F1 2017Australia  Chiny  Bahrajn  Rosja  Hiszpania  Monako  Kanada  Azerbejdżan  Austria  Wielka Brytania  Węgry  Belgia  Włochy  Singapur  Malezja  Japonia  USA  Meksyk  Brazylia  Abu Zabi
  Logowanie (serwis)
Użytkownik:Hasło:
 
Rejestracja
 
  Typ wiadomości
Wyszukiwarka wiadomości

  Najnowsze wiadomości

27.03.2017

Alonso: Formuła 1 nie potrzebuje kolejnych zespołów

Hamilton i Vettel zachwyceni perspektywą walki o tytuł mistrzowski F1

Whiting: Przerwałem start bo nie byłem pewny o bezpieczeństwo kierowców

Wolff: Mercedes wyciągnie wnioski z przegranej w GP Australii

Tost: W F1 musi funkcjonować równowaga budżetowa między zespołami

26.03.2017

GP Australii: weekend w obiektywie

Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii

GP Australii: wypowiedzi po wyścigu (10)

GP Australii: opony użyte w wyścigu

Wolff: Wczesny postój Hamiltona nie był prezentem dla Ferrari

Marchionne: To była najwyższa pora, by odnieść zwycięstwo

GP Australii: najszybsze okrążenia wyścigu

GP Australii: wyniki wyścigu

Sebastian Vettel wygrywa Grand Prix Australii

Hamilton: F1 potrzebuje Alonso w konkurencyjnym bolidzie

Ricciardo ukarany cofnięciem o pięć pozycji na starcie GP Australii

25.03.2017

Giovinazzi: Myślałem że propozycja startu dla Saubera to żart

Giovinazzi zaskoczony tempem kwalifikacyjnym na Albert Park

Honda prowadziła rozmowy z innymi zespołami ws. dostaw jednostek od 2018 roku

Sędziowie wezwali na spotkanie przedstawicieli Williamsa

Więcej wiadomości

  Archiwum 2017
PnWtŚrCzPiSoNd
12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031
2017  |  2016  |  2015  |  2014
2013  |  2012  |  2011  |  2010
2009  |  2008  |  2007  |  2006
2005  |  2004  |  2003  |  2002
2001  |  2000  |  1999

Informacja Pirelli przed GP Australii

Pirelli po raz pierwszy zabiera ultramiękką mieszankę do Melbourne.
Informacja prasowa, 20 marca 2017, wyświetlenia: 826<< | lista | T- | T+ | >>

Mediolan, 20 marca 2017 – Rozpoczyna się nowy sezon, z zupełnie nowymi przepisami, które można zaliczyć do najbardziej rewolucyjnych w niedawnej historii sportu. Poza oponami szerszymi o 25% i samochodami szybszymi o około 5 sekund na okrążeniu w porównaniu z sezonem 2015, w sezonie 2017 nadchodzi nowa filozofia dotycząca ogumienia: mniejsza degradacja i czułość termiczna pozwolą kierowcom Formuły 1 na wydobycie maksymalnych osiągów podczas każdego przejazdu.

TRZY NOMINOWANE MIESZANKI
• Ultramiękka „fioletowa”
• Supermiękka „czerwona”
• Miękka „żółta”

TOR Z PUNKTU WIDZENIA OGUMIENIA
• Tor używany sporadycznie: asfalt zawsze „zielony” i brudny na początku weekendu.
• Mocne przyspieszanie i hamowanie: obciążenia wzdłużne większe niż poprzeczne.
• Wiele wolnych zakrętów: nacisk na duży docisk i przyczepność mechaniczną.
• Najmocniej pracuje lewa tylna opona.
• Pogoda wielką niewiadomą: od słońca do ulewnego deszczu.
• Względnie gładki asfalt, zużycie opon i degradacja dość niskie.

MARIO ISOLA – SZEF DZIAŁU WYŚCIGÓW SAMOCHODOWYCH PIRELLI
„Podczas zimowych testów zespoły pokonały 7427 okrążeń toru w Barcelonie, wykorzystując wszystkie mieszanki – ale skupiając się na pośredniej i miękkiej, które są najlepiej przystosowane do obiektu Montmeló. W Melbourne interesujące będzie zbieranie większej ilości danych na temat ultramiękkiego i supermiękkiego ogumienia. Jak dotąd nie udało się w pełni ocenić ich zachowania”.

CO NOWEGO?
• Pirelli po raz pierwszy zabiera ultramiękką mieszankę do Australii.
• Wprowadzono nowe przepisy dotyczące startów do wyścigu (kierowcy będą mieli większą kontrolę nad sprzęgłem) oraz startów na mokrej nawierzchni (poprzednio lotne, za samochodem bezpieczeństwa, teraz z pól).
• Od Australii do Hiszpanii zespoły mają identyczny przydział opon: siedem zestawów z najmiększej dostępnej na dany weekend mieszanki, cztery z środkowej i dwa z najtwardszej. W Australii są to odpowiednio opony ultramiękkie, supermiękkie i miękkie. Począwszy od Monako, wracają normalne zasady: zespoły będą wybierały 10 z 13 zestawów. Pirelli poinformuje o wybranych oponach we wtorek, 10 dni przed wyścigiem.

MINIMALNE CIŚNIENIE POCZĄTKOWE NA MELBOURNE (SLICKI)
22,0 psi (przód) – 19,5 psi (tył)
Ostatnie pokrewne tematy: (wyszukaj wszystkie)
26.03.2017  Informacja Pirelli po wyścigu o GP Australii
25.03.2017  Informacja Pirelli po kwalifikacjach do GP Australii
24.03.2017  Informacja Pirelli po treningach przed GP Australii
24.03.2017  Hulkenberg: Kierowcy nadal będą musieli troszczyć się o stan opon
23.03.2017  Pirelli: Charakterystyka nowych opon nie wpłynie negatywnie na widowisko
Tagi:
Pirelli

  Dodanie nowego komentarza  
Musisz być zalogowany, aby móc pisać komentarze. Skorzystaj z formularza w lewym górnym rogu strony.
Forum Wyprzedź mnie!





F1WM.plAktualności, Newsy i wyniki w WAP
Testy, Artykuły, Słowniczek pojęć F1, Sondy
Katalog www, Kuba Giermaziak, Karol Basz
Baza danych F1Sezony, Statystyki, Kierowcy, Zespoły, Tory, Bolidy, Silniki, Konstruktorzy bolidów, Dostawcy silników, Dostawcy opon
Robert KubicaAktualności, Profil kierowcy, Osiągnięcia, Daniele Morelli (menedżer), Statystyki kierowcy, Historia startów z BMW
Inne serieAuto GP, DTM, Mistrzostwa Europy F3, FR3.5, GP2, GP3, GT Series, WEC, IndyCar, Supercup, WTCC
 
  •   ISSN 2080-4628   •   Serwis poświęcony F1 i innym seriom wyścigowym   •   Istnieje od 1999 roku   •   Wszelkie prawa zastrzeżone
Kanał RSS  •  Redakcja serwisu Wyprzedź Mnie!  •  Informacja o prawie autorskim i polityka prywatności  •  Reklama i współpraca