F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.04.2017

Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa

Magnussen przeciwny wprowadzaniu do F1 systemu "tarczy"

Haas rozpocznie GP Rosji z hamulcami Carbone Industrie

FIA ujawnia szczegóły planów zwiększenia czytelności oznaczeń kierowców

McLaren nie zamierza rezygnować z agresywnego rozwoju bolidu

W drugim zakręcie toru w Soczi zamontowano wysokie krawężniki

Lowe oczekuje solidnego występu Williamsa w GP Rosji

Steiner: Dopięliśmy swego osiągając progres z tegorocznym bolidem

Perez: Pierwsze okrążenia mają w tym sezonie kluczowe znaczenie

Sirotkin weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Rosji

26.04.2017

Dziś premiera biografii Ayrtona Senny

Wolff: Dominacja Mercedesa nie zawsze wpływała pozytywnie na F1

Fernley: Obecność w Grupie Strategicznej jest "udręką"

FIA dąży do wyeliminowania praktyki spalania oleju jako paliwa

Liberty pracuje nad dodaniem do kalendarza F1 wyścigu w Nowym Jorku

25.04.2017

Koncepcja "tarczy" została preferowanym systemem ochrony kokpitu

Od sezonu 2018 w F1 zakazane zostaną płetwy rekina i T-wingi

Honda otrzyma pomoc konsultacyjną od Mercedesa?

Verstappen: Wyprzedzanie daje w tym sezonie dużo większą przyjemność

Abiteboul: F1 będzie miała problem z uzgodnieniem nowej formuły silników

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Stoll: Producenci powinni być "kluczowymi graczami" w F1

Renault chce mieć wymierny wpływ na kształtowanie przyszłości sportu wspólnie z Liberty.
Nataniel Piórkowski, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1272<< | lista | T- | T+ | >>


Władze Renault uważają, że ze względu na wkład w rozwój sportu i nakłady inwestycyjne Liberty powinno traktować producentów, jako "kluczowych graczy" w Formule 1.

Prezes Renault Sport Racing – Jerome Stoll, przekonuje, że jego koncern chce brać aktywny udział w rozmowach na temat poprawy widowiska i kształtowania przyszłości serii Grand Prix.

„Mamy już za sobą pierwsze rozmowy z Liberty. Wyjaśniliśmy w ich trakcie, że powinniśmy współpracować nad poprawą widowiska, bo w ostatnich latach jego atrakcyjność uległa drobnemu osłabieniu. Wspólnie z Liberty musimy wejść w zupełnie nową erę. Widać, że chcą zrobić coś inaczej. Nie wiem, w jakim kierunku pójdziemy, ale chcemy być postrzegani jako kluczowi gracze” – powiedział Francuz.

„Bez producentów samochodów, takich jak Mercedes, Ferrari, [Honda], czy w końcu Renault, nie można mówić o widowisku. Jesteśmy jedynymi, którzy rozwijają jednostki napędowe i inwestują pieniądze. Musimy ustanowić dialog i zobaczyć, w jaki sposób możemy pogodzić nasze cele” – dodał.

Stoll oczekuje, że już wkrótce rozpoczną się negocjacje nad nowymi porozumieniami komercyjnymi. „Liberty powinno wkrótce zainaugurować negocjacje. Wszyscy wiemy, że w 2020 roku wygasają obecnie obowiązujące porozumienia. Jest wiele spraw, które będą musiały zostać omówione: redystrybucja praw czy fakt, że małe teamy nie są w stanie przetrwać w F1. Jest wiele spraw, nad którymi trzeba będzie się pochylić. Myślę, że pierwsze rozmowy ruszą w ciągu kilku najbliższych tygodni”.

„Powinniśmy wspólnie pracować nad wzrostem oglądalności. To proces, w którym występują zależności – jeśli poprawisz widowisko, zyska ono większe zainteresowanie publiczności. Możesz także poprawić oglądalność wysyłając różne bodźce w kierunku kibiców. Przez pewien czas częścią systemu była płatna telewizja i tego typu rzeczy, ale w kolejnych latach może się to zmienić” – podsumował.
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
27.04.2017  Perez: Konkurencyjni producenci silników odrobili straty do Mercedesa
27.04.2017  Sirotkin weźmie udział w pierwszym treningu przed GP Rosji
25.04.2017  Abiteboul: F1 będzie miała problem z uzgodnieniem nowej formuły silników
24.04.2017  Abiteboul: Nie chcemy składać Alonso szalonych obietnic
22.04.2017  Renault wie jak poprawić tempo wyścigowe
Tagi:
Renault
F1 ogólnie
Przepisy
Liberty Media

  Komentarze  
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Fate, 20.03.2017 21:35[!]
producenci samochodów są pierwsi którzy wyfruwają z F1 jak tylko coś im się przestaje podobać
3men, 20.03.2017 22:44[!]
i zostanie Ferrari, Mercedes i Renault, świetna perspektywa :) Bull*** czy jakoś tak :)
RY2N, 20.03.2017 23:00[!]
Żaden producent typu korporacja na dłuższą metę nie wytrzymuje psychicznie zajmowania innego miejsca niż pierwsze dlatego trzeba sobie jasno powiedzieć, że oni tak naprawdę zabijają ten sport poprzez ciągłe strojenie fochów, obrażanie się, wchodzenie i wychodzenie, wymuszanie zmian przepisów itp. itd.
(choć gdyby udało się ich wszystkich jakąś siłą zmusić do bycia w tym sporcie na stałe to muszę przyznać że rywalizacja byłaby wtedy pasjonująca).
piwo, 21.03.2017 05:53[!]
to zabrzmialo jak trzeba wprowadzic takie przepisy by renault bylo szybsze od redbula.
a dalej trzeba wprowadzic takie przepisy by pomoc mniejszym zespolom (czytaj nie producentom) ale tylko na tyle by byli zawsze z tylu ale nie 3s za niproducentami silnikow.
wszystko kupy sie nie trtzyma. mam nadzieje ze zostawia silniki w spokoju i wroca lata wczesne 2000 kiedy silniki staly na polkach sklepowych i kazdy mogl sobie takowy kupic.
ale to musza przestac byc wprowadzane nowe regulacje. nic nie mozna zmieniac przy silnikach przez najblizsze 20 lat i wtedy producenci silnikow przestaja miec jakiekolwiek znaczenie.
ergie, 21.03.2017 14:38[!]
Rozumiem że McLaren nie jest producenckim zespołem :) i co to za Marka [Honda]... o Hondzie słyszałem, ale to w zawiasach jest mi zupełnie obce... ;)
Strony  •  1 Odśwież T- T+
Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca