F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.03.2017

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP Australii: opony użyte w wyścigu

Wolff: Wczesny postój Hamiltona nie był prezentem dla Ferrari

Marchionne: To była najwyższa pora, by odnieść zwycięstwo

GP Australii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Australii

Hamilton: F1 potrzebuje Alonso w konkurencyjnym bolidzie

Ricciardo ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Australii

25.03.2017

Giovinazzi: Myślałem że propozycja startu dla Saubera to żart

Giovinazzi zaskoczony tempem kwalifikacyjnym na Albert Park

Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku

Sędziowie wezwali na spotkanie przedstawicieli Williamsa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Stoll: Producenci powinni być "kluczowymi graczami" w F1

Renault chce mieć wymierny wpływ na kształtowanie przyszłości sportu wspólnie z Liberty.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1243<< | lista | T- | T+ | >>


Władze Renault uważają, że ze względu na wkład w rozwój sportu i nakłady inwestycyjne Liberty powinno traktować producentów, jako "kluczowych graczy" w Formule 1.

Prezes Renault Sport Racing – Jerome Stoll, przekonuje, że jego koncern chce brać aktywny udział w rozmowach na temat poprawy widowiska i kształtowania przyszłości serii Grand Prix.

„Mamy już za sobą pierwsze rozmowy z Liberty. Wyjaśniliśmy w ich trakcie, że powinniśmy współpracować nad poprawą widowiska, bo w ostatnich latach jego atrakcyjność uległa drobnemu osłabieniu. Wspólnie z Liberty musimy wejść w zupełnie nową erę. Widać, że chcą zrobić coś inaczej. Nie wiem, w jakim kierunku pójdziemy, ale chcemy być postrzegani jako kluczowi gracze” – powiedział Francuz.

„Bez producentów samochodów, takich jak Mercedes, Ferrari, [Honda], czy w końcu Renault, nie można mówić o widowisku. Jesteśmy jedynymi, którzy rozwijają jednostki napędowe i inwestują pieniądze. Musimy ustanowić dialog i zobaczyć, w jaki sposób możemy pogodzić nasze cele” – dodał.

Stoll oczekuje, że już wkrótce rozpoczną się negocjacje nad nowymi porozumieniami komercyjnymi. „Liberty powinno wkrótce zainaugurować negocjacje. Wszyscy wiemy, że w 2020 roku wygasają obecnie obowiązujące porozumienia. Jest wiele spraw, które będą musiały zostać omówione: redystrybucja praw czy fakt, że małe teamy nie są w stanie przetrwać w F1. Jest wiele spraw, nad którymi trzeba będzie się pochylić. Myślę, że pierwsze rozmowy ruszą w ciągu kilku najbliższych tygodni”.

„Powinniśmy wspólnie pracować nad wzrostem oglądalności. To proces, w którym występują zależności – jeśli poprawisz widowisko, zyska ono większe zainteresowanie publiczności. Możesz także poprawić oglądalność wysyłając różne bodźce w kierunku kibiców. Przez pewien czas częścią systemu była płatna telewizja i tego typu rzeczy, ale w kolejnych latach może się to zmienić” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
24.03.2017  Renault nie czuje się bezpiecznie widząc problemy Hondy
22.03.2017  Abiteboul: Renault rozwiązało problemy z ERS
20.03.2017  Palmer: Jestem przekonany, że czeka mnie udany sezon
14.03.2017  Renault pozytywnie ocenia osiągi nowego silnika
09.03.2017  Renault: Testy spotęgowały problemy z silnikiem
Tagi:
Renault
F1 ogólnie
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Fate, 20.03.2017 21:35[!]
producenci samochodów są pierwsi którzy wyfruwają z F1 jak tylko coś im się przestaje podobać
3men, 20.03.2017 22:44[!]
i zostanie Ferrari, Mercedes i Renault, świetna perspektywa :) Bull*** czy jakoś tak :)
RY2N, 20.03.2017 23:00[!]
Żaden producent typu korporacja na dłuższą metę nie wytrzymuje psychicznie zajmowania innego miejsca niż pierwsze dlatego trzeba sobie jasno powiedzieć, że oni tak naprawdę zabijają ten sport poprzez ciągłe strojenie fochów, obrażanie się, wchodzenie i wychodzenie, wymuszanie zmian przepisów itp. itd.
(choć gdyby udało się ich wszystkich jakąś siłą zmusić do bycia w tym sporcie na stałe to muszę przyznać że rywalizacja byłaby wtedy pasjonująca).
piwo, 21.03.2017 05:53[!]
to zabrzmialo jak trzeba wprowadzic takie przepisy by renault bylo szybsze od redbula.
a dalej trzeba wprowadzic takie przepisy by pomoc mniejszym zespolom (czytaj nie producentom) ale tylko na tyle by byli zawsze z tylu ale nie 3s za niproducentami silnikow.
wszystko kupy sie nie trtzyma. mam nadzieje ze zostawia silniki w spokoju i wroca lata wczesne 2000 kiedy silniki staly na polkach sklepowych i kazdy mogl sobie takowy kupic.
ale to musza przestac byc wprowadzane nowe regulacje. nic nie mozna zmieniac przy silnikach przez najblizsze 20 lat i wtedy producenci silnikow przestaja miec jakiekolwiek znaczenie.
ergie, 21.03.2017 14:38[!]
Rozumiem że McLaren nie jest producenckim zespołem :) i co to za Marka [Honda]... o Hondzie słyszałem, ale to w zawiasach jest mi zupełnie obce... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+

  Dodanie nowego komentarza
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca