wczesne 2000 kiedy silniki staly na polkach sklepowych i kazdy mogl sobie takowy kupic.
ale to musza przestac byc wprowadzane nowe regulacje. nic nie mozna zmieniac przy silnikach przez najblizsze 20 lat i wtedy producenci silnikow przestaja miec jakiekolwiek znaczenie.
ergie, 21.03.2017 14:38[!]
Rozumiem że McLaren nie jest producenckim zespołem :) i co to za Marka [Honda]... o Hondzie słyszałem, ale to w zawiasach jest mi zupełnie obce... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca