F1 2018Australia Bahrajn Chiny Azerbejdżan  Hiszpania Monako Kanada Francja Austria Wielka Brytania Niemcy Węgry Belgia Włochy Singapur Rosja Japonia USA Meksyk Brazylia Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

26.05.2018

Verstappen: To nie był mój szósty incydent z rzędu

Ricciardo: Nasza przewaga była wystarczająca, by nie przesadzać

Hamilton: Ricciardo był dzisiaj nie do pokonania

Alonso: Zmiany w ustawieniach na kwalifikacje jak rzut monetą

Horner: Verstappen musi przestać popełniać błędy

GP Monako: wyniki kwalifikacji

Ricciardo zdobywcą pole position do Grand Prix Monako

Ferrari będzie nadal korzystać z nowego zawieszenia

Raikkonen powróci do startów w WRC?

Ricciardo dyktuje tempo przed czasówką w Monako

Speed Week: Alonso może przejść do IndyCar

Rosberg: Ricciardo powinien odejść z Red Bulla do Ferrari

Ecclestone: Todt zaniedbuje Formułę 1

Zespoły poznały kolejne plany Liberty Media dot. przyszłości F1

25.05.2018

Artjom Markiełow wygrał główny wyścig F2 w Monako

Raikkonen gotowy pozostać w Ferrari na sezon 2019

FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia

Menedżerowie Alonso pracują nad jego powrotem do Ferrari?

Euronews: Rich Energy finalizuje przejęcie Force India

24.05.2018

Red Bull: Możemy być wysoko w kwalifikacjach

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2018  |  2017  |  2016  |  2015
2014  |  2013  |  2012  |  2011
2010  |  2009  |  2008  |  2007
2006  |  2005  |  2004  |  2003
2002  |  2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Australii

Pirelli po raz pierwszy zabiera ultramiękką mieszankę do Melbourne.
Informacja prasowa, 20 marca 2017, wyświetlenia: 1075<< | lista | T- | T+ | >>

Mediolan, 20 marca 2017 – Rozpoczyna się nowy sezon, z zupełnie nowymi przepisami, które można zaliczyć do najbardziej rewolucyjnych w niedawnej historii sportu. Poza oponami szerszymi o 25% i samochodami szybszymi o około 5 sekund na okrążeniu w porównaniu z sezonem 2015, w sezonie 2017 nadchodzi nowa filozofia dotycząca ogumienia: mniejsza degradacja i czułość termiczna pozwolą kierowcom Formuły 1 na wydobycie maksymalnych osiągów podczas każdego przejazdu.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Ultramiękka „fioletowa”
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Tor używany sporadycznie: asfalt zawsze „zielony” i brudny na początku weekendu.
• Mocne przyspieszanie i hamowanie: obciążenia wzdłużne większe niż poprzeczne.
• Wiele wolnych zakrętów: nacisk na duży docisk i przyczepność mechaniczną.
• Najmocniej pracuje lewa tylna opona.
• Pogoda wielką niewiadomą: od słońca do ulewnego deszczu.
• Względnie gładki asfalt, zużycie opon i degradacja dość niskie.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Podczas zimowych testów zespoły pokonały 7427 okrążeń toru w Barcelonie, wykorzystując wszystkie mieszanki – ale skupiając się na pośredniej i miękkiej, które są najlepiej przystosowane do obiektu Montmeló. W Melbourne interesujące będzie zbieranie większej ilości danych na temat ultramiękkiego i supermiękkiego ogumienia. Jak dotąd nie udało się w pełni ocenić ich zachowania”.

CO NOWEGO?
• Pirelli po raz pierwszy zabiera ultramiękką mieszankę do Australii.
• Wprowadzono nowe przepisy dotyczące startów do wyścigu (kierowcy będą mieli większą kontrolę nad sprzęgłem) oraz startów na mokrej nawierzchni (poprzednio lotne, za samochodem bezpieczeństwa, teraz z pól).
• Od Australii do Hiszpanii zespoły mają identyczny przydział opon: siedem zestawów z najmiększej dostępnej na dany weekend mieszanki, cztery z środkowej i dwa z najtwardszej. W Australii są to odpowiednio opony ultramiękkie, supermiękkie i miękkie. Począwszy od Monako, wracają normalne zasady: zespoły będą wybierały 10 z 13 zestawów. Pirelli poinformuje o wybranych oponach we wtorek, 10 dni przed wyścigiem.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA MELBOURNE (SLICKI)
22,0 psi (przód) – 19,5 psi (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
25.05.2018  FIA oraz FOM proszą Pirelli o uproszczenie nazw ogumienia
23.05.2018  Sainz oczekuje szalonych kwalifikacji do wyścigu w Monako
18.05.2018  Ricciardo: Hipermiękka mieszanka powinna być dostępna na każdym torze
17.05.2018  Pirelli dokonało wyboru mieszanek ogumienia na GP Niemiec
15.05.2018  Pirelli ujawniło dobór mieszanek ogumienia na GP Monako
Tagi:
Pirelli

Komentowanie tej wiadomości zostało zablokowane  |  Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca